Quote (EasyCoolWin @ 1 Oct 2013 23:02)
Boldatuille lollasin . Jos viimekauden mukaan mennään niin laitat lehtosen, luongon, rinteen ja brodeurin howardin edelle? Jos ei mennä pelkästään viimekauden mukaan niin mitä bobrovsky ja crawford tekee listassa. ?

Toki Bobrovsk
y on Vezina- palkittu huippuveskari mutta ei sitä top-10 voi mun mielestä vielä laittaa. Lisäks sun lista huutaa tuulipukua, ihme että et raantaa laittanu listalle
Ja kyllä Hiller kuuluu selvästi viimekauden top 10 vahteihin.
Onks sul oikeesti noin kova internet-rage pääl, ku et osaa keskustella ees tipan vertaa asiallisesti? Tuulipuku haha...
Kuten sanoin, näistä voi väitellä aivan loputtomiin saakka. Veskojen henkilökohtaset suoritukset ja statsit on vahvasti riippuvaisia koko jengin suorituksista, joten vertailu on tosi vaikeeta. Ite en oo Urpo Ylönen -tason veskarivalmentaja, joten tarkemmat analyysit veskarien paremmuudesta jääköön siihen.
En muutenkaan älyy miten koet ton mun näkemyksen et Howardi on "middle of the pack" - 1. kassari niin suurena loukkauksena. Siihen se on suorituksiltaan osunut. Ei suuria joukkueen voittoja eikä henkilökohtasia pyttyjä. Ikää kuitenkin jo 29. Vastaavasti ei mua haittaa hittookaa jos joku hfboardseil väittää et Pietrangelo on ylihypetetty pakki joka ei tuu saavuttaa mitää merkittävää.
Bobrovskij on suomalaisittain oikeempi kirjotusasu ku "Bobrovsky". БОБРОВСКИЙ kirjotetaan ainakin mun venäjän taitojen mukaan.