d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1299300301302303458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 8 2013 05:11am
Siis vitun naurettavaa paskaahan se on et uutisoidaan 20 ihmisen perseilystä kun 2000 ihmistä tjsp haluaa protestoida ja nää mulkut saa kaiken huomion.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 05:32am
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288629946800.html

Kontulan oli pakko taas tulla ilmottamaan olevansa idiootti.
Mitään muuta en tosin odottanutkaan tämän lapuan liikkeen jälkeen.
Ajattelin kyllä että se jo osais pitää suunsa kiinni, joten siinä mielessä yllätyin.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 8 2013 05:43am
Quote (hartwall @ Dec 8 2013 01:11pm)
Siis vitun naurettavaa paskaahan se on et uutisoidaan 20 ihmisen perseilystä kun 2000 ihmistä tjsp haluaa protestoida ja nää mulkut saa kaiken huomion.


Ei tosin mikään yllätys, mediaa kuluttavien kannattais kyllä äänestää rahoillaan. En oo seurannu miten yle on uutisoinut, mutta jos pitää kärjistys-shokkiuutis-sensaatiolinjaa ilman kokonaiskuvaa, niin sais luvan kyllä muuttua.

Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:32pm)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288629946800.html

Kontulan oli pakko taas tulla ilmottamaan olevansa idiootti.
Mitään muuta en tosin odottanutkaan tämän lapuan liikkeen jälkeen.
Ajattelin kyllä että se jo osais pitää suunsa kiinni, joten siinä mielessä yllätyin.


Tuskin se iltalehteen ottanut yhteyttä ja iteppä siinä iltasanomien sivua camppaat. Itelle ei kyllä välittynyt idioottimaisuus.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 05:46am
Quote (BebebBurns @ 8 Dec 2013 13:43)
Ei tosin mikään yllätys, mediaa kuluttavien kannattais kyllä äänestää rahoillaan. En oo seurannu miten yle on uutisoinut, mutta jos pitää kärjistys-shokkiuutis-sensaatiolinjaa ilman kokonaiskuvaa, niin sais luvan kyllä muuttua.



Tuskin se iltalehteen ottanut yhteyttä ja iteppä siinä iltasanomien sivua camppaat. Itelle ei kyllä välittynyt idioottimaisuus.


Comppaat, oli varmaan typo?
Miten tä iltalehteen yhdeydenotto liittyy tähän?
Se että oli ok Kontulan mielestä hajottaa mestat koska muuta ei ois voinu tehdä, hakata hevonen, tämä ei ollut idioottimaisuutta?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 05:53am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 12:46pm)
Comppaat, oli varmaan typo?
Miten tä iltalehteen yhdeydenotto liittyy tähän?
Se että oli ok Kontulan mielestä hajottaa mestat koska muuta ei ois voinu tehdä, hakata hevonen, tämä ei ollut idioottimaisuutta?


Sanoiko kontula tässä uutisessa, että oli OK hakata hevonen?

Mielestäni hän sanoo ymmärtävnsä mielenosottajia.

- Tässä nimenomaisessa tilanteessa en pidä tätä (mellakointia) järkevänä, enkä kyllä ehkä hyväksyttävänäkään, mutta pidän sitä aika odotettuna ja ymmärrettävänä, Kontula kertoo Ilta-Sanomille.

E: ja vieläkin, niiden poliisien EI OLISI tarvinnut tulla niiden heposten kanssa muutama satapäisen joukkion keskelle.
Sillon kun ne noilla hevosilla jyräs mielenosottajia, oli aidat pystyssä ja jengi suht rauhallinen, paria idioottia lukuunottamatta.

molemmat osapuolet toimi väärin, ja poliisin harkintakyky petti. Turhaan tulivat sinne hepostensa kanssa.

This post was edited by SekavaSamu on Dec 8 2013 05:55am
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 05:57am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 13:53)
Sanoiko kontula tässä uutisessa, että oli OK hakata hevonen?

Mielestäni hän sanoo ymmärtävnsä mielenosottajia.

- Tässä nimenomaisessa tilanteessa en pidä tätä (mellakointia) järkevänä, enkä kyllä ehkä hyväksyttävänäkään, mutta pidän sitä aika odotettuna ja ymmärrettävänä, Kontula kertoo Ilta-Sanomille.


Quote
"Sä ihmettelet miks mä rikon jonku vitun ikkunan? Mitä vittua muuta mä voin tehä?"


Pitääkö sen sanoa kaikki suoraan jotta se tarkottais jotain.
Eikö se tolla fb päivityksellään jo kerro että tämä osa mikä meni överiksi oli ihan ok, niillä oli hyvät tarkotukset?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 06:07am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 12:57pm)
Pitääkö sen sanoa kaikki suoraan jotta se tarkottais jotain.
Eikö se tolla fb päivityksellään jo kerro että tämä osa mikä meni överiksi oli ihan ok, niillä oli hyvät tarkotukset?


Oon joksenkin hämmentynyt nyt.... Voi johtua siitä, että en ole rekisteröitynyt Fbsyöpään, joten missaan pointtisi.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 06:11am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 14:07)
Oon joksenkin hämmentynyt nyt.... Voi johtua siitä, että en ole rekisteröitynyt Fbsyöpään, joten missaan pointtisi.


Eipä tarvitse olla mikään syöpäiläinen lukeakseen mitä IS kirjottelee.
Jos poliitikko kiertelee eikä puhu suoraan, hämmentääkö se?

e\ On se tossa sanonu asioita joista olen paljolti samaa mieltä, mutta myös asioita joita pidän typerinä.

This post was edited by SanHose on Dec 8 2013 06:14am
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 8 2013 06:14am
Kannattaako oikeasti noin perinpohjaisesti alkaa analysoimaan mitä jotkut idioottijuntit tekee.
Suomessa ei jaeta kunnon rangaistuksia niin varmaan paljon pahempaakin on odotettavissa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 8 2013 06:14am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:46pm)
Comppaat, oli varmaan typo?
Miten tä iltalehteen yhdeydenotto liittyy tähän?
Se että oli ok Kontulan mielestä hajottaa mestat koska muuta ei ois voinu tehdä, hakata hevonen, tämä ei ollut idioottimaisuutta?


Ei typo, ainakin pelaamiseen liittyvä termi, juontuu englannin sanasta camp, tässä tapauksessa päivystää siellä sivustolla.

Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:57pm)
Pitääkö sen sanoa kaikki suoraan jotta se tarkottais jotain.
Eikö se tolla fb päivityksellään jo kerro että tämä osa mikä meni överiksi oli ihan ok, niillä oli hyvät tarkotukset?


Ite sain sellasen kuvan, että Kontula sympatiseeraa mm. eriarvioistumisesta ja vieraantuneisuudesta johtuvaa turhautumista, joskin ei hyväksy paikkojen paskantamista

Go Back To Suomi Topic List
Prev1299300301302303458Next
Add Reply New Topic New Poll