Quote (SanHose @ Dec 8 2013 12:46pm)
Comppaat, oli varmaan typo?
Miten tä iltalehteen yhdeydenotto liittyy tähän?
Se että oli ok Kontulan mielestä hajottaa mestat koska muuta ei ois voinu tehdä, hakata hevonen, tämä ei ollut idioottimaisuutta?
Sanoiko kontula tässä uutisessa, että oli OK hakata hevonen?
Mielestäni hän sanoo ymmärtävnsä mielenosottajia.
-
Tässä nimenomaisessa tilanteessa en pidä tätä (mellakointia) järkevänä, enkä kyllä ehkä hyväksyttävänäkään, mutta pidän sitä aika odotettuna ja ymmärrettävänä, Kontula kertoo Ilta-Sanomille.
E: ja vieläkin, niiden poliisien EI OLISI tarvinnut tulla niiden heposten kanssa muutama satapäisen joukkion keskelle.
Sillon kun ne noilla hevosilla jyräs mielenosottajia, oli aidat pystyssä ja jengi suht rauhallinen, paria idioottia lukuunottamatta.
molemmat osapuolet toimi väärin, ja poliisin harkintakyky petti. Turhaan tulivat sinne hepostensa kanssa.
This post was edited by SekavaSamu on Dec 8 2013 05:55am