d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gänätopic > Vain Gänä
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 21 2013 01:38am
Quote (Ankeli @ 21 Jan 2013 02:17)
Juu, jokaisella on omat lempi päihteensä se on selvää. Mun mielest jos ilman poikkeavaa olosuhteen muutosta lähtee vetelee ja heräämisen jälkee tulee ekana mielee "Mist sais" Ja fyysinen/henkinen kunto rappeutunu/häiriintyny ni voidaa sanoo et OMA VIKA.Usein huumeet vaa liitetää ja mielletää helposti ongelmiks ja niide aiheuttajiks.


Jäätää.. Siis on pannu jäässä, enkä tajua nyt pointiaXD Eli tarkoitatko: 1. täysin oma vika jos antaa itse itsensä jäädä koukkuun (ja käyttää mitä käyttää) vai 2. se on addiktio sanansa mukaisesti ja ihminen huomaa olevansa koukussa liian myöhään (eikä itku auta ku on paska housussa)
Itse olen sitämieltä, että se on 2. Jokainen putsi/raitis, joka on selvinnyt takaisin elämään vertaistuella on kanssani samaa mieltä. Jokainen (ainakin suurinosa) normaali ihminen eli alkoholin kohtuukäyttäjä sanoo 1.

Se on selvää, että "täyspäistä" minusta ei ikinä tule (lähelle voin päästä, mutta en täyspäiseksi). Ikä yleensä liitetään siihen että kuinka "kypsä" ihminen on. Väitän, että joku täysin random 15v. jannu on "kypsempi" ja "täyspäisempi" ja viisaampi (monella eri mittarilla) kuin yksikään d2jsp käyttäjä.

This post was edited by SK7 on Jan 21 2013 01:41am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 21 2013 01:43am
(Se on selvää, että "täyspäistä" minusta ei ikinä tule)

Koulussa istun CAD luokassa ja pitäis jaksaa käydä piirtää, mut perhana ku ei meinaa CAD aueta :rofl:

että näin. eiku suljetulle. flip flop sarja...

This post was edited by SK7 on Jan 21 2013 01:44am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 21 2013 01:43am
Quote (SK7 @ 21 Jan 2013 09:38)
Jäätää.. Siis on pannu jäässä, enkä tajua nyt pointiaXD Eli tarkoitatko: 1. täysin oma vika jos antaa itse itsensä jäädä koukkuun (ja käyttää mitä käyttää) vai 2. se on addiktio sanansa mukaisesti ja ihminen huomaa olevansa koukussa liian myöhään (eikä itku auta ku on paska housussa)
Itse olen sitämieltä, että se on 2. Jokainen  putsi/raitis, joka on selvinnyt takaisin elämään vertaistuella on kanssani samaa mieltä. Jokainen (ainakin suurinosa) normaali ihminen eli alkoholin kohtuukäyttäjä sanoo 1.

Se on selvää, että "täyspäistä" miusta ei ikinä tule (lähelle voin päästä, mutta en täyspäiseksi). Ikä yleensä liitetään siihen että kuinka "kypsä" ihminen on. Väitän, että joku täysin random 15v. jannu on "kypsempi" ja "täyspäisempi" ja viisaampi (monella eri mittarilla) kuin yksikään d2jsp käyttäjä.


Ei ne päihteet ole sen ongelman aiheuttaja. Muut asiat ajaa liikakäyttöön tai vahvempien käyttöön ja siitä sitte mennään. Toiset vaan jää helpommin koukkuun vaikka alkoholiin
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 21 2013 01:46am
Quote (Rzi @ 21 Jan 2013 10:43)
Ei ne päihteet ole sen ongelman aiheuttaja. Muut asiat ajaa liikakäyttöön tai vahvempien käyttöön ja siitä sitte mennään. Toiset vaan jää helpommin koukkuun vaikka alkoholiin


Aivan. Se on hyvä ku joku tääl suomentaa
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 21 2013 07:37am
Quote (SK7 @ 21 Jan 2013 10:38)
Jäätää.. Siis on pannu jäässä, enkä tajua nyt pointiaXD Eli tarkoitatko: 1. täysin oma vika jos antaa itse itsensä jäädä koukkuun (ja käyttää mitä käyttää) vai 2. se on addiktio sanansa mukaisesti ja ihminen huomaa olevansa koukussa liian myöhään (eikä itku auta ku on paska housussa)
Itse olen sitämieltä, että se on 2. Jokainen  putsi/raitis, joka on selvinnyt takaisin elämään vertaistuella on kanssani samaa mieltä. Jokainen (ainakin suurinosa) normaali ihminen eli alkoholin kohtuukäyttäjä sanoo 1.

Se on selvää, että "täyspäistä" minusta ei ikinä tule (lähelle voin päästä, mutta en täyspäiseksi). Ikä yleensä liitetään siihen että kuinka "kypsä" ihminen on. Väitän, että joku täysin random 15v. jannu on "kypsempi" ja "täyspäisempi" ja viisaampi (monella eri mittarilla) kuin yksikään d2jsp käyttäjä.


Ärzti Suomens hyvi.

En tarkoittanut noista kumpaakaa, mut jos haluat jauhaa addiktiosta ni tapauskohtasiahan nuo ovat, vaikka pääsääntöisesti jaetaa henkisee/fyysisee riippuvuuteen.
Mun mielest se on pallitonta väittää et "joo joo tein sitä, koska addiktio" (Tosin jtn luonnonoikkui löytyy ketkä saa jonQ super mega fyysisen riippuvuuden samantien tai henkinen köyhyys painostaa vastaa on 0%) Kyllä ainaki noita peruspäihteitä mitä kadulla liikkuu saa jonku aikaa kiskoa että niistä muodustuu sellainen riippuvuus mitä ilman korvaushoitoa ei edes saa mennä opinpäin lopettaa, esim. pitkäaikanen bentzoriippuvuus.

Että, ihminen ite on se vitun ongelma >,< !!!!!!!!

Siihe vaikuttaa, itsekurin puutos tai rohkeus vaihtaa kaveripiiriä kokonaan ja unohtaa se ajatusmaailma et "nistit vs normaalit" tai ylipäätänsä lopettaa se ajatelu nii dramaattisesti ja jyrkästi muutoksia kohtaa ja tehä asioista isompia kun itseovat.

VITTUARURUASEDU En MÄ JAKSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huumeet saavat olla vain yksi osa elämää ja juhlimista, eikä niiden merkitys saa ylikorostua.!!!! Muistakaa!!!!!! LÄSKEJÄ EI PANNA???!!!

This post was edited by Ankeli on Jan 21 2013 07:38am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 21 2013 07:50am
Quote (SK7 @ Jan 21 2013 09:43am)
(Se on selvää, että "täyspäistä" minusta ei ikinä tule)

Koulussa istun CAD luokassa ja pitäis jaksaa käydä piirtää, mut perhana ku ei meinaa CAD aueta :rofl:

että näin. eiku suljetulle. flip flop sarja...



autoCAD? kävin ite sen kurssin tänä syksynä :D oli aika easy.

ontopic: torstaina varmaan vois olla gänäs. HUUmeita ei varmaan ihan hetkeen :)

This post was edited by Pomppeli on Jan 21 2013 07:51am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 21 2013 03:01pm
Quote (Pomppeli @ 21 Jan 2013 16:50)
autoCAD? kävin ite sen kurssin tänä syksynä


Just se. Iha kiva lelu ku piirtelee viel simppeleitä juttuja. Se vaan ku mennää talon poikkileikkauksiin ja joka vitun viiva pitää olla just eikä melkein ni.. se syö välillä. Onha se tietysti hyvä et alustapitäen piirretää kuvat sillee et ne vois vaikka oikeesti viedä työmaalle, missä oikeesti rakennettais talo niil kuvilla. Vähä oli vaa harppaus raju niistä perusteista noihin oikeisiin asioihin. Muuteha se on iha jees
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 22 2013 03:00am
Quote (Ankeli @ 21 Jan 2013 16:37)
Ärzti Suomens hyvi.

En tarkoittanut noista kumpaakaa, mut jos haluat jauhaa addiktiosta ni tapauskohtasiahan nuo ovat, vaikka pääsääntöisesti jaetaa henkisee/fyysisee riippuvuuteen.
Mun mielest se on pallitonta väittää et "joo joo tein sitä, koska addiktio" (Tosin jtn luonnonoikkui löytyy ketkä saa jonQ super mega fyysisen riippuvuuden samantien tai henkinen köyhyys painostaa vastaa on 0%) Kyllä ainaki noita peruspäihteitä mitä kadulla liikkuu saa jonku aikaa kiskoa että niistä muodustuu sellainen riippuvuus mitä ilman korvaushoitoa ei edes saa mennä opinpäin lopettaa, esim. pitkäaikanen bentzoriippuvuus.

Että, ihminen ite on se vitun ongelma >,< !!!!!!!!

Siihe vaikuttaa, itsekurin puutos tai rohkeus vaihtaa kaveripiiriä kokonaan ja unohtaa se ajatusmaailma et "nistit vs normaalit" tai ylipäätänsä lopettaa se ajatelu nii dramaattisesti ja jyrkästi muutoksia kohtaa ja tehä asioista isompia kun itseovat.

VITTUARURUASEDU En MÄ JAKSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huumeet saavat olla vain yksi osa elämää ja juhlimista, eikä niiden merkitys saa ylikorostua.!!!! Muistakaa!!!!!! LÄSKEJÄ EI PANNA???!!!


Vahvasti eri mieltä. Siul on omat mielipiteet ja miul omat mut ei tää jauhamalla miksikään muutu
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 22 2013 07:26am
Quote (Ankeli @ Jan 21 2013 03:37pm)
!!!! Muistakaa!!!!!! LÄSKEJÄ EI PANNA???!!!


Miks ei? Ne tarttee raukkautta myös.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 22 2013 01:07pm
Quote (SK7 @ 22 Jan 2013 12:00)
Vahvasti eri mieltä. Siul on omat mielipiteet ja miul omat mut ei tää jauhamalla miksikään muutu


Johdantoni ad/hd tyyppisessä avautumisessani tarkoitti lähinnä sellaisia tapauksia, kenellä periaatteessa ollut kaikki suht. hyvin ennen hUUmeiden kokeilua ja perus"terve" kasvatus taustalla, kenellä se lopettaminen on lähinnä tahdonalaista.

Eli en sellasia kenellä vanhempien kans suhteet paskat/kuollu, erilaiset hepatiitit taustal, h-merkinnät, kavereiden kuolemat, ylipäätänsä näkemys elämästä hyvin köyhä.

Kerro ihmees oma mielipitees, en mä nyt mitn juupas/eipäs meininkii tarkota, vaan ihan vaikkapa mikä on oma empiirinen kokemus asiast.


Quote (ambid @ 22 Jan 2013 16:26)
Miks ei? Ne tarttee raukkautta myös.


Okey, nyt olen tossissssaani.

NIIDEN PITÄÄ LAIHTUU!!!

Noeeeee, ofc kaikki tarvii rakkautta, joskus se vaan on aik kortilla, niiQ itelläni täl hetkel : (
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll