☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Sk7
Prev
1
2
3
4
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1031
Replies: 40
Track Topic
HardyTarget
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#31
Jan 24 2013 06:16am
SK7 on selvästi tärkeämpi henkilö kuin Ankeli:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=66188831&f=192
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#32
Jan 24 2013 06:20am
Quote (HardyTarget @ 24 Jan 2013 15:16)
SK7 on selvästi tärkeämpi henkilö kuin Ankeli:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=66188831&f=192
RASISSMI!!!!!
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#33
Jan 24 2013 07:23am
Quote (eppo @ 24 Jan 2013 14:45)
Eli väittelyssä pitää "luovuttaa" riippumatta siitä onko oikeessa vai väärässä? Kuinkakoha paljo tässä maailmassa ois saatu mm. yhteiskunnallisia uudistuksia aikaseks, jos tota ohjenuoraa ois noudatettu?
Nii.. Se on jännäää.. ehkä miten tota ohjetta soveltaa vois olla se pointtini?
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#34
Jan 24 2013 07:32am
Quote (Ankeli @ 24 Jan 2013 13:34)
Nonnih, nyt ei sitte laske millää ~~ Kiitos, tosin 30mg sinkkii per yö vaikuttaa mutta >,<!!!!!
E: MIKS VITUSSA MUN TOPIC SULJETTII ??!?!??!?
Minäkään en ymmärrä miksi sinun topic suljettiin
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#35
Jan 24 2013 07:43am
höh
e: koha opettelen käyttäämää konettani ni saatte kuvan joka on 1h sitte otettu. Siis on vatteet päällä (arkikkuteet). Vähä oon joo pässi tän atk:n kanssa
This post was edited by SK7 on Jan 24 2013 08:02am
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#36
Jan 24 2013 08:32am
Sen verra oon taas jäässä et en tähä saa kuvaani en vaikka kuinka kiroilen
(selkeitä ohjeita otetaan vastaan)
Kato tuolta jos kiinnostaa..
http://aijaa.com/a6ngiH
Pitäisikö topic naama nikille kamppanja käynnistää uudelleen?
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#37
Jan 24 2013 08:34am
Viikonloppuna saatte kuvan, joka on otettu järjestelmäkameralla
e: oon poooor
This post was edited by SK7 on Jan 24 2013 08:45am
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#38
Jan 24 2013 09:21am
Quote (SK7 @ Jan 24 2013 04:32pm)
Sen verra oon taas jäässä et en tähä saa kuvaani en vaikka kuinka kiroilen
(selkeitä ohjeita otetaan vastaan)
Kato tuolta jos kiinnostaa..
http://aijaa.com/a6ngiH
seems legit
This post was edited by BebebBurns on Jan 24 2013 09:21am
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#39
Jan 24 2013 09:38am
Quote (SK7 @ Jan 24 2013 04:32pm)
Sen verra oon taas jäässä et en tähä saa kuvaani en vaikka kuinka kiroilen
(selkeitä ohjeita otetaan vastaan)
Kato tuolta jos kiinnostaa..
http://aijaa.com/a6ngiH
Pitäisikö topic naama nikille kamppanja käynnistää uudelleen?
Seems legit.
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#40
Jan 24 2013 09:46am
Ihan itse koko komeudessani poseeraan tossa kuvassa. Vissii toimii linkkikin ok. siintä +1
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact