d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1299300301302303377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 16 2014 05:24am
asiallisen näkönen kyllä ! :D
saanko udella, että minkä alan firmasta noi ponttoonit on? aattelin, et kävis kyselemässä kun noita näyttäs lojuvan joissan paikoissa, että maksan vaikka 10e kipaleesta jos ovat joutilaana

en oo yhtää varma, mutta luulen että noste ja laiturin pinta-ala vaikuttaa siihen, että paljonko ilmaa tarvitaan pontooneihin ? fysiikkawelhoa kaivataan
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 16 2014 08:38pm
@Napi
Joissa menny päästii nyt seilaamaa tänne kaupungin luokse tän lautan kanssa, ja tuski lähdetää enää täst pidemmälle ellei iha innostuta jostai kaverin saaristmökistä.

@Dorieus
iha piru ja tajuttoma hieno, käy liki kateeks ku pohdin tätä meidä ghetto-lauttaa :D
toi teiä lautta on vaa... taidetta
tommone kelpais mikäli sais omana käden jälkena jotaki tomosta aikasiks.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 21 2014 07:05am
Noniin verotietäjät. Kertokaas sellanen juttu ku hain tossa vähän mätkyihin helpotusta ruokarahoista ja kilometreistä, että tuleeko niistä päätös erikseen
vai samaan aikaan? kun oli 1250e mätkyjä tulossa ja nyt verovirasto lähetti et "työmatkoista aiheutuneet ylimääräiset elantokustannukset 1053 euroa
on hyväksytty vähennyskelpoisiksi tulonhankkimisesta aiheutuneina menoina".

palautettava määrä on nyt siis 117,22 euroa. Omien laskelmien mukaan olis pitänyt olla yli tonni noiden ruokarahojen kanssa. auttakee tietämätöntä. joudunko nyt soittaa verovirastoo et oikaskaa asia natsit?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 21 2014 07:16am
Quote (SekavaSamu @ 21 Aug 2014 15:05)
Noniin verotietäjät. Kertokaas sellanen juttu ku hain tossa vähän mätkyihin helpotusta ruokarahoista ja kilometreistä, että tuleeko niistä päätös erikseen
vai samaan aikaan? kun oli 1250e mätkyjä tulossa ja nyt verovirasto lähetti et "työmatkoista aiheutuneet ylimääräiset elantokustannukset 1053 euroa
on hyväksytty vähennyskelpoisiksi tulonhankkimisesta aiheutuneina menoina".

palautettava määrä on nyt siis 117,22 euroa.  Omien laskelmien mukaan olis pitänyt olla yli tonni noiden ruokarahojen kanssa. auttakee tietämätöntä. joudunko nyt soittaa verovirastoo et oikaskaa asia natsit?


Voin melko varmasti sanoa että saat sieltä verovirastosta asianosaavampaa apua ku täältä.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2014 07:23am
Maksat kiltisti yhteiskunnalle ton reilu huntin ja sitte nostat veroprosenttia :) menee kuitenkii hyötykäyttöö sitte ne rahat :)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 21 2014 10:31am
Quote (Soppamies @ Aug 21 2014 02:23pm)
Maksat kiltisti yhteiskunnalle ton reilu huntin ja sitte nostat veroprosenttia :) menee kuitenkii hyötykäyttöö sitte ne rahat :)


yhteiskunnalle? mäkun luulin et ne menee jonkun verokarhun omaan taskuun. enkä maksam itään, koska noi ja vähän ylimäärstä kuuluu mulle.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 21 2014 11:28pm
siis mitä vittua mulle tuli nyt noi palautukset verohallinnolta... eiks ne joulukuus tuu vai mitä helvettiä :D ?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 26 2014 02:57am
onko kukaa muu subilainen käyny sienestämässä? ;>
eilen tuli ~ 3 litraa kanttarellejä, toista kertaa olin tänä syksynä, ekal kerran jotain ~ 7 litraa ja litran verran mustaa torvisientä

tänää vois pyöräyttää kanttarellikastikkeen uusilla perunoilla :3

This post was edited by Napi on Aug 26 2014 02:57am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 26 2014 03:19am
Quote (Napi @ 26 Aug 2014 11:57)
onko kukaa muu subilainen käyny sienestämässä? ;>
eilen tuli ~ 3 litraa kanttarellejä, toista kertaa olin tänä syksynä, ekal kerran jotain ~ 7 litraa ja litran verran mustaa torvisientä

tänää vois pyöräyttää kanttarellikastikkeen uusilla perunoilla :3


Ite en tänä vuonna kanttarellejä oikee löytäny mut vähä syksymmästä varmaa tulee noit suppilovahveroita kerättyy. Koha käy taas mehässä ni kahtoo mitä löytyy, mustikkaa noukin jo ~15L ja puolukka paikat on kans katottu valmiiks :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 26 2014 03:20am
hmm, tääl alko vasta sienikausi, niin hiton kuivat ilmat oli aikasemmi.. mustikat oli kaikki iha vettyneitä :<
puolukkaa kyl ja ehottomasti suppiksia kerään vähä syssymäl, oma arvio et viikon päästä ois kypsiä puolukoita
Go Back To Suomi Topic List
Prev1299300301302303377Next
Add Reply New Topic New Poll