d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D-word > (siis Hä?)
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 3,927.00
Jan 14 2013 08:30am
jatkakaa samaan malliin sitä polttamista!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tupakkavero
Member
Gold: 556.34
Jan 14 2013 09:11am
Quote (Rzi @ 14 Jan 2013 08:31)
hajoaa pää :D

Member
Gold: 230.00
Jan 14 2013 10:45am
helpommalla selviän kun en lue.
Member
Gold: 52.68
Jan 14 2013 11:07am
Quote (KUF @ 14 Jan 2013 14:40)
SIIS MIKÄ TÄMÄ KAUHEA KIIHKO NY TUPAKOINNISTA SULLA O?

OOTKO SAANU FUDUT JOSTAI TUPAKI VETÄMISEST VAI MIKÄ TÄMÄ JUTTU NY NIINKO ON? :E

Kaikessa yksinkertaisuudessaan: Luin kirjan ja kaikki "uskomukset" jokaikinen "illuusio" jokainen "syy" miksi olen polttanut kaikki nämä vuodet rikkoontui. Syy miksi en ole pystynyt omalla "selkärangalla" ja "mielenlujuudella" lopettamaan selvisi. Olen pystynyt olemaan polttamatta nyt pitempään kuin aiemmin koskaan "selkäranka" päätöksellä, enkä ole kokenut lainkaan tuskaa/"niksoja" vaan päinvastoin "nikottini riippuvuudesta" vapautuminen on ollut yksi miellyttävimmistä asioista elämässä.Ainut mikä nyt mietityttää on miksi olen ollut näin "sokea" ja tyhmä näin kauan ja polttanut niin paljon.Haluan ainoastaan antaa toiselle tupakasta kärsivälle mahdollisuuden lopettaa pysyvästi.Puhuin tänään puhelimessa kaverini kanssa joka on lopettanut polttamisen 9kk sitte pelkästään lukemalla saman kirjan Stumppaa Tähän (ei maksa mitään eli ei korvikkeita, ei tarvitse luopua edes aamu kahvista eikä muista ympärillä olevista ihmisistä, ei aiheuta lisäkiloja syömällä, päin vastoin paino putoaa kun jaksaa liikkua) ja kun kysyin miksi niin monen jolle olen kirjaa suositellut antaa "tekosyitä" olla kokeilematta tuota kirjaa vastasi ystäväni " se on luontainen vaisto addiktilla välttää addiktiosta luopumista. Eli nämä henkilöt joille olet kirjaa suositellut eivät ole olleet valmiita lopettamaan oikeasti koska ne tiedostavat jollain tasolla että jos toi jamppa lukee kirjan ja on onnellisesti ilman tupakkaa sen jälkeen on hänenkin lopetettava jos lukee. Pelko luopumisesta ja siiintä että jokin "uhraus" on tehtävä estää kuuntelemasta järkeä ja lukemasta tota kirjaa. Vaikka se kirja tähdentää että ei ole mitään luovutettavaa eikä mitään uhrattavaa silti tämä toinen ajattelee niin eikä lue sitä kirjaa. Pelko Estää. Ei mikään muu" Jollain asteella tajusin ton myös ite ja siksi tämä "vaahtoaminen" aiheesta. Jos jokin kommenti saisi edes yhden foorumin lukijan lukemaan ja lopettamaan olisi yksi turha erittäin mahdollinen tupakkaan kuoleminen estettävissä. En saa tästä mitään rahaa enkä edes tiedä kuka saa koska toi Allen Carr on edesmennyt. http://fi.wikipedia.org/wiki/AllenCarr

"Tupakka addiktiona on maailman vahvin addiktio jonka ihminen ja luonto on kehittänyt. Se peittoaa jopa heroiini, kokaiini, amfetamiini ja alkoholi addiktion" Allen Carr
" Tämä addiktio on myö naurettavan helppo jättää pois. Kuulostaa ristiriitaiselta mutta älä taistele vastaan vaan avaa mielesi ja lue niin ymmärrät miksi" Allen Carr

This post was edited by SK7 on Jan 14 2013 11:10am
Member
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 14 2013 11:11am
Quote (SK7 @ 14 Jan 2013 19:07)
Kaikessa yksinkertaisuudessaan: Luin kirjan ja kaikki "uskomukset" jokaikinen "illuusio" jokainen "syy" miksi olen polttanut kaikki nämä vuodet rikkoontui. Syy miksi en ole pystynyt omalla "selkärangalla" ja "mielenlujuudella" lopettamaan selvisi. Olen pystynyt olemaan polttamatta nyt pitempään kuin aiemmin koskaan "selkäranka" päätöksellä, enkä ole kokenut lainkaan tuskaa/"niksoja" vaan päinvastoin "nikottini riippuvuudesta" vapautuminen on ollut yksi miellyttävimmistä asioista elämässä.Ainut mikä nyt mietityttää on miksi olen ollut näin "sokea" ja tyhmä näin kauan ja polttanut niin paljon.Haluan ainoastaan antaa toiselle tupakasta kärsivälle mahdollisuuden lopettaa pysyvästi.Puhuin tänään puhelimessa kaverini kanssa joka on lopettanut polttamisen 9kk sitte pelkästään lukemalla saman kirjan Stumppaa Tähän (ei maksa mitään eli ei korvikkeita, ei tarvitse luopua edes aamu kahvista eikä muista ympärillä olevista ihmisistä, ei aiheuta lisäkiloja syömällä, päin vastoin paino putoaa kun jaksaa liikkua) ja kun kysyin miksi niin monen jolle olen kirjaa suositellut antaa "tekosyitä" olla kokeilematta tuota kirjaa vastasi ystäväni " se on luontainen vaisto addiktilla välttää addiktiosta luopumista. Eli nämä henkilöt joille olet kirjaa suositellut eivät ole olleet valmiita lopettamaan oikeasti koska ne tiedostavat jollain tasolla että jos toi jamppa lukee kirjan ja on onnellisesti ilman tupakkaa sen jälkeen on hänenkin lopetettava jos lukee. Pelko luopumisesta ja siiintä että jokin "uhraus" on tehtävä estää kuuntelemasta järkeä ja lukemasta tota kirjaa. Vaikka se kirja tähdentää että ei ole mitään luovutettavaa eikä mitään uhrattavaa silti tämä toinen ajattelee niin eikä lue sitä kirjaa. Pelko Estää. Ei mikään muu" Jollain asteella tajusin ton myös ite ja siksi tämä "vaahtoaminen" aiheesta. Jos jokin kommenti saisi edes yhden foorumin lukijan lukemaan ja lopettamaan olisi yksi turha erittäin mahdollinen tupakkaan kuoleminen estettävissä. En saa tästä mitään rahaa enkä edes tiedä kuka saa koska toi  Allen Carr on edesmennyt. http://fi.wikipedia.org/wiki/AllenCarr

"Tupakka addiktiona on maailman vahvin addiktio jonka ihminen ja luonto on kehittänyt. Se peittoaa jopa heroiini, kokaiini, amfetamiini ja alkoholi addiktion" Allen Carr
" Tämä addiktio on myö naurettavan helppo jättää pois. Kuulostaa ristiriitaiselta mutta älä taistele vastaan vaan avaa mielesi ja lue niin ymmärrät miksi" Allen Carr

JAHA.....ELI SUST TULI NY SIT JOKU JEESUSTELIJA...

SITÄ PAITSI ALKOHOLIST O TODETUSTI VAIKEEMPI PÄÄST EROO MITÄ RÖÖKISTÄ....
Member
Gold: 52.68
Jan 14 2013 12:25pm
Quote (KUF @ 14 Jan 2013 20:11)
JAHA.....ELI SUST TULI NY SIT JOKU JEESUSTELIJA...

SITÄ PAITSI ALKOHOLIST O TODETUSTI VAIKEEMPI PÄÄST EROO MITÄ RÖÖKISTÄ....

En koita jeesustella vaan koitin kertoa, että olen lopettanut tupakoinnin ja jokainen tupakoitsija joka on tehnyt sen "selkäränka" päätöksen sen 100 kertaa ja epäonnistunut niinkuin minä voi lopetta jos lukee ton kirjan. Mitä tulee alkoholiin niin "Markku ja Alkoholisti. Olen ollut raittiina vuoden ja kaksi kuukautta AA-ryhmien avulla" Voin kertoa, että viinasta pääsee irti mutta oma pohja on ensin oltava aika syvä että tulee halu raitistua. Alkoholistilla on vertaistuki jokapäivä jos haluaa, mutta jos ton röökin kanssa tappelee siinä ei auta edes maammelaulu ja voin kertoa etta tupakka addiktina on vaikeampi kuin viina tai amfetamiini ihan omalta kokemus pohjalta. Ja voin kertoa että kaikista pääsee eikä se ole SELKÄRANGASTA kiinni jos onnistuu. Enkä Vieläkään jeesustele. miulle on ihan yks maku, että kuka tietää miksi en juo, narkkaa, tai polta enää. Jos joku haluaa irti noista jostain voin kertoa miten se onnistuu mutt tällä foorumilla ovat käyttäjät LIIAN VIISAITA että voisi mitään koettaa edes sanoa. Kuten jo mainitsin jokaisen oma-asia miten elää mutta siinä vaiheessa kun joku asia vie elämästä kaiken ja sen on loputtava eikä itse irti pääse on vähä paskat housussa olo. Ehkä. No.. se voi olla, et mie oon asiani sanonu mitä tulee ihmisen addiktioihin. Mainitsen vielä että kylmä, kova, tutkittu fakta on se että ihminen ei pysyvästi pääse eroon omasta addiktiostaan omalla selkärangalla ja järkeilyllään.Jotain pieniä pätkiä kyllä, mutta lopunelämäksi irti addiktiostaan vielä siten, että se ei edes vaivaa ei onnistu yksin (lopetat mitä vaan omalla selkärangalla ratkeat ennemmin tai myöhemmin mutta jos et ratkea, et voi kyllä elääkkään vaapaana vaan taistelet jatkuvasti addiktion kanssa. Ja se vie voimat keneltä tahansa). Sanaa addiktio käytetään ja se on "rakennettu" siten, että ihminen on sen vanki lopunelämänsä ellei halua muutosta ja ota vastaan apua jota tarjotaan
Member
Gold: 0.01
Jan 14 2013 12:45pm
ko on raskaslukuista tekstiä, tsemppaa vähän
Member
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 14 2013 12:54pm
En jaksa lukea näitä wall of textejä, mutta vittu tämä SK7 kyllä trollaa täällä niin antaumuksella että oksat pois...

Tai sitten hän on oikeesti aivan helvetin sekasin...

This post was edited by Pomppeli on Jan 14 2013 12:58pm
Member
Gold: 9,004.00
Jan 14 2013 12:57pm
Tuosta tekstistä tuli päänsärky.
Lähtisköhän se polttamalla.
Member
Gold: 311.54
Jan 14 2013 01:02pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 08:25pm)
En koita jeesustella vaan koitin kertoa, että olen lopettanut tupakoinnin ja jokainen tupakoitsija joka on tehnyt sen "selkäränka" päätöksen sen 100 kertaa ja epäonnistunut niinkuin minä voi lopetta jos lukee ton kirjan. Mitä tulee alkoholiin niin "Markku ja Alkoholisti. Olen ollut raittiina vuoden ja kaksi kuukautta AA-ryhmien avulla"  Voin kertoa, että viinasta pääsee irti mutta oma pohja on ensin oltava aika syvä että tulee halu raitistua. Alkoholistilla on vertaistuki jokapäivä jos haluaa, mutta jos ton röökin kanssa tappelee siinä ei auta edes maammelaulu ja voin kertoa etta tupakka addiktina on vaikeampi kuin viina tai amfetamiini ihan omalta kokemus pohjalta. Ja voin kertoa että kaikista pääsee eikä se ole SELKÄRANGASTA kiinni jos onnistuu. Enkä Vieläkään jeesustele. miulle on ihan yks maku, että kuka tietää miksi en juo, narkkaa, tai polta enää. Jos joku haluaa irti noista jostain voin kertoa miten se onnistuu mutt tällä foorumilla ovat käyttäjät LIIAN VIISAITA että  voisi mitään koettaa edes sanoa. Kuten jo mainitsin jokaisen oma-asia miten elää mutta siinä vaiheessa kun joku asia vie elämästä kaiken ja sen on loputtava eikä itse irti pääse on vähä paskat housussa olo. Ehkä. No.. se voi olla, et mie oon asiani sanonu mitä tulee ihmisen addiktioihin. Mainitsen vielä että kylmä, kova, tutkittu fakta on se että ihminen eipysyvästipääse eroon omasta addiktiostaan omalla selkärangalla ja järkeilyllään.Jotain pieniä pätkiä kyllä, mutta lopunelämäksi irti addiktiostaan vielä siten, että se ei edes vaivaa ei onnistu yksin (lopetat mitä vaan omalla selkärangalla ratkeat ennemmin tai myöhemmin mutta jos et ratkea, et voi kyllä elääkkään vaapaana vaan taistelet jatkuvasti addiktion kanssa. Ja se vie voimat keneltä tahansa). Sanaa addiktio käytetään ja se on "rakennettu" siten, että ihminen on sen vanki lopunelämänsä ellei halua muutosta ja ota vastaan apua jota tarjotaan

Luin huvikseen koko viestin ja olipa iso kasa paskaa. Vaikutat olevan vähintäänkin sekaisin, toistelet samoja asioita joka tekstissa useaan otteeseen, hanki nyt ihmeessä jo hoitoa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll