Quote (Napi @ 6 Jan 2013 15:00)
aina mukavaa ja helppoo lukee tä'llast tekstiä...
en ees yritä
Juuh. Sori. Tiiän et joillai on vähä vaikeeta lukee pitkiä lauseita missä on osa isolla ja osa pienellä ja sit on pitkiä vaikeita sanoja ja kaikki isolla. Vaatii vähä hahmotuskykyä ja luku taitoa lukijalta. En ajatellu ihan loppuun asti et minkälaista porukkaa tällä foorumilla istuu näit lukemassa. Tässä ois pientä kirjainta sama teksti.
Elokuu 2005, Imatra, Immolla, rajajääkärikomppanian ampumarata. Ltn Lavikainen "Ja nytten te pienet pojan nassikat otatte ja ammutte 10 laukausta tuolla 150m päässä sijaitseviin maalitauluihin. Jokainen ampuu omaan tauluunsa 10 laukausta, appelsiinin kokoisen alueen sisäpuolelle. se joka ei näin tee, lähtee minun kanssani ja juoksee minun kanssani, tuon viereisen kuntopolun ympäri ja ampuu uudelleen 10 laukausta omaan tauluunsa. Ja jos ne laukaukset eivät vieläkään sijaitse yhdessä kassassa, appelsiinin kokoisella alueella niin taas juostaan ja kovaa. Tätä toistetaan niin kauan, kunnes kaikilta ne laukaukset löytyvät omasta taulusta, appelsiinin kokoisen alueen sisäpuolelta. vaikka teiltä vapaat palasi, ni me ammumme kunnes tulos minua tyydyttää. Se ryssä ei perkele kysele, kun ne tuosta rajan yli tänne kävelee, pahat mielessä, aseet ladattuna ja valmiina ampumaan. Siinä tilanteessa, jokainen teistä, osaa tähdätä sitä saatanan ryssää napa reikään ja ampua, jolloin se ryssä tippuu huutaen ja kaksi viereistä ryssää kantaa sen suojaan. taas on kolme saatanan ryssää vähemmän kävelemässä tälle puolelle samanaikaisesti, meidän maillemme. meidän isiemme maille. Maille, jonka he ovat meille verellään ja hengellään lunastaneet! Onko kysyttävää?" eli ei siellä armeijassa ainakaan kuviokelluntaa opetella. Tai mistä minä tiedän mitä siellä tänäpäivänä puuhastellaan.
PS. Jos tulee jatkossa paha paikka ni copy paste tonne wordii ni se muuttaa kaikki kirjaimet pieneks ku maalaat tekstin ja painat muuta kirjainkokoa painiketta.