d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Se On > Perjantaiz
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 23 2013 06:20am
Quote (rumpali @ 23 Feb 2013 04:13)
nonniin Circuksesta kotiuduttu ja korvat soi.

heavyweight djs

proteus ja djane j7

ja showtek kuultunna

ilmeisesti showtek vaihtannu tyylisuuntaansa hardstylestä enempi tonne house puolelle.

mut ei hätää, vitun hienoo settiä vetivät kuiteki.

proteus ja djane laittovat kunnon hyvää vanhan liiton hardstyleä.

ne kickit... lattia täris säkeissä myöten.

ei kait siin.. tälläsiä suomessa harvemmin vissii tapahtuu, eli seuraava on sitte defqoni.

'HUHHUH!!!


seki tullu järkiinsä

This post was edited by Rzi on Feb 23 2013 06:20am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 23 2013 07:12am
Quote (rumpali @ Feb 23 2013 04:13am)


ilmeisesti showtek vaihtannu tyylisuuntaansa hardstylestä enempi tonne house puolelle.



Tää oli tiedossa niin jätin lopulta väliin, tota housea nyt kuuleekin helsingissä joka viikonloppu kun johki tivoliin vaikkapa menee. Mutta olihan siellä varmasti kova meno (jälleen kerran)
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold: 1.00
Feb 23 2013 08:15am
Quote (rumpali @ Feb 23 2013 04:13am)
nonniin Circuksesta kotiuduttu ja korvat soi.

heavyweight djs

proteus ja djane j7

ja showtek kuultunna

ilmeisesti showtek vaihtannu tyylisuuntaansa hardstylestä enempi tonne house puolelle.

mut ei hätää, vitun hienoo settiä vetivät kuiteki.

proteus ja djane laittovat kunnon hyvää vanhan liiton hardstyleä.

ne kickit... lattia täris säkeissä myöten.

ei kait siin.. tälläsiä suomessa harvemmin vissii tapahtuu, eli seuraava on sitte defqoni.

'HUHHUH!!!


Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 23 2013 09:30am
Oliha toi showtek kyllä aika paska, tosin meno oli kyl hyvä ;D

Huomenta.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll