Quote (TR0LLFACE @ Jan 14 2015 09:57am)
Tämähän ei todista mtn

Sitten jos otat videon duelista niin voi uskoa että on legit, koska sellasen screenshotin saa kannsa haxeilla mikä näyttäs täysin normaalilta

e: Sinäänsä ei kiinnosta, kunhan sanoin tälläsen välikommentin ^^
Muute oon kuullu hauskoja irl asioita siusta

Etkös muute enää muista siun vanhan Jsp Accon pw:tä vai miks tolla pelkästään postailet,
simppeli1 
?
Ei se siun persoonallisuus muutu vaikka multin teit, yhtä vajakit jutut ku aikasemmikii

miks tää haamu aka simepeli aina pomppaa esiin mun topikeissa. onko kukaan ees nähny tätä muinaislegendaa?
videon voin ottaa jos joku tekee topikin ja kertoo miten videoo otetaan. ja jos dueli on barb vs barb ni ei siitä fcr paljoa apua ole.
ja mulla on vaan 1 jsp acco, säännötki jo kieltaa tekemästä useempaa.
nyt pysytää aiheessa ja postataan täällä vaan jos on char millä valmis tulemaan dueliin. mun lvl service barbaarille tulossa, lvl 85 pitäs olla ihan näillä sekunneilla.
sit hetki että löytyy kamat millä hommaan ens yönä lvl 93 ja sit vaan pvp kamoja ettimää

teen vissii tuplabuildin vielä, toisen vapaan bvb ja toisen aow säännöillä.
edit: jos jollain hyvää smiteriä eu scnl ni haluaisin kokeilla voinko ite barbaarilla pärjätä nonlifetap smiterille ilman doomia. tiiän vaa että ite smiterillä voitan kaikki barbit ni haluaisin kokeilla onko se vaan koska oon top duelaaja vai onko barb vaan liian huono smiteriä vastaan.
This post was edited by do_NaUKI on Jan 14 2015 08:40am