d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ootko Rikollinen
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 7 2013 08:44am
Quote (Saimoz @ Feb 7 2013 02:00pm)
No ei kai sitä kenenkään kynsiin kannata jäädä.


meitsi juos posliinivenettä ja 3 maijaa pakoo. sit teinit vasikoi :D

This post was edited by SekavaSamu on Feb 7 2013 08:44am
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Feb 7 2013 08:55am
Quote (SekavaSamu @ 7 Feb 2013 17:44)
meitsi juos posliinivenettä ja 3 maijaa pakoo. sit teinit vasikoi :D


Voi juma.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll