d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jorinat
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7.69
Jun 25 2015 12:07pm
Quote (TR0LLFACE @ Jun 25 2015 08:06pm)
Tuuski, en kyselly ole mutta veikkaan et jonkusorti sydämme vajaatoimintaa taitaa olla tms.

kunnolle voi tehdä aika paljon mut jos ei jaksa tai voi liikkua ni sit ikävintä kyl
Member
Gold: 0.00
Jun 25 2015 01:18pm
Quote (BebebBurns @ 25 Jun 2015 21:07)
kunnolle voi tehdä aika paljon mut jos ei jaksa tai voi liikkua ni sit ikävintä kyl

Sen verra vaikeesti rullaa naapuri pariskunta rollaattoreillaa et tuski on omat nivelet edes, saati voimia liikku ahirveest ylimäärästä. Voin toki olla väärässä.
Member
Jun 25 2015 01:34pm
QUOTE=TR0LLFACE,Jun 25 2015 09:18pm]Sen verra vaikeesti rullaa naapuri pariskunta rollaattoreillaa et tuski on omat nivelet edes, saati voimia liikku ahirveest ylimäärästä. Voin toki olla väärässä.[/QUOTE]

inb4 rip

Member
Gold: 4,366.00
Jun 25 2015 03:49pm
Quote (A2K @ 25 Jun 2015 01:14)
Oho. Jätkät o viherpeukaloit. Mulla on kaikki kasvit aina kuollu samantien. Paitsi kerran yks joulutähti jäi henkiin. Kukki perkele vielä juhannuksena. Faijan luona asuin sillo. Mikään ei pysyny hengis, ei ees kaktukset mut se yks perkeleen joulutähti. Se ei sit halunnukkaa kuolla.

Miten mää nään sussa itteni joka asiassa :D
Mullaki on kaikki kasvit kuollu parin päivän sisään paitsi kaktus :D mutta kissahan sen sitte puotti hyllyltä ja rikko sen :D

Ja kun noista kissoista puhuttiin ni mullaki ois vähä asiaa :D

Mulla on itellä 13 vuotias uros kissa joka on 12 vuotta eläny täysin vapaana omakotitalo alueella, 10 vuotta kotinurkissa ja 2 vuotta mummun kotona. Nämä omakotitalot on nyt myyty ja kissa joutuu nyt elämään 44 neliöisessä yksiössä mun kanssa. Se ei oikeen taho viihtyä vaan nukkuu koko ajan, tiedän onhan se jo kohtuu vanha mutta kyllä siitä näkee että sitä vituttaa ku ei pääse ulos.
Oiskohan mun pitäny viedä piikille tuo sillon kun se joutu tänne kerrostaloon? ei se nyt hirviän ressaantunu ole kun sille antaa huomiota riittävästi mutta itteä ainaki tympäsee katella sitä kun se ei tuonne ulos pääse :(
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 25 2015 04:08pm
Heh. Oon peilimies.

Jos kissa on tottunu oleen pihalla riehumas, se voi olla vaikee sopeuttaa sisälle.
oma kissa lopetettiin viime vuonna. Oli jo 26 vuotta ikää. Vanha akka. Ikävä kun oli sekarotunen ni ei ollu papereita eikä päässy guinessin kirjaan. Se alko oleen ni huonos kunnoski iän puolesta. Nuorena se tappo kaikki elukat lähi ympäristöstä. Todella kova metsästysvietti. Mut sisälle tullessa oli sellane pörisevä sylikissa joka vaan puski päi ja nuoli.

Nii ja hommaa valjaat. Vie sitä lenkille vähä. Voi tehdä teille molemmille hyvää. :)

This post was edited by A2K on Jun 25 2015 04:08pm
Member
Jun 25 2015 05:19pm
Quote (A2K @ 26 Jun 2015 01:08)
Heh. Oon peilimies.

Jos kissa on tottunu oleen pihalla riehumas, se voi olla vaikee sopeuttaa sisälle.
oma kissa lopetettiin viime vuonna. Oli jo 26 vuotta ikää. Vanha akka. Ikävä kun oli sekarotunen ni ei ollu papereita eikä päässy guinessin kirjaan. Se alko oleen ni huonos kunnoski iän puolesta. Nuorena se tappo kaikki elukat lähi ympäristöstä. Todella kova metsästysvietti. Mut sisälle tullessa oli sellane pörisevä sylikissa joka vaan puski päi ja nuoli.

Nii ja hommaa valjaat. Vie sitä lenkille vähä. Voi tehdä teille molemmille hyvää. :)

Veisin sen mökille vaikka 2 kertaa viikossa mutta kun en saa sitä tonne koppaan :D mulla on valjaat mutta ei se niissä kulje mihinkään vaan lyö makuulleen vaan maahan :(
Muutaman kerran olen sitä käyttäny mökillä nyt 2 kuukauden sisään ja päivä ollaan oltu siellä, irti minä sen päästin siellä tosin kaulapanta sillä oli että jos se karkaa ni ei ihmiset luule että se ois ns hylätty.
Oisko teillä keinoa miten saan sen tuonne koppaan? Siellä kopassa on tietty hiekkaa ettei sinne mitään ruokaa viittis laittaa. Mökillekkään ei ole kuin se 20km ni se ei ehdi matkan aikana ressaantua kovin paljoa, joskus paskoo ns alle vau maukuu :D
Onkohan tuo kovin yleistä että kissa elää 26 vuotiaaksi? paljonko on semmonen normi ikä?

This post was edited by Speedparts on Jun 25 2015 05:20pm
Member
Gold: 556.34
Jun 25 2015 06:27pm
Quote (BebebBurns @ 25 Jun 2015 13:34)
nojaa, saalistavia petoja kuitenkin
meil on kaikennäköstä virikettä kyl, seinällä tasoja ja iso kiipeilyteline, aktivoiva ruokakuppi.
Leikittää vois enemmän

ekologista kasvattaa omat jos vaan on tilaa, porukka vaan ei tajunnu tai sit kiinnostanu muut jutut enemmän

oisko ne kaks kovinkaa saalistavia petoja ?
jotkut kissat uskalla pihalla olla ollenkaa ja menee iha paniikkii :D en tiä oisko semmosesta mitää hiirtä/lintuu pyydystään
saakelin sisäsiittosia saattaa jotkut olla

This post was edited by Napi on Jun 25 2015 06:27pm
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 25 2015 11:27pm
Quote (Speedparts @ 26 Jun 2015 01:19)
Veisin sen mökille vaikka 2 kertaa viikossa mutta kun en saa sitä tonne koppaan :D mulla on valjaat mutta ei se niissä kulje mihinkään vaan lyö makuulleen vaan maahan :(
Muutaman kerran olen sitä käyttäny mökillä nyt 2 kuukauden sisään ja päivä ollaan oltu siellä, irti minä sen päästin siellä tosin kaulapanta sillä oli että jos se karkaa ni ei ihmiset luule että se ois ns hylätty.
Oisko teillä keinoa miten saan sen tuonne koppaan? Siellä kopassa on tietty hiekkaa ettei sinne mitään ruokaa viittis laittaa. Mökillekkään ei ole kuin se 20km ni se ei ehdi matkan aikana ressaantua kovin paljoa, joskus paskoo ns alle vau maukuu :D
Onkohan tuo kovin yleistä että kissa elää 26 vuotiaaksi? paljonko on semmonen normi ikä?

26 vuotias alkaa olemaan maailman vanhinpia kissoja. Mun muistikuvan mukaan normaali ikä on jossain 15 vuoden ja 20 välimaastossa. 25 alkaa olemaan jo todella pitkä ikä.
Member
Jun 26 2015 02:05am
ota niskasta kiinni ja nosta, niin menee ainakin pienet kissat menee liikuntakyvyttömäksi.
rohkeesti ja varmasti, vaan niin varmaan menee

jos on aikaa niin kuhan leikityttää rajustikin (ei kuitenkaan niinku koiraa), niin saattaa saada energiaa

Quote (Napi @ Jun 26 2015 02:27am)
oisko ne kaks kovinkaa saalistavia petoja ?
jotkut kissat uskalla pihalla olla ollenkaa ja menee iha paniikkii :D en tiä oisko semmosesta mitää hiirtä/lintuu pyydystään
saakelin sisäsiittosia saattaa jotkut olla

kummallakin selvästi saalistusvietti, kun leikityttää, mut kummatin karannu ja selvinny ainakin
ku viedään ulos, niin paria rappusta pitemmälle ei halua, toinen kissa kyl jos ulkoilijakissa mukana
mut lähtee kuitenkin häröilee omille teilleen

This post was edited by BebebBurns on Jun 26 2015 02:07am
Member
Jun 26 2015 07:41am
Quote (BebebBurns @ 26 Jun 2015 11:05)
ota niskasta kiinni ja nosta, niin menee ainakin pienet kissat menee liikuntakyvyttömäksi.
rohkeesti ja varmasti, vaan niin varmaan menee

jos on aikaa niin kuhan leikityttää rajustikin (ei kuitenkaan niinku koiraa), niin saattaa saada energiaa

kummallakin selvästi saalistusvietti, kun leikityttää, mut kummatin karannu ja selvinny ainakin
ku viedään ulos, niin paria rappusta pitemmälle ei halua, toinen kissa kyl jos ulkoilijakissa mukana
mut lähtee kuitenkin häröilee omille teilleen

Ei hyövää nostella niskasta kun se lyö kaikki tassut siihen kanto kopan luukun reunoille ni luitahan siinä rikkoutuu jos väkisten alkaa tunkemaan :D Enkä muutenkaan halua rettuuttaa vanhaa rakasta kisua :) Täytyys kehitellä jotain houkutusta miten sen sais tonne, tai sit vaan oottaa että se menee tuohon kusilaatikkoon ja lyö siitä laatikosta oven kiinni ja lähtee kantamaan :D

This post was edited by Speedparts on Jun 26 2015 07:42am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll