Quote (SK7 @ 26 Oct 2014 09:27)
Tämäkin pitää täysin paikkansa. kaikki mahottomat ja maholliset kuulemma tehää koha tovi käydään ensin laitteilla läpi ja etsitään missä minulla niitä lihaksia on

Tuosta oon silti eri mieltä, vapailla painoilla ku alottaa, ihan vaikka pelkällä tangolla ni samalla oppii liikkeen. Liikettä opetellessa tasapainoa ylläpitävät lihakset samalla kehittyy ja voi lisätä painoja viikottain.
Jos käyttää laitetta ni ne treenaa yleensä vaan jotain tiettyä lihasta eikä liike ole yhtä "tehokas". Tuloksia toki tulee ihan sama mitä liikettä tekee viikosta toiseen, liikkeen teho on vaan asia erikseen.
Quote (SK7 @ 26 Oct 2014 09:30)
Olen tossa tovin tuuminu mistä vielä personal trainer, mutta tajusin juuri että minua on treenautettu aikahyvällä opilla ja kokemuksella... Pallopääseiskalla on vaan pitkät piuhat...
Personal trainerit on melko rahantuhlausta, internetistä saa oikeasti niin paljon tietoa. Noista linkeistä mitä laitoin löytyy paljon tietoa ja ihan .gif se liike mitä pitää tehdä, sekä sama tekstinä kirjotettuna vielä lisäks.
PT on sitten jos on ihan hukassa tai ei oo ketään kaveria auttamassa jos liikkeet menee vituiks. Väärällä tavalla ku tekee ni paikat vaan jumissa ja voi teloa ittensä.