Quote (SK7 @ 21 Jan 2013 10:38)
Jäätää.. Siis on pannu jäässä, enkä tajua nyt pointiaXD Eli tarkoitatko: 1. täysin oma vika jos antaa itse itsensä jäädä koukkuun (ja käyttää mitä käyttää) vai 2. se on addiktio sanansa mukaisesti ja ihminen huomaa olevansa koukussa liian myöhään (eikä itku auta ku on paska housussa)
Itse olen sitämieltä, että se on 2. Jokainen putsi/raitis, joka on selvinnyt takaisin elämään vertaistuella on kanssani samaa mieltä. Jokainen (ainakin suurinosa) normaali ihminen eli alkoholin kohtuukäyttäjä sanoo 1.
Se on selvää, että "täyspäistä" minusta ei ikinä tule (lähelle voin päästä, mutta en täyspäiseksi). Ikä yleensä liitetään siihen että kuinka "kypsä" ihminen on. Väitän, että joku täysin random 15v. jannu on "kypsempi" ja "täyspäisempi" ja viisaampi (monella eri mittarilla) kuin yksikään d2jsp käyttäjä.
Ärzti Suomens hyvi.
En tarkoittanut noista kumpaakaa, mut jos haluat jauhaa addiktiosta ni tapauskohtasiahan nuo ovat, vaikka pääsääntöisesti jaetaa henkisee/fyysisee riippuvuuteen.
Mun mielest se on pallitonta väittää et "joo joo tein sitä, koska addiktio" (Tosin jtn luonnonoikkui löytyy ketkä saa jonQ super mega fyysisen riippuvuuden samantien tai henkinen köyhyys painostaa vastaa on 0%) Kyllä ainaki noita peruspäihteitä mitä kadulla liikkuu saa jonku aikaa kiskoa että niistä muodustuu sellainen riippuvuus mitä ilman korvaushoitoa ei edes saa mennä opinpäin lopettaa, esim. pitkäaikanen bentzoriippuvuus.
Että, ihminen ite on se vitun ongelma >,< !!!!!!!!
Siihe vaikuttaa, itsekurin puutos tai rohkeus vaihtaa kaveripiiriä kokonaan ja unohtaa se ajatusmaailma et "nistit vs normaalit" tai ylipäätänsä lopettaa se ajatelu nii dramaattisesti ja jyrkästi muutoksia kohtaa ja tehä asioista isompia kun itseovat.
VITTUARURUASEDU En MÄ JAKSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huumeet saavat olla vain yksi osa elämää ja juhlimista, eikä niiden merkitys saa ylikorostua.!!!! Muistakaa!!!!!! LÄSKEJÄ EI PANNA???!!!
This post was edited by Ankeli on Jan 21 2013 07:38am