d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Helevettiä > Tää Suomi Tekee
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jan 20 2013 11:21am
Yleisin syy miks mopokortteja ei hyväksytä on se että kuva otettu 15v ja ei välttämättä 22v äijällä / muijalla tunnistettavissa..


Muutenka noi baarit hirveitä riskejä ota ton kanssa et alaikäsiä olis siellä ihan sen takia koska tarkastaja jos sattuu tulemaan ja pistämään puljun kiinni tietyks ajaks ni se on aika tosi ikävää!
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jan 20 2013 03:15pm
Quote (Elmeri @ 20 Jan 2013 19:21)
Yleisin syy miks mopokortteja ei hyväksytä on se että kuva otettu 15v ja ei välttämättä 22v äijällä / muijalla tunnistettavissa..


Muutenka noi baarit hirveitä riskejä ota ton kanssa et alaikäsiä olis siellä ihan sen takia koska tarkastaja jos sattuu tulemaan ja pistämään puljun kiinni tietyks ajaks ni se on aika tosi ikävää!


tyttöystävällä passissa vanhempi kuva ku mopokortissa :D
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 20 2013 03:31pm
Quote (peterpants @ 21 Jan 2013 00:15)
tyttöystävällä passissa vanhempi kuva ku mopokortissa :D


Isommissa kaupungeissa ne poket vaa luulee olevansa jotain. Imatralla, (siinä kärpäsen paskan kokoisessa pläntissä kartalla), pääsee baarii jo ammattikoulusta saadulla pahvisella opiskelijakortilla. Siinä on nimi, syntymäaika, liimattu valokuva ja koulun leima siten että se on puoliksi valokuvan päällä. Koha nyt on vaa joku kortti missä on joku kuva itsestäsi ja syntymäaika ni ei ongelmaa. Ne vitun apinat siinä ovella osaa vaa joskus olla niin vitun tärkeitä. Toki baarille tulee nätit sanktiot jos alaikäinen on baarissa ku tarkastaja tulee kylää. Jos sillä pokella on edes vähän järkeä päässä ni kyl se tajuaa onko ala-ikäinen vai ei

This post was edited by SK7 on Jan 20 2013 03:58pm
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jan 20 2013 10:14pm
Quote (SK7 @ Jan 20 2013 11:31pm)
Isommissa kaupungeissa ne poket vaa luulee olevansa jotain. Imatralla, (siinä kärpäsen paskan kokoisessa pläntissä kartalla), pääsee baarii jo ammattikoulusta saadulla pahvisella opiskelijakortilla. Siinä on nimi, syntymäaika, liimattu valokuva ja koulun leima siten että se on puoliksi valokuvan päällä. Koha nyt on vaa joku kortti missä on joku kuva itsestäsi ja syntymäaika ni ei ongelmaa. Ne vitun apinat siinä ovella osaa vaa joskus olla niin vitun tärkeitä. Toki baarille tulee nätit sanktiot jos alaikäinen on baarissa ku tarkastaja tulee kylää. Jos sillä pokella on edes vähän järkeä päässä ni kyl se tajuaa onko ala-ikäinen vai ei


Niin, tai sitte isommissa kaupungeissa ihmiset käy väärillä papereilla paljon enemmän baarissa. Pikkukylissähän kaikki tyyliin tunnistaa heti, jos alaikänen on baarissa, kun se on kuitenki jonkun kaverin pikkubroidi.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 20 2013 10:59pm
meikkaamalla pääsee baariin lähes jokainen, pari kesää sit otettiin 13v serkkulikka mukaa ja meikit naamarii ja sisälle se pääs, tosin ei se juonu mitää ja lähettii pois ku todettii että tollee pääsee sisään han kuka vaan.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 20 2013 11:53pm
Quote (Masterofpatonki @ 21 Jan 2013 07:14)
Niin, tai sitte isommissa kaupungeissa ihmiset käy väärillä papereilla paljon enemmän baarissa. Pikkukylissähän kaikki tyyliin tunnistaa heti, jos alaikänen on baarissa, kun se on kuitenki jonkun kaverin pikkubroidi.


Katos vaan.. Marlboro Gold.. Onneks on kova-aski. Se maistuu iha paskalta. Jos ois ollu pehmee aski ois varmaa joutunu ensimmäisenä lähtee ostaa kyseistä tupakkaaXD Siun postauksessa on vinha perä siinämielessä, että Imatran teinihelvettiin ( ravintola Teatteri) on meniöitä perus perjantaina se kaks tusinaa. Mikäköhän on luku Helsingin Tigeriin? Siel voi olla pokella hommaa. Saa kysyy jokaikiselta paperit ku ikäraja on 20 tai 22 (sunnuntaisi oli vissii 18). No ei nyt ihan kaikilta mut kuitekii. Pointtini oli: Jos poke kysy papereita ja sille antaa mopokortin, koska ei ole A1 tai B korttia eikä passia ja kuvallinen henkilökortti (tai mikä vittu olikaa) poliisilta on vielä valmisteilla. Ni jokaikinen poke mikä ei suoneen mömmöjä hakkaa ja vietä 4h päivästä punttisalilla ( joka päivä) tajuaa kyllä, että onko se M kortti ko. henkilön vai sen isoveljen/siskon

This post was edited by SK7 on Jan 21 2013 12:01am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 21 2013 02:20am
Alle 30v henkilöiltä kysytään laput? Olisit otettu.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 21 2013 03:11am
Quote (EasyCoolWin @ 21 Jan 2013 11:20)
Alle 30v henkilöiltä kysytään laput? Olisit otettu.


Eli olen rupsahtanut. Kävin viime lauantaina kaupassa ostelemassa sapuskaa ja 3 lonkeroa avovaimolle. Ei kyselly yhtään mitään (ei ollu tuttu myyjä entuudestaan, enkä oikeesti näytä 30v jannulta.)

This post was edited by SK7 on Jan 21 2013 03:11am
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jan 21 2013 01:25pm
Quote (rumpali @ 20 Jan 2013 02:30)
en pääse baariin koska minulla ei ole ajokorttia.

poliisi vei sankin  :angry:
on kuitenkin liuta muita kortteja jo8lla tunnustaa ikäni,,,,
  mutta tää kovisportsari kysyy eikö sulla oo ajokorttia....

no ei oo!

no perkele et sä mihinkää pääse..


kuvallisella henkkarilla pääsee baariin ko baariin, jos portsari on erimieltä ni voit pyytää esimiehen tai baarinomistajan paikalle ni johan muuttuu ääni kellossa ku ei maksavaa täysikästä asiakasta oteta baariin ^^
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 21 2013 01:42pm
Quote (Sape @ 21 Jan 2013 21:25)
kuvallisella henkkarilla pääsee baariin ko baariin, jos portsari on erimieltä ni voit pyytää esimiehen  tai baarinomistajan paikalle ni johan muuttuu ääni kellossa ku ei maksavaa täysikästä asiakasta oteta baariin ^^


no tuskin ne ketään paikalle kutsuu ja ne saa valita asiakkaat
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll