d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kalle > Totaa
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jan 20 2014 10:47am
Quote (Rocko @ 20 Jan 2014 12:31)
Hieno päätelmä hermanni. Kuinkahan monta kertaa tääkin keskustelu on mun aikana täällä käyty ja sama itkuvirsi aina. "Et osaa sitä ja et osaa tota, et ikinä saa 99". Kenenköhän muiden paitsi mun päässä nää "must have 99 to be the best" -jutut oikein onkaan?
Jos se mun / meidän tiimin tapa pelata niin vitusti risoo, niin näytähän mulle / meille miten se tehdään oikein, niin saadaan jotain vertailua ja "uusia" näkökulmia asiaan. Aika hiljasta on ollut jo pitkän aikaa.
Olen luultavasti parhaiden joukossa expaamisessa, mutta en ole missään väittänyt olevani paras all around. Taas jotain omaa mutuas heität.

Jos sulla ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitä. Kolahtaa vaan omaan nilkkaan.

Kui vittu oikeesti joku voi vetästä hernee sieraimesta peräsuolee asti ku sille sanotaa että oot paska pvm pelaaja pelissä joka on raiskattu vuosia sitte polakki scripteillä :lol:

Oikeesti koko threadin tarkotus oli taas kattoo kui vitu apina osaat olla ku sanon sun assaa paskaks ja sua huonoks pelaajaks, vetäsit asian nii hekilökohtasesti ittees et huhu :D

Jatka vaa samaa rataa hermanni b)

Member
Gold: 0.39
Jan 20 2014 11:06am
Tähän voi sanoo muuta ku jeskamandeera sentäs.
Member
Gold: 230.00
Jan 20 2014 11:27am
Quote (Rumilus @ Jan 20 2014 08:06pm)
Tähän voi sanoo muuta ku jeskamandeera sentäs.

voi jumakavita!
Member
Gold: 17.02
Jan 20 2014 11:43am
Quote (Soppamies @ 20 Jan 2014 18:47)
Kui vittu oikeesti joku voi vetästä hernee sieraimesta peräsuolee asti ku sille sanotaa että oot paska pvm pelaaja pelissä joka on raiskattu vuosia sitte polakki scripteillä :lol:

PvM, jota sinäkin vielä pelaat omien sanojesi mukaan tässäkin threadissa -.-
Äläkä ny pelkästään jätä sitä paskakshaukkumista minun kohdalle, vaan hauku samantien koko tää "meidän pikku tiimi". Mehän ollaan ihan paskoja oltu sit kaikki vuodet, kun ollaan "vaan" top kympissä roikuttu kaiket ajat.
Ihmemies kyl, jos sua noin kiinnostaa, et millon mä pelaan / millä levelillä pelaan / millä gearilla pelaan. Keskittyisit siihen omaan tekemisees.

Quote (Soppamies @ 20 Jan 2014 18:47)
Oikeesti koko threadin tarkotus oli taas kattoo kui vitu apina osaat olla ku sanon sun assaa paskaks ja sua huonoks pelaajaks, vetäsit asian nii hekilökohtasesti ittees et huhu :D

Mjaa eli vasta-argumentit on apinointia ja sun onelinerit on asiapostauksia. Juuh vitun iso okei.
Minkälaisella ulinalla sä meinasit perustella yhtään mitään mistäkään asiasta, jos se joka kerta menee "mä vaan trollasin" -kortin piikkiin? Mahtavaa toimintaa kyllä ei voi muuta sanoa.
Ens kerralla kun postaat tällasen topikin, niin postaa edes jotain rakentavaa äläkä tätä samaa winQ wonQ paskaa, jota on jo vuosien saatossa vatvottu monien eri käyttäjien kesken. Menee "vähän" wanhaks jo.
Member
Jan 20 2014 11:51am
Quote (Rocko @ 20 Jan 2014 19:43)
PvM, jota sinäkin vielä pelaat omien sanojesi mukaan tässäkin threadissa -.-
Äläkä ny pelkästään jätä sitä paskakshaukkumista minun kohdalle, vaan hauku samantien koko tää "meidän pikku tiimi". Mehän ollaan ihan paskoja oltu sit kaikki vuodet, kun ollaan "vaan" top kympissä roikuttu kaiket ajat.
Ihmemies kyl, jos sua noin kiinnostaa, et millon mä pelaan / millä levelillä pelaan / millä gearilla pelaan. Keskittyisit siihen omaan tekemisees.

Mjaa eli vasta-argumentit on apinointia ja sun onelinerit on asiapostauksia. Juuh vitun iso okei.
Minkälaisella ulinalla sä meinasit perustella yhtään mitään mistäkään asiasta, jos se joka kerta menee "mä vaan trollasin" -kortin piikkiin? Mahtavaa toimintaa kyllä ei voi muuta sanoa.
Ens kerralla kun postaat tällasen topikin, niin postaa edes jotain rakentavaa äläkä tätä samaa winQ wonQ paskaa, jota on jo vuosien saatossa vatvottu monien eri käyttäjien kesken. Menee "vähän" wanhaks jo.

http://www.youtube.com/watch?v=fEMfzxNqGN0
Member
Gold: 4,750.00
Jan 20 2014 11:54am
Quote (Soppamies @ 20 Jan 2014 19:51)

Kattelin tossa 2 sivua taaksepäin niin siellä luki tällein:

nyt jätän tän tähä, piti vaa oikasta toi asia, ku et näköjää osaa muuta sepittää ku paskaa taas vaihteeks xD
Member
Jan 20 2014 11:57am
Quote (Maxor @ 20 Jan 2014 19:54)
Kattelin tossa 2 sivua taaksepäin niin siellä luki tällein:

Ei voinu vastustaa kiusausta... anteeks.

Ja oikeestaa oon kyllä toiminu ettisesti väärin koska henkisesti jälkeenjääneitä ei sais kiusasta ja en yleensä ees tee niin :(
Member
Gold: 17.02
Jan 20 2014 12:49pm
Quote (Soppamies @ 20 Jan 2014 19:57)
Ei voinu vastustaa kiusausta... anteeks.

Ja oikeestaa oon kyllä toiminu ettisesti väärin koska henkisesti jälkeenjääneitä ei sais kiusasta ja en yleensä ees tee niin :(

Ymmärrän tuskasi. Ei ne faktat siitä onelinereitä heittelemällä muuksi muutukaan.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll