d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hockey Gm > Onko Osallistujia?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 1 2013 02:19pm
Quote (EasyCoolWin @ 1 Oct 2013 23:02)
Boldatuille lollasin . Jos viimekauden mukaan mennään niin laitat lehtosen, luongon, rinteen ja brodeurin howardin edelle? Jos ei mennä pelkästään viimekauden mukaan niin mitä bobrovsky ja crawford tekee listassa. ? ^_^
Toki Bobrovsky on Vezina- palkittu huippuveskari mutta ei sitä top-10 voi mun mielestä vielä laittaa. Lisäks sun lista huutaa tuulipukua, ihme että et raantaa laittanu listalle :lol:
Ja kyllä Hiller kuuluu selvästi viimekauden top 10 vahteihin.

Onks sul oikeesti noin kova internet-rage pääl, ku et osaa keskustella ees tipan vertaa asiallisesti? Tuulipuku haha...

Kuten sanoin, näistä voi väitellä aivan loputtomiin saakka. Veskojen henkilökohtaset suoritukset ja statsit on vahvasti riippuvaisia koko jengin suorituksista, joten vertailu on tosi vaikeeta. Ite en oo Urpo Ylönen -tason veskarivalmentaja, joten tarkemmat analyysit veskarien paremmuudesta jääköön siihen.

En muutenkaan älyy miten koet ton mun näkemyksen et Howardi on "middle of the pack" - 1. kassari niin suurena loukkauksena. Siihen se on suorituksiltaan osunut. Ei suuria joukkueen voittoja eikä henkilökohtasia pyttyjä. Ikää kuitenkin jo 29. Vastaavasti ei mua haittaa hittookaa jos joku hfboardseil väittää et Pietrangelo on ylihypetetty pakki joka ei tuu saavuttaa mitää merkittävää.

Bobrovskij on suomalaisittain oikeempi kirjotusasu ku "Bobrovsky". БОБРОВСКИЙ kirjotetaan ainakin mun venäjän taitojen mukaan.

Member
Gold: 0.00
Oct 1 2013 02:32pm
Quote (eppo @ Oct 1 2013 08:19pm)
Onks sul oikeesti noin kova internet-rage pääl, ku et osaa keskustella ees tipan vertaa asiallisesti? Tuulipuku haha...

Kuten sanoin, näistä voi väitellä aivan loputtomiin saakka. Veskojen henkilökohtaset suoritukset ja statsit on vahvasti riippuvaisia koko jengin suorituksista, joten vertailu on tosi vaikeeta. Ite en oo Urpo Ylönen -tason veskarivalmentaja, joten tarkemmat analyysit veskarien paremmuudesta jääköön siihen.

En muutenkaan älyy miten koet ton mun näkemyksen et Howardi on "middle of the pack" - 1. kassari niin suurena loukkauksena. Siihen se on suorituksiltaan osunut. Ei suuria joukkueen voittoja eikä henkilökohtasia pyttyjä. Ikää kuitenkin jo 29. Vastaavasti ei mua haittaa hittookaa jos joku hfboardseil väittää et Pietrangelo on ylihypetetty pakki joka ei tuu saavuttaa mitää merkittävää.

Bobrovskij on suomalaisittain oikeempi kirjotusasu ku "Bobrovsky". БОБРОВСКИЙ kirjotetaan ainakin mun venäjän taitojen mukaan.

Tipan vertaa asiallisesti t: ghettokaupungin fanipojat :rofl: Jos mun mielestä sun argumentit on perseestä revittyjä se ei tarkota että loukkaantuisin ^_^ Kunhan kysyin että pohjautuuko sun top - 10 viimekauteen pelkästään vai kaikkiin kausiin , ihan sama kumpaan noista se pohjautuu se on pahasti ristiriidassa.

Pahottelen jos loukkasin sun ylpeyttä venäjäntaidoista. Mutta jos NHLstä puhutaan niin yleensä puhutaan nimillä millä ne siellä kirjoitetaan eikä nimiä lähdetä ns. ''suomentamaan'' oO
Member
Gold: 89.48
Oct 1 2013 02:37pm
Kyllä mä mielummin kirjotan Alexander Ovechkin niin kuin muut länsimaailman ihmiset kun: "Aleksandr Ovetškin" :rofl:
Member
Gold: 24,297.85
Oct 1 2013 02:46pm
Quote (EasyCoolWin @ 1 Oct 2013 23:32)
Tipan vertaa asiallisesti t: ghettokaupungin fanipojat :rofl:  Jos mun mielestä sun argumentit on perseestä revittyjä se ei tarkota että loukkaantuisin ^_^ Kunhan kysyin että pohjautuuko sun top - 10 viimekauteen pelkästään vai kaikkiin kausiin , ihan sama kumpaan noista se pohjautuu se on pahasti ristiriidassa. 

Pahottelen jos loukkasin sun ylpeyttä venäjäntaidoista. Mutta jos NHLstä puhutaan niin yleensä puhutaan nimillä millä ne siellä kirjoitetaan eikä nimiä lähdetä ns. ''suomentamaan'' oO

Quote (Pomppeli @ 1 Oct 2013 23:37)
Kyllä mä mielummin kirjotan Alexander Ovechkin niin kuin muut länsimaailman ihmiset kun: "Aleksandr Ovetškin" :rofl:

nyt lapsoset unille
Member
Gold: 68.99
Oct 1 2013 02:52pm
Quote (Pomppeli @ Oct 1 2013 11:37pm)
niin kuin muut länsimaailman ihmiset

tai siis ei.
Member
Gold: 0.01
Oct 1 2013 02:52pm
Quote (EasyCoolWin @ 1 Oct 2013 23:32)
Tipan vertaa asiallisesti t: ghettokaupungin fanipojat :rofl:  Jos mun mielestä sun argumentit on perseestä revittyjä se ei tarkota että loukkaantuisin ^_^ Kunhan kysyin että pohjautuuko sun top - 10 viimekauteen pelkästään vai kaikkiin kausiin , ihan sama kumpaan noista se pohjautuu se on pahasti ristiriidassa. 

Mulle on ihan sama kirjotetaanko bobrovskij vai bobrovsky, mut totta kai huomautan jos mun oikeesta kirjotusasusta kommentoidaan. Molemmat on suomalaisesta näkökulmasta yhtä oikein. Ei siitä sen enempää.

Mun top10 tossa veskariasiassa perustuu siihen mitä kyseiset veskarit on saanu änärivuosinansa aikaan. En nää tossa mun listalla yhtään veskaria, joka ois suoriutunu änäriuransa aikana huonommin ku Howard. Toki osalla otanta on sen verta pieni että vertailu on hieman hyödytöntä.

Otan EasyCoolWinin kanssa mieluusti vedon että noista hänen tummentamistansa nimistä 4/6+ vetää paremmat statsit kuin Howard seuraavalla kaudella. Vetoon otettavat statsit voidaan määritellä tarkemmin.

ps. En todellakaan "heittaa" Howardia missään nimessä. En vain pidä häntä ehdottomana huippuveskarina näyttöjensä pohjalta. Ehkä ensi kausi muuttaa näkemykseni.
Member
Gold: 17.02
Oct 2 2013 07:08am
Toivottavasti sais ny pojoja. Viime yöltä tuli 25 eikä se riitä mihinkään.
Member
Gold: 4.46
Oct 2 2013 10:17am
alfred,on, umberger, carteri jef, fleury, hamilton j,jhonson
Member
Gold: 20.18
Oct 2 2013 12:51pm
Quote (Rocko @ 2 Oct 2013 16:08)
Toivottavasti sais ny pojoja. Viime yöltä tuli 25 eikä se riitä mihinkään.

39, kolme ukkoo vaihtoon ja
Barkov-Kopitar-Bärtschi
J.Schultz-Subban
Rask
Member
Gold: 17.02
Oct 2 2013 04:28pm
Quote (Swash @ 2 Oct 2013 20:51)
39, kolme ukkoo vaihtoon ja
Barkov-Kopitar-Bärtschi
J.Schultz-Subban
Rask

Mul on kaikki samat edelleen. Yritän ny säästellä vaihtoja, kun viimeks poltin ne jo ekalla viikolla :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll