Quote (SK7 @ Jan 20 2013 11:31pm)
Isommissa kaupungeissa ne poket vaa luulee olevansa jotain. Imatralla, (siinä kärpäsen paskan kokoisessa pläntissä kartalla), pääsee baarii jo ammattikoulusta saadulla pahvisella opiskelijakortilla. Siinä on nimi, syntymäaika, liimattu valokuva ja koulun leima siten että se on puoliksi valokuvan päällä. Koha nyt on vaa joku kortti missä on joku kuva itsestäsi ja syntymäaika ni ei ongelmaa. Ne vitun apinat siinä ovella osaa vaa joskus olla niin vitun tärkeitä. Toki baarille tulee nätit sanktiot jos alaikäinen on baarissa ku tarkastaja tulee kylää. Jos sillä pokella on edes vähän järkeä päässä ni kyl se tajuaa onko ala-ikäinen vai ei
Niin, tai sitte isommissa kaupungeissa ihmiset käy väärillä papereilla paljon enemmän baarissa. Pikkukylissähän kaikki tyyliin tunnistaa heti, jos alaikänen on baarissa, kun se on kuitenki jonkun kaverin pikkubroidi.