d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perkele
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 6 2013 05:33am
Quote (CeePee @ 6 Jan 2013 11:35)
Eipä omalla kohdalla ollu tommosta, tosin spollena se aseen käyttö ei ollu tärkein vaan voimankäyttö. Voihan se olla erilaista metsäjääkärien osalta.

Spollena ase on voimankäytön osalta se viimeisin vaihtoehto. Aketus on sitten erikseen sodankäynnin osalta, enemmän me keskityttiin rauhanajan koulutukseen.

€: Santahaminan spolle, uskon että jossain metsässä spollejen hommat on erilaisia.


Onha sillä iso merkitys missä käy armeijan, et mitä asioita painotetaan ja käydään läpi. Meillä oli se rynkky ja helvetillinen määrä erinlaisia pommeja eri käyttötarkotusta varten. Aikoinaa koulutettiin Immolassa joka toinen saapumiserä rajalle sisseiksi ja joka toinen tiedustelu sisseiksi. Itelle osu toi raja sissi homma missä painotetaan ammunta taitoa ja räjähteiden käyttöä tarkoituksena pysäyttää vhollinen. Toivon että koskaan en joudu palvelukseen astumaan siintä syystä, että sodan uhka on niin kova että kutsu käy. Kertaamas vois kyl käydä.. Muistelemassa kui kivaa se on viikko metässä ryskää rinkka selässä mikä painaa 20-40kg riippuen harjoituksen luonteesta:) Oi niitä aikoja..
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 6 2013 06:00am
Quote (SK7 @ 6 Jan 2013 10:24)
Elokuu 2005, Imatra, Immola, Rajajääkärikomppanian ampumarata. Ltn Lavikainen "Ja nytten te pienet pojan nassikat otatte ja ammutte 10 laukausta tuolla 150m päässä sijaitseviin maalitauluihin. Jokainen ampuu omaan tauluunsa 10 laukausta, APPELSIININ kokoisen alueen sisäpuolelle. SE joka ei näin TEE, lähtee MINUN kanssani ja JUOKSEE minun kanssani, tuon viereisen kuntopolun ympäri ja ampuu uudelleen 10 laukausta OMAAN tauluunsa. JA jos ne laukaukset eivät VIELÄKÄÄN sijaitse YHDESSÄ KASSASSA, appelsiinin kokoisella alueella niin TAAS JUOSTAAN JA KOVAA. TÄTÄ TOISTETAAN NIIN KAUAN, KUNNNES KAIKILTA NE LAUKAUKSET LÖYTYVÄT OMASTA TAULUSTA, APPELSIININ KOKOISEN ALUEEN SISÄPUOLELTA. VAIKKA TEILTÄ VAPAAT PALAIS, NI ME AMMUMME KUNNES TULOS MINUA TYYDYTTÄÄ. SE RYSSÄ EI PERKELE KYSELE, KUN NE TUOSTA RAJAN YLI TÄNNE KÄVELEE, PAHAT MIELESSÄ, ASEET LADATTUNA JA VALMIINA AMPUMAAN. SIINÄ TILANTEESSA, JOKAINEN TEISTÄ, OSAA TÄHDÄTÄ SITÄ SAATANAN RYSSÄÄ NAPA REIKÄÄN JA AMPUA, JOLLOIN SE RYSSÄ TIPPUU HUUTAEN JA KAKSI VIEREISTÄ RYSSÄÄ KANTAA SEN SUOJAAN. TAAS ON KOLME SAATANAN RYSSÄÄ VÄHEMMÄN KÄVELEMÄSSÄ TÄLLE PUOLELLE SAMANAIKAISESTI, MEIDÄN MAILLEMME. MEIDÄN ISIEMME MAILLE. MAILLE, JONKA HE OVAT MEILLEVERELLÄÄN JA HENGELLÄÄN LUNASTANEET! onko kysyttävää?" Eli ei siellä armeijassa ainakaan kuviokelluntaa opetella. Tai mistä minä tiedän mitä siellä tänäpäivänä puuhastellaan

aina mukavaa ja helppoo lukee tä'llast tekstiä...
en ees yritä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 6 2013 08:27am
Quote (SK7 @ 6 Jan 2013 09:24)
Elokuu 2005, Imatra, Immola, Rajajääkärikomppanian ampumarata. Ltn Lavikainen "Ja nytten te pienet pojan nassikat otatte ja ammutte 10 laukausta tuolla 150m päässä sijaitseviin maalitauluihin. Jokainen ampuu omaan tauluunsa 10 laukausta, APPELSIININ kokoisen alueen sisäpuolelle. SE joka ei näin TEE, lähtee MINUN kanssani ja JUOKSEE minun kanssani, tuon viereisen kuntopolun ympäri ja ampuu uudelleen 10 laukausta OMAAN tauluunsa. JA jos ne laukaukset eivät VIELÄKÄÄN sijaitse YHDESSÄ KASSASSA, appelsiinin kokoisella alueella niin TAAS JUOSTAAN JA KOVAA. TÄTÄ TOISTETAAN NIIN KAUAN, KUNNNES KAIKILTA NE LAUKAUKSET LÖYTYVÄT OMASTA TAULUSTA, APPELSIININ KOKOISEN ALUEEN SISÄPUOLELTA. VAIKKA TEILTÄ VAPAAT PALAIS, NI ME AMMUMME KUNNES TULOS MINUA TYYDYTTÄÄ. SE RYSSÄ EI PERKELE KYSELE, KUN NE TUOSTA RAJAN YLI TÄNNE KÄVELEE, PAHAT MIELESSÄ, ASEET LADATTUNA JA VALMIINA AMPUMAAN. SIINÄ TILANTEESSA, JOKAINEN TEISTÄ, OSAA TÄHDÄTÄ SITÄ SAATANAN RYSSÄÄ NAPA REIKÄÄN JA AMPUA, JOLLOIN SE RYSSÄ TIPPUU HUUTAEN JA KAKSI VIEREISTÄ RYSSÄÄ KANTAA SEN SUOJAAN. TAAS ON KOLME SAATANAN RYSSÄÄ VÄHEMMÄN KÄVELEMÄSSÄ TÄLLE PUOLELLE SAMANAIKAISESTI, MEIDÄN MAILLEMME. MEIDÄN ISIEMME MAILLE. MAILLE, JONKA HE OVAT MEILLEVERELLÄÄN JA HENGELLÄÄN LUNASTANEET! onko kysyttävää?" Eli ei siellä armeijassa ainakaan kuviokelluntaa opetella. Tai mistä minä tiedän mitä siellä tänäpäivänä puuhastellaan


:DDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 7 2013 04:32pm
Quote (Napi @ 6 Jan 2013 15:00)
aina mukavaa ja helppoo lukee tä'llast tekstiä...
en ees yritä


Juuh. Sori. Tiiän et joillai on vähä vaikeeta lukee pitkiä lauseita missä on osa isolla ja osa pienellä ja sit on pitkiä vaikeita sanoja ja kaikki isolla. Vaatii vähä hahmotuskykyä ja luku taitoa lukijalta. En ajatellu ihan loppuun asti et minkälaista porukkaa tällä foorumilla istuu näit lukemassa. Tässä ois pientä kirjainta sama teksti.

Elokuu 2005, Imatra, Immolla, rajajääkärikomppanian ampumarata. Ltn Lavikainen "Ja nytten te pienet pojan nassikat otatte ja ammutte 10 laukausta tuolla 150m päässä sijaitseviin maalitauluihin. Jokainen ampuu omaan tauluunsa 10 laukausta, appelsiinin kokoisen alueen sisäpuolelle. se joka ei näin tee, lähtee minun kanssani ja juoksee minun kanssani, tuon viereisen kuntopolun ympäri ja ampuu uudelleen 10 laukausta omaan tauluunsa. Ja jos ne laukaukset eivät vieläkään sijaitse yhdessä kassassa, appelsiinin kokoisella alueella niin taas juostaan ja kovaa. Tätä toistetaan niin kauan, kunnes kaikilta ne laukaukset löytyvät omasta taulusta, appelsiinin kokoisen alueen sisäpuolelta. vaikka teiltä vapaat palasi, ni me ammumme kunnes tulos minua tyydyttää. Se ryssä ei perkele kysele, kun ne tuosta rajan yli tänne kävelee, pahat mielessä, aseet ladattuna ja valmiina ampumaan. Siinä tilanteessa, jokainen teistä, osaa tähdätä sitä saatanan ryssää napa reikään ja ampua, jolloin se ryssä tippuu huutaen ja kaksi viereistä ryssää kantaa sen suojaan. taas on kolme saatanan ryssää vähemmän kävelemässä tälle puolelle samanaikaisesti, meidän maillemme. meidän isiemme maille. Maille, jonka he ovat meille verellään ja hengellään lunastaneet! Onko kysyttävää?" eli ei siellä armeijassa ainakaan kuviokelluntaa opetella. Tai mistä minä tiedän mitä siellä tänäpäivänä puuhastellaan.

PS. Jos tulee jatkossa paha paikka ni copy paste tonne wordii ni se muuttaa kaikki kirjaimet pieneks ku maalaat tekstin ja painat muuta kirjainkokoa painiketta.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 7 2013 04:38pm
Quote (SK7 @ 8 Jan 2013 01:32)
Juuh. Sori. Tiiän et joillai on vähä vaikeeta lukee pitkiä lauseita missä on osa isolla ja osa pienellä ja sit on pitkiä vaikeita sanoja ja kaikki isolla. Vaatii vähä hahmotuskykyä ja luku taitoa lukijalta. En ajatellu ihan loppuun asti et minkälaista porukkaa tällä foorumilla istuu näit lukemassa. Tässä ois pientä kirjainta sama teksti.


Huono trolli on huono. Nyt voit mennä nukkumaan.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 7 2013 04:44pm
Quote (Rupsu @ 8 Jan 2013 01:38)
Huono trolli on huono. Nyt voit mennä nukkumaan.


Ok. Taidan tehdä näin. Kauniita unia
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 7 2013 05:00pm
Quote (SK7 @ 8 Jan 2013 00:44)
Ok. Taidan tehdä näin. Kauniita unia


MITÄ SÄ OLET VETÄNY KO TOLLASTA SETTIÄ TÄÄL VEDÄT?

EMT MUT HALUAN SAMAA.... :::: D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 8 2013 12:24pm
Quote (KUF @ 8 Jan 2013 01:00)
MITÄ SÄ OLET VETÄNY KO TOLLASTA SETTIÄ TÄÄL VEDÄT?

EMT MUT HALUAN SAMAA.... :::: D


Selvästi joku aivojen vajaatoiminto tolla kaverilla.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 8 2013 01:15pm
Quote (SK7 @ 8 Jan 2013 01:32)
Juuh. Sori. Tiiän et joillai on vähä vaikeeta lukee pitkiä lauseita missä on osa isolla ja osa pienellä ja sit on pitkiä vaikeita sanoja ja kaikki isolla. Vaatii vähä hahmotuskykyä ja luku taitoa lukijalta. En ajatellu ihan loppuun asti et minkälaista porukkaa tällä foorumilla istuu näit lukemassa. Tässä ois pientä kirjainta sama teksti.

Elokuu 2005, Imatra, Immolla, rajajääkärikomppanian ampumarata. Ltn Lavikainen "Ja nytten te pienet pojan nassikat otatte ja ammutte 10 laukausta tuolla 150m päässä sijaitseviin maalitauluihin. Jokainen ampuu omaan tauluunsa 10 laukausta, appelsiinin kokoisen alueen sisäpuolelle. se joka ei näin tee, lähtee minun kanssani ja juoksee minun kanssani, tuon viereisen kuntopolun ympäri ja ampuu uudelleen 10 laukausta omaan tauluunsa. Ja jos ne laukaukset eivät vieläkään sijaitse yhdessä kassassa, appelsiinin kokoisella alueella niin taas juostaan ja kovaa. Tätä toistetaan niin kauan, kunnes kaikilta ne laukaukset löytyvät omasta taulusta, appelsiinin kokoisen alueen sisäpuolelta. vaikka teiltä vapaat palasi, ni me ammumme kunnes tulos minua tyydyttää. Se ryssä ei perkele kysele, kun ne tuosta rajan yli tänne kävelee, pahat mielessä, aseet ladattuna ja valmiina ampumaan. Siinä tilanteessa, jokainen teistä, osaa tähdätä sitä saatanan ryssää napa reikään ja ampua, jolloin se ryssä tippuu huutaen ja kaksi viereistä ryssää kantaa sen suojaan. taas on kolme saatanan ryssää vähemmän kävelemässä tälle puolelle samanaikaisesti, meidän maillemme. meidän isiemme maille. Maille, jonka he ovat meille verellään ja hengellään lunastaneet! Onko kysyttävää?" eli ei siellä armeijassa ainakaan kuviokelluntaa opetella. Tai mistä minä tiedän mitä siellä tänäpäivänä puuhastellaan.

PS. Jos tulee jatkossa paha paikka ni copy paste tonne wordii ni se muuttaa kaikki kirjaimet pieneks ku maalaat tekstin ja painat muuta kirjainkokoa painiketta.

jaksoin lukea tällä kertaa "luku_taitoa" kohtaan
lopetin siinä niin
paskaa tekstiä edelleen
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 8 2013 02:37pm
Gz ja sillai
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll