d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sk7
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jan 24 2013 06:16am
SK7 on selvästi tärkeämpi henkilö kuin Ankeli: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=66188831&f=192
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 24 2013 06:20am
Quote (HardyTarget @ 24 Jan 2013 15:16)
SK7 on selvästi tärkeämpi henkilö kuin Ankeli: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=66188831&f=192


RASISSMI!!!!!

Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 07:23am
Quote (eppo @ 24 Jan 2013 14:45)
Eli väittelyssä pitää "luovuttaa" riippumatta siitä onko oikeessa vai väärässä? Kuinkakoha paljo tässä maailmassa ois saatu mm. yhteiskunnallisia uudistuksia aikaseks, jos tota ohjenuoraa ois noudatettu?


Nii.. Se on jännäää.. ehkä miten tota ohjetta soveltaa vois olla se pointtini?
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 07:32am
Quote (Ankeli @ 24 Jan 2013 13:34)
Nonnih, nyt ei sitte laske millää ~~ Kiitos, tosin 30mg sinkkii per yö vaikuttaa mutta >,<!!!!!


E: MIKS VITUSSA MUN TOPIC SULJETTII ??!?!??!?


Minäkään en ymmärrä miksi sinun topic suljettiin :unsure:
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 07:43am
höh

e: koha opettelen käyttäämää konettani ni saatte kuvan joka on 1h sitte otettu. Siis on vatteet päällä (arkikkuteet). Vähä oon joo pässi tän atk:n kanssa :)

This post was edited by SK7 on Jan 24 2013 08:02am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 08:32am
Sen verra oon taas jäässä et en tähä saa kuvaani en vaikka kuinka kiroilen :mad: (selkeitä ohjeita otetaan vastaan)

Kato tuolta jos kiinnostaa.. http://aijaa.com/a6ngiH

Pitäisikö topic naama nikille kamppanja käynnistää uudelleen?

Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 08:34am
Viikonloppuna saatte kuvan, joka on otettu järjestelmäkameralla

e: oon poooor

This post was edited by SK7 on Jan 24 2013 08:45am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 24 2013 09:21am
Quote (SK7 @ Jan 24 2013 04:32pm)
Sen verra oon taas jäässä et en tähä saa kuvaani en vaikka kuinka kiroilen :mad: (selkeitä ohjeita otetaan vastaan)

Kato tuolta jos kiinnostaa.. http://aijaa.com/a6ngiH


seems legit

This post was edited by BebebBurns on Jan 24 2013 09:21am
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 24 2013 09:38am
Quote (SK7 @ Jan 24 2013 04:32pm)
Sen verra oon taas jäässä et en tähä saa kuvaani en vaikka kuinka kiroilen :mad: (selkeitä ohjeita otetaan vastaan)

Kato tuolta jos kiinnostaa.. http://aijaa.com/a6ngiH

Pitäisikö topic naama nikille kamppanja käynnistää uudelleen?


Seems legit.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 09:46am
Ihan itse koko komeudessani poseeraan tossa kuvassa. Vissii toimii linkkikin ok. siintä +1
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll