d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Julkaisin Kirjan > Ja Aattelin Kertoa Siitä.
Prev12345613Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 8 2015 01:31am
Quote (4lc0h0lic @ 8 Jan 2015 08:56)
Onneks Olkoon! Ite tulee luettuu jonkin verran. Mun mielest on aikas uro teko saada kirja aikasiks. Lisäksi on todella kunnioitettavaa, että et oo ammattikirjailija, mut kirjan leipasit aikasiks kuitenki :) Voisin oikeestaa jonku viikon sisäl ostaa ton, ku ei kauheest maksa :) Sääli  vaa et juoni taitaa ol perus jännäri/pokkari, mut toivon et sul on sit jotaa omaa näkemyst, eikä samaa tekstii ku miljoona muuta samanlaista ;) Sit ku oon ton oopukses hotkassu, ni vois heittää viestin mitä pidin :)

Otan mielelläni vastaan palautetta. Niin hyvää, kuin huonoakin.
tyytyväisyys on kehityksen jarru. ;)
toivottavasti vaan ei ole kauhea pettymys. :lol:
Hinta ainakaan ei pitäis olla este kellekkään. :p

Ja kiitos. Tosiaan ihan harrastuksena kirjoitan aina, kun on inspiraatio ja mahdollisuus samaan aikaan käytössä.
Member
Gold: 556.34
Jan 8 2015 09:21am
Itse luen jonkin verran, mutta tätä teosta tuskin tulen avaamaan.
Valitsen lukemiseni tarkasti

Saitko hyvät apurahat kirjan tekoon ?

onnea kirjan kirjoittamisesta

This post was edited by Napi on Jan 8 2015 09:22am
Member
Jan 8 2015 09:31am
Quote (Napi @ 8 Jan 2015 17:21)
Itse luen jonkin verran, mutta tätä teosta tuskin tulen avaamaan.
Valitsen lukemiseni tarkasti

Saitko hyvät apurahat kirjan tekoon ?

onnea kirjan kirjoittamisesta

En oo edes hakenut apurahoja. Oon töissä käyvä ihminen, joten en varmaan edes sais apurahoja.
ja se on hyvä et ei lue ihan mitä tahansa vastaan tulee. Itse oon kans melko kranttu.
kiitos.
Member
Jan 8 2015 04:52pm
Nyt rikottu myydyimpien (amatöörien) top5 myydyimmät.
ja kaunokirjallisuuden #2.
eli tämä alkaa näyttää todella hyvälle.
rikastumaanhan en tällä pyri, kuten hinnasta jo selviää. Mutta on se hienoa nähdä, kun kipuaa myyntitilastossa.
Member
Gold: 68.99
Jan 9 2015 02:35pm
hyvin näkyy menevän siis :D
aiheeltansa ei vaikuta kovin kiinnostavalta, mut aika siistiä jos oot saanu rullaamaa juonen ja tapahtumat tosiaa sulavasti - ja mielenkiintonen kielenkäyttö se vasta vaikeeta onki
Member
Jan 9 2015 03:12pm
Quote (Gastly @ 9 Jan 2015 22:35)
hyvin näkyy menevän siis :D
aiheeltansa ei vaikuta kovin kiinnostavalta, mut aika siistiä jos oot saanu rullaamaa juonen ja tapahtumat tosiaa sulavasti - ja mielenkiintonen kielenkäyttö se vasta vaikeeta onki

Joo, se myy yllättävän hyvin. Itse Juha Vuorinen piti tuosta kirjasta. Hän on siis lukenut sen. :p
Kävin tänään myös paikallislehden haastattelussa. Saa sunnuntaina sitten katsoa omaa pärstää aamukahvilla. :lol:
omasta mielestä se on aika hyvä kirja. Ja moni lukija on pitänyt. Mut, kyl sen paremminkin varmasti ois voinu tehä.
nyt teen jatko-osaa ja siitä toivottavasti tulee vielä parempi. ^_^
ja siitä kielen käytöstä. Välillä meinaa olla hankala muistaa, miten kukakin hahmo puhuu. Etteivät omaksu toistensa slangia/murretta. Ja se tarinan kerronta. Että saat persoonallisen, mutta silti luettavan ja oikein kirjoitetun..
wanha oppii äidinkieltä paremmin näin, kun ikinä koulussa. :lol:

This post was edited by A2K on Jan 9 2015 03:13pm
Member
Jan 9 2015 03:21pm
Quote (A2K @ Jan 10 2015 12:12am)
Joo, se myy yllättävän hyvin. Itse Juha Vuorinen piti tuosta kirjasta. Hän on siis lukenut sen. :p
Kävin tänään myös paikallislehden haastattelussa. Saa sunnuntaina sitten katsoa omaa pärstää aamukahvilla. :lol:
omasta mielestä se on aika hyvä kirja. Ja moni lukija on pitänyt. Mut, kyl sen paremminkin varmasti ois voinu tehä.
nyt teen jatko-osaa ja siitä toivottavasti tulee vielä parempi. ^_^
ja siitä kielen käytöstä. Välillä meinaa olla hankala muistaa, miten kukakin hahmo puhuu. Etteivät omaksu toistensa slangia/murretta. Ja se tarinan kerronta. Että saat persoonallisen, mutta silti luettavan ja oikein kirjoitetun..
wanha oppii äidinkieltä paremmin näin, kun ikinä koulussa. :lol:

kielenkäytöllä meinasin nimenomaan sen luontevuutta, jota ylenmääräsessä murteilussa ja slangeilussa on vaikeeta saada aikaan
Member
Jan 9 2015 03:32pm
Jep. Ite myönnän, sen etten varmasti onnistu siinä, niinkun pitäis. Jokaisella on oma persoonallinen tapa puhua ja tarinan kerronnassa pyrin käyttämään välillä erillaisia sanoja, järjestystä yms.
mut paljon on opittavaa vielä. Tyytyväisyys on kehityksen jarru. Siks ootankin kunnes tulee todellista lukijan rakentavaa kritiikkiä. :)

Kaikkein oudointa tässä on se, et yleensä puhun ja kirjotan omalla tyylillä. Mut het kun puhun tai kirjotan näistä mun kirjotuksista, mun puhe ja kirjotus vääntyy väkisin kirjakielelle, tai vähintään se osittain muuttuu sellaseks. En tiiä, onko se vaan opittu tapa kun kirjottaa. Menee koko jätkä "viralliseks" aina. :lol:
Member
Jan 9 2015 04:09pm
Quote (A2K @ Jan 10 2015 12:32am)
Jep. Ite myönnän, sen etten varmasti onnistu siinä, niinkun pitäis. Jokaisella on oma persoonallinen tapa puhua ja tarinan kerronnassa pyrin käyttämään välillä erillaisia sanoja, järjestystä yms.
mut paljon on opittavaa vielä. Tyytyväisyys on kehityksen jarru. Siks ootankin kunnes tulee todellista lukijan rakentavaa kritiikkiä. :)

Kaikkein oudointa tässä on se, et yleensä puhun ja kirjotan omalla tyylillä. Mut het kun puhun tai kirjotan näistä mun kirjotuksista, mun puhe ja kirjotus vääntyy väkisin kirjakielelle, tai vähintään se osittain muuttuu sellaseks. En tiiä, onko se vaan opittu tapa kun kirjottaa. Menee koko jätkä "viralliseks" aina. :lol:

taidanpa ostaa kirjas jos satun siihe törmäämää, läpällä jos en muuta
tuskin sitä kyl lähiaikoina luen

This post was edited by Gastly on Jan 9 2015 04:09pm
Member
Jan 9 2015 04:16pm
Quote (Gastly @ 10 Jan 2015 00:09)
taidanpa ostaa kirjas jos satun siihe törmäämää, läpällä jos en muuta
tuskin sitä kyl lähiaikoina luen

:lol: ei siihen törmää ku ekirjana ja vaan tuolla sivustolla. Siit on 25 kovakantista omistuskirjotuksilla maailmalla. Mut se kirja on raakile. Paljon virheitä ja vähän lyhyempi. Sellane underground preversio.
Se tehtiin kokeilumielessä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345613Next
Add Reply New Topic New Poll