Quote (Gastly @ 14 Nov 2013 20:59)
oletan että meinaat pakolaisuutta ja turvapaikkoja. pakolaisia vastaanotetaan kansainvälisten sopimusten mukasesti
ellet sitte halua kovasti että Suomessa asuis vähemmän venäläisiä tai virolaisia - jotka taitaa edelleenki olla iha reilusti suurimmat alkuperämaat maahanmuuttajien keskuudessa.
Sunko mielestä maahanmuuttajiin kuuluu pelkästään sompanssit?
Saat käyttää aivojasi ei sitä multa tartte kysyä jos aiot vastata siihen mitä kyselin topicissa.
kaikki Suomen kansalaiset on tasavertasia lain eessä. mikäli henkilö x ei oo Suomen kansalainen, voidaan henkilö x lähettää pois. onko sulla jotaki tasavertaisuusperiaatetta vastaan?
Toivon että järkesi osaa vastata myös tähän, pelkkä pakkoitku mun mielipiteistä ei ollu aihe, uskon että ymmärrät mitä tarkoitan jos oikeen mietit
meinaat "roturikoksella" varmaanki viharikosta - joka on aika todella harvinainen rikollisuuden muoto. se tulee rikoksen motiivin perusteella eikä rikoksen uhrin perusteella - toisin ku annat ymmärtää
No, tämän sentään tajusit melkeen ilman viilauksia (Y)
Onhan toi sinänsä harvinainen varmasti ku vertaillaan mitä kaikkea muuta on listoilla. Juurihan tosta tuli ohjelmaakin, kumma juttu näinä aikoina.
Se nyt vaan on niin että sompanssi jos joutuu väkivallan uhriksi täällä, kun kerrankin sattuu yksin jäämään johonkin eikä ole laumaa mukana,
siinä vedotaan siihen kuinka ilkeät valkoiset miehet tuli kimppuun ja haukkui ilkein sanoin, kyllä niin jäi traumat ja tarttisi hiukan rahaa.
Vastaa alkuperäiseen kysymykseenkin josain vaiheessa jos vielä ymmärrät jollain lailla mitä hain, toki toi ikävä asia että mun mielipiteisiin pitää vaivaa nähdä saattaa horjuttaa.
"Mitä mieltä olet maahanmuutosta"Ja kuten varmasti näit mitä Rupsullekin laitoin, pistämpä saman myös sinulle.
Quote (SanHose @ 14 Nov 2013 18:48)
Mikä ois miellyttäny? Eikö tossa nyt oo likimain kaikki vaihtoehdot
Quote (Gastly @ 14 Nov 2013 23:02)
ne oli niinku ns. esimerkkejä siitä metodologiasta millä ne on noita älykkyysosamääriä arvioinu. vastaavaa löytyy myös muiden maiden kohilla - ja osassa on kyse ihan silkoista arvauksista eikä pelkästää heikosta metodologiasta.
... ja vaikkapa tässä sitte käsitellään noiden herrojen päätelmiä.
http://www.theamericanconservative.com/articles/race-iq-and-wealth/siis miten kummassa se liittyy? Vanhanen & Lynn, siis ne jäbät jotka on kirjottanu ton kirjan ja tehny tutkimusta asiasta. onko tässä niinku jotaki epäselvää että mite ne liittyy siihe.

Epäselvää on että miten piti pahoittaa mieli tummien poikien puolesta vaan siks että pistin linkin jossa on maailmanlaajuinen tutkimus?
e\ ja miten olen taas ainut kenen kommentit ja mielipiteet kiukuttaa

Jos saan arvata, ni siks että olen varmaan vastuussa kaikkien muidenkin mielipiteistä, kuin myös tilastosta jonka näet yllä.
Vastanneet siis ovat ymmärtäneet vastausvaihtoehdot, kaikessa yksinkertaisuudessa.
Tuo tuskin poikkeaa kovinkaan paljon siitä mitä koko kansa olisi mieltä. Älä tätä ota niin vakavasti, tottakai ne prosentit on erit, mutta eiköhän tuosta suunnan löydä.
This post was edited by SanHose on Nov 14 2013 03:21pm