Quote (Gastly @ 19 Feb 2014 15:20)
tää keskustelu loppuu tähän.
Jatko kyssäri nopee :
Mikähän muu on voinut aiheuttaa Suomelle tämän tilanteen KUIN tukipaketit

?
Siintähän nyt minun posteissa on kyse ja mikään muu ei minun mielestä selitä sitä kuinka Suomen talous on tähän ajautunut

Kokonaisuutta pitää katsoa, kyllä, mutta tämä tilanne mikä Suomessa on, niin on minun mielestä sen syytä ku niihin tukipaketteihin lähettiin mukaan. Talous ei olisi romahtanut vaikka niihin ei oltas osallistuttu, jotenka mikä muu on nytten se siun näkökulma siihen kun Suomen talous on persiillään ja " valoa risukasassa " ei pilkota ?
Koitat kovasti puolustella tukipakettien tärkeyttä mutta et voi selittää / sanoa suoraan mikä muu on se syy että Suomen talous on nytten mitä on, työttömyys ja verotus rassaa kansalaisia ja kataisen hallitus levittää käsiä ja kysyy et mitä opposition mielestä pitäisi tehdä.
Omaa paskakuoppaa pyytää täyttämään ku ei ite pysty lapiomaa sitä täytee, vittu mitä pellejä siellä oikeesti on..
Ja kyllä tiedän että EU alueen kokonaisuutta pitää aina ajatella ( esim. minun työpaikkani on rippuvainen siintä että euroalue pysyy " maksuvahvana " ja vienti käy ), MUTTA silti mitä helvetin hyötyä siintä oli Suomelle ku siihen silloin ryhdyttiin, ottaen huomioon että Suomen talous ei silloinkaan ollut mikään vaikain mahdollinen ja takkiin ei oltas saatu vaikka ei ois lähetty tukipaketteihin mukaan.
Oikeesti en tiedä miten vitussa tämän talous tilanteen saisi muuhun suuntaa kipattua kuin tukipakettien syyksi... Niillä ei Suomen taloutta vakautettu ja ilman niitä Suomen talous ei olisi romahtanu. EU:n hyöty siintä oli ? no jaa, kukahan sen voi selittää niin että se näyttäisi tilastoissa hyvältä

? harvassa on ihmiset...
Joo eihän siinä

hieno polli, vois jatkaa lätkän kattomist

e: ja oikeesta Aku, ei tarttee vaivautua vastaamaan

ethän sinä sieltä saa muuta kuin ympäripyöreen, ohiammutun viittauksen talouden vaukattamiseen joka on täyttä paskaa jos mietitään aikuisten oikeesti että Suomen hyöty tähän leikkiin ryhtymisestä oli ja edelleen on täysi pyöreä nolla, se on tullu jo itse päättäjien suusta ku on vähän rivien välistä lukenut

Joo T/C
This post was edited by Soppamies on Feb 19 2014 07:48am