Quote (do_NaUKI @ 20 Feb 2013 23:49)
en oo vaatinu yhtää minkäälaista palkkaa ku ennoo töihin hakenu, ja syy miksen oo hakenu on ku tiiän etten saa haluamaa työtä, enkä palkkaa.
aloin tossa miettii sellasia ammatteja mihi vois periaatteessa ainaki päästä ilman amk+ koulutusta, ja sais yli 3k/kk. ainoa mitä keksin on joku rauhanturvaaja jutska ulkomailla.
Veikkaan että sunlaisella taivaanrannan maalarilla on aika paskat mahikset päässä ees rivisotilaaks ( lihamuuriks ) rauhanturvaaja joukkoihin, saati sitten parempiin hommiin siellä.. II-asteen tuntkinto edes auttaa valitsemisessa ja AMK / Yliopisto tutkinto on plussaa.