☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Joku LÄhtee Pelaa D2?
Prev
1
2
3
4
5
6
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1737
Replies: 72
Track Topic
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#31
Mar 1 2013 09:07am
Quote (do_NaUKI @ 1 Mar 2013 17:05)
EI LÖYTY JAHIA JOKA PÄIVÄ
ANTAKAA ANNI!!!
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#32
Mar 2 2013 01:43pm
Quote (KUF @ 1 Mar 2013 17:07)
ANTAKAA ANNI!!!
np
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#33
Mar 2 2013 02:16pm
Quote (KUF @ 1 Mar 2013 17:07)
ANTAKAA ANNI!!!
oot jani necee kasaamas ? ite kävin tänää bolos ja assalle geari hommasi
taino sojia vaille valamis. kahtoo jos ny täs vapailla kerkee / jaksaa speelaa ni taistellaako käsi kädessä pahuden voimia vastaa
?
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#34
Mar 2 2013 02:52pm
Mut eihän jäbä ees osaa pelata
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#35
Mar 2 2013 02:52pm
Quote (soppamies @ 2 Mar 2013 22:16)
oot jani necee kasaamas ? ite kävin tänää bolos ja assalle geari hommasi
taino sojia vaille valamis. kahtoo jos ny täs vapailla kerkee / jaksaa speelaa ni taistellaako käsi kädessä pahuden voimia vastaa
?
JOS HOMMAAT MULLE ANNIN NI VOIN HARKITA 8)
Maxor
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold
:
4,750.00
#36
Mar 2 2013 02:52pm
Quote (Rocko @ 2 Mar 2013 22:52)
Mut eihän jäbä ees osaa pelata
http://i.imgur.com/feM8m.gif
5/5
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#37
Mar 2 2013 04:09pm
Quote (Rocko @ 2 Mar 2013 22:52)
Mut eihän jäbä ees osaa pelata
http://i.imgur.com/feM8m.gif
jooh
sinuna oisin ihan hiljaa
jätän tän vaa tähä, ja jani nii tota oha sulla justoo ostaa anni
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#38
Mar 2 2013 04:19pm
Quote (soppamies @ 3 Mar 2013 01:09)
jooh
sinuna oisin ihan hiljaa
Ja osu arkaan paikkaan. AUTS!
Maxor
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold
:
4,750.00
#39
Mar 2 2013 04:20pm
Quote (Rocko @ 3 Mar 2013 00:19)
Ja osu arkaan paikkaan. AUTS!
SUORAAN KASSEILLE
Maxor
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold
:
4,750.00
#40
Mar 2 2013 04:28pm
KISSAT ON KOIRIA JA KOIRAT ON KISSOJA
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact