d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Velka > ?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Feb 20 2013 02:27pm
Quote (do_NaUKI @ 20 Feb 2013 18:41)
sama se ku ei oo kouluja ni en sais mistää duunista ees 15e/h, ja sanotaa et työnteko alle 25e/h on aika turhaa. eli sanotaan vaan rohkeesti "ei" työnteolle ja kävellään kerran 3kk käymään työkkärissä.


Just näi ^^ Tää anto mulle just lisää motivaatiota painaa tuol tehtaalla 8-16h päivii 28,5% verolla että sun laiset taivaanrannan maalarit + neekerit + somalit + mannet saa lypsättyy sielt kelasta / sossusta ne vero eurot pois, onneks en siis tee turhaa töitä.. Välillä miettiny et onko tässä mtn järkee mut sun laiset ihmiset antaa aina sen pienen toivon kipinän ku esim. startti päivänä ollaa +4h koitettu saaha rataa päälle.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 20 2013 02:49pm
Quote (soppamies @ 20 Feb 2013 22:27)
Just näi ^^ Tää anto mulle just lisää motivaatiota painaa tuol tehtaalla 8-16h päivii 28,5% verolla että sun laiset taivaanrannan maalarit + neekerit + somalit + mannet saa lypsättyy sielt kelasta / sossusta ne vero eurot pois, onneks en siis tee turhaa töitä.. Välillä miettiny et onko tässä mtn järkee mut sun laiset ihmiset antaa aina sen pienen toivon kipinän ku esim. startti päivänä ollaa +4h koitettu saaha rataa päälle.


Pistäähän tommoset kermaperseet vihaks ku vaatii jotai naurettavaa palkkaa nollakoulutuksella.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 20 2013 03:20pm
Quote (soppamies @ 20 Feb 2013 23:27)
Just näi ^^ Tää anto mulle just lisää motivaatiota painaa tuol tehtaalla 8-16h päivii 28,5% verolla että sun laiset taivaanrannan maalarit + neekerit + somalit + mannet saa lypsättyy sielt kelasta / sossusta ne vero eurot pois, onneks en siis tee turhaa töitä.. Välillä miettiny et onko tässä mtn järkee mut sun laiset ihmiset antaa aina sen pienen toivon kipinän ku esim. startti päivänä ollaa +4h koitettu saaha rataa päälle.


:3
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 20 2013 03:49pm
Quote (CeePee @ Feb 20 2013 10:49pm)
Pistäähän tommoset kermaperseet vihaks ku vaatii jotai naurettavaa palkkaa nollakoulutuksella.


en oo vaatinu yhtää minkäälaista palkkaa ku ennoo töihin hakenu, ja syy miksen oo hakenu on ku tiiän etten saa haluamaa työtä, enkä palkkaa.

aloin tossa miettii sellasia ammatteja mihi vois periaatteessa ainaki päästä ilman amk+ koulutusta, ja sais yli 3k/kk. ainoa mitä keksin on joku rauhanturvaaja jutska ulkomailla.
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Feb 20 2013 05:13pm
Quote (do_NaUKI @ 20 Feb 2013 23:49)
en oo vaatinu yhtää minkäälaista palkkaa ku ennoo töihin hakenu, ja syy miksen oo hakenu on ku tiiän etten saa haluamaa työtä, enkä palkkaa.

aloin tossa miettii sellasia ammatteja mihi vois periaatteessa ainaki päästä ilman amk+ koulutusta, ja sais yli 3k/kk. ainoa mitä keksin on joku rauhanturvaaja jutska ulkomailla.


Veikkaan että sunlaisella taivaanrannan maalarilla on aika paskat mahikset päässä ees rivisotilaaks ( lihamuuriks ) rauhanturvaaja joukkoihin, saati sitten parempiin hommiin siellä.. II-asteen tuntkinto edes auttaa valitsemisessa ja AMK / Yliopisto tutkinto on plussaa.
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Feb 20 2013 10:24pm
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 11:49pm)
en oo vaatinu yhtää minkäälaista palkkaa ku ennoo töihin hakenu, ja syy miksen oo hakenu on ku tiiän etten saa haluamaa työtä, enkä palkkaa.

aloin tossa miettii sellasia ammatteja mihi vois periaatteessa ainaki päästä ilman amk+ koulutusta, ja sais yli 3k/kk. ainoa mitä keksin on joku rauhanturvaaja jutska ulkomailla.


Mikäs sua estää kouluttautumasta, ku noista kirjotuksista saa sellasen kuvan, et sul ei oo ihan liikaa kiireitä.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Feb 21 2013 12:08pm
100k € saat kasaan säästämällä sossurahojas/työttömyystukias n. 14 vuotta~

Olettaen että et syö ja asut veneen alla ,mistä maksat vuokraa n. 3€ / kk.

tai , voit ettiä ittelles jonkun irstaan vanhan miehen ja menet rikkaisiin naimisiin :)

This post was edited by EasyCoolWin on Feb 21 2013 12:19pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 21 2013 01:25pm
Jos satut olemaan hyvännäköinen (mitä epäilen) niin voit toki muuttaa Hollywoodiin ja ryhtyä toyboyksi.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 21 2013 03:04pm
Pistä kebunamu pystyy ja dokaa starttirahat.

Tosin noi 2 ylläolevaa on varnaa sulle parempia.

This post was edited by Ankeli on Feb 21 2013 03:04pm
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 22 2013 07:10am
Quote (soppamies @ Feb 21 2013 01:13am)
Veikkaan että sunlaisella taivaanrannan maalarilla on aika paskat mahikset päässä ees rivisotilaaks ( lihamuuriks ) rauhanturvaaja joukkoihin, saati sitten parempiin hommiin siellä.. II-asteen tuntkinto edes auttaa valitsemisessa ja AMK / Yliopisto tutkinto on plussaa.


Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll