d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Ladder, Ketähä Jaksas Haluta Saaha Fygya? > <->
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 14 2013 04:03am
Quote (do_NaUKI @ 14 May 2013 00:09)
investointia. noi charrut tulee maksaan about max 8k fg, ja kamat niille ehkä 20k fg, ni ~2-3 viikkoa MAX ja oon saanu omat takasi. senjälkee myyn voitolla koko laddun ajan kamoja+laddun lopussa 24x 98-99 paladiinit.


Mutta onhan se hirveän työlästä saada tuo touhu käyntiin, saati sitten myydä ne kaikki kamat.
No joo ei kai siinä.
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 14 2013 04:15am
ei mittää järkiä ruveta mf, uus dup£metodi on jo kaikkien tiedos ja armoton hintojen raiskaus alkaa välittömästi ensimmäisestä el runen löytämisestä 8D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2013 04:36am
Quote (Boulevard @ May 14 2013 12:15pm)
ei mittää järkiä ruveta mf, uus dup£metodi on jo kaikkien tiedos ja armoton hintojen raiskaus alkaa välittömästi ensimmäisestä el runen löytämisestä 8D


ehdottaisin kansainvälisiin sopimuksiin pykälää, päivän ehdoton vankeus per ist B)

This post was edited by BebebBurns on May 14 2013 04:36am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 14 2013 05:18am
Quote (Boulevard @ 14 May 2013 12:15)
ei mittää järkiä ruveta mf, uus dup£metodi on jo kaikkien tiedos ja armoton hintojen raiskaus alkaa välittömästi ensimmäisestä el runen löytämisestä 8D


Ei se vittu edes toimi 8D
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 14 2013 05:34am
Quote (HardyTarget @ May 14 2013 12:03pm)
Mutta onhan se hirveän työlästä saada tuo touhu käyntiin, saati sitten myydä ne kaikki kamat.
No joo ei kai siinä.


nii on, ostaa 20x shako 20x eni 20x wizzy 20x zaka 20x verdu ja painaa [x] ;D
myynti ei oo mikään ongelma sillon ku muut myy mun kamat 80/20 suhteella =)

Quote (Boulevard @ May 14 2013 12:15pm)
ei mittää järkiä ruveta mf, uus dup£metodi on jo kaikkien tiedos ja armoton hintojen raiskaus alkaa välittömästi ensimmäisestä el runen löytämisestä 8D


kerro miten dupetetaa
Member
Posts: 4,710
Joined: Jun 15 2008
Gold: 8,916.66
May 14 2013 05:41am
Vittu mitä finnipäisiä nörttejä täälläkin on
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 14 2013 06:09am
Quote (do_NaUKI @ 14 May 2013 13:34)
kerro miten dupetetaa


Vittu sä oot idiootti ::::::::DD

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 14 2013 06:17am
Quote (Wondrous @ 14 May 2013 08:46)
Sattumalta ois tänää ja huomenna saikkua.
Ei kyllä kiinnosta vittuakaan ainakaan legitisti liittyä tohon ladder kilpailuun.
Antakaa koodeja.

vitun saikku-miksu
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 14 2013 06:22am
Quote (Napi @ 14 May 2013 14:17)
vitun saikku-miksu


:hug:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 14 2013 06:25am
Quote (Wondrous @ 14 May 2013 15:22)
:hug:

mitä jäbä ?
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll