d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Joku LÄhtee Pelaa D2?
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Mar 1 2013 09:07am
Quote (do_NaUKI @ 1 Mar 2013 17:05)
EI LÖYTY JAHIA JOKA PÄIVÄ


ANTAKAA ANNI!!!
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 2 2013 01:43pm
Quote (KUF @ 1 Mar 2013 17:07)
ANTAKAA ANNI!!!




np
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Mar 2 2013 02:16pm
Quote (KUF @ 1 Mar 2013 17:07)
ANTAKAA ANNI!!!


oot jani necee kasaamas ? ite kävin tänää bolos ja assalle geari hommasi :D taino sojia vaille valamis. kahtoo jos ny täs vapailla kerkee / jaksaa speelaa ni taistellaako käsi kädessä pahuden voimia vastaa <3 ?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Mar 2 2013 02:52pm
Mut eihän jäbä ees osaa pelata

Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Mar 2 2013 02:52pm
Quote (soppamies @ 2 Mar 2013 22:16)
oot jani necee kasaamas ? ite kävin tänää bolos ja assalle geari hommasi :D taino sojia vaille valamis. kahtoo jos ny täs vapailla kerkee / jaksaa speelaa ni taistellaako käsi kädessä pahuden voimia vastaa <3 ?


JOS HOMMAAT MULLE ANNIN NI VOIN HARKITA 8)
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Mar 2 2013 02:52pm
Quote (Rocko @ 2 Mar 2013 22:52)
Mut eihän jäbä ees osaa pelata

http://i.imgur.com/feM8m.gif


5/5
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Mar 2 2013 04:09pm
Quote (Rocko @ 2 Mar 2013 22:52)
Mut eihän jäbä ees osaa pelata

http://i.imgur.com/feM8m.gif


jooh :D sinuna oisin ihan hiljaa :lol: jätän tän vaa tähä, ja jani nii tota oha sulla justoo ostaa anni ;)
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Mar 2 2013 04:19pm
Quote (soppamies @ 3 Mar 2013 01:09)
jooh :D sinuna oisin ihan hiljaa :lol:


Ja osu arkaan paikkaan. AUTS!
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Mar 2 2013 04:20pm
Quote (Rocko @ 3 Mar 2013 00:19)
Ja osu arkaan paikkaan. AUTS!


SUORAAN KASSEILLE
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Mar 2 2013 04:28pm
KISSAT ON KOIRIA JA KOIRAT ON KISSOJA
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll