Quote (BloodStream @ 26 Aug 2012 00:59)
Seikkailemassa
http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-08-2600-43-11-56.jpg
http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-08-2600-22-01-42.jpg
eikö ois mukavempaa mennä oikeesti metsään salametsästämään ja laittaa lihaa tulille