Quote (rumpali @ Feb 23 2013 04:13am)
ilmeisesti showtek vaihtannu tyylisuuntaansa hardstylestä enempi tonne house puolelle.
Tää oli tiedossa niin jätin lopulta väliin, tota housea nyt kuuleekin helsingissä joka viikonloppu kun johki tivoliin vaikkapa menee. Mutta olihan siellä varmasti kova meno (jälleen kerran)