Quote (Soppamies @ 20 Jan 2014 18:47)
Kui vittu oikeesti joku voi vetästä hernee sieraimesta peräsuolee asti ku sille sanotaa että oot paska pvm pelaaja pelissä joka on raiskattu vuosia sitte polakki scripteillä

PvM, jota sinäkin vielä pelaat omien sanojesi mukaan tässäkin threadissa -.-
Äläkä ny pelkästään jätä sitä paskakshaukkumista minun kohdalle, vaan hauku samantien koko tää "meidän pikku tiimi". Mehän ollaan ihan paskoja oltu sit kaikki vuodet, kun ollaan "vaan" top kympissä roikuttu kaiket ajat.
Ihmemies kyl, jos sua noin kiinnostaa, et millon mä pelaan / millä levelillä pelaan / millä gearilla pelaan. Keskittyisit siihen omaan tekemisees.
Quote (Soppamies @ 20 Jan 2014 18:47)
Oikeesti koko threadin tarkotus oli taas kattoo kui vitu apina osaat olla ku sanon sun assaa paskaks ja sua huonoks pelaajaks, vetäsit asian nii hekilökohtasesti ittees et huhu

Mjaa eli vasta-argumentit on apinointia ja sun onelinerit on asiapostauksia. Juuh vitun iso okei.
Minkälaisella ulinalla sä meinasit perustella yhtään mitään mistäkään asiasta, jos se joka kerta menee "mä vaan trollasin" -kortin piikkiin? Mahtavaa toimintaa kyllä ei voi muuta sanoa.
Ens kerralla kun postaat tällasen topikin, niin postaa edes jotain rakentavaa äläkä tätä samaa winQ wonQ paskaa, jota on jo vuosien saatossa vatvottu monien eri käyttäjien kesken. Menee "vähän" wanhaks jo.