d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Haistakaa Kaikki Vittu > T Yle
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 2 2013 12:41pm
Quote (MukavaSamu @ Jan 2 2013 04:19pm)
ihan eka askel suomen nousuun olis se, jos erottas EUsta ja laitettas katainen ja muut vastuuseen paskoista päätöksistään.
vitutti aivan saatanasti lukee taas huolttiksel iltalehtee / sanomia, kun kataisen naama heti etusivulla ja sit jotain paskaa eläkeiän nostamisesta ja muusta.
jos ei 5 vuode sisää ala menee parempaa suuntaa, pitää alkaa freedom fighteriks ja tehä asialle ite jotain.


onks se sit niinku zombiapokalypsi ku huumeiden veteläks muuttamat tyhjäntoimittajat vaeltaa pitkin katuja ja ulisee jotai käsittämätöntä
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 2 2013 02:34pm
Quote (HardyTarget @ 2 Jan 2013 20:25)
Näin tänään ihan mustan neekerin.




TÄLLÄSE VAI?
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 2 2013 06:45pm
Quote (MukavaSamu @ Jan 2 2013 03:19pm)
ihan eka askel suomen nousuun olis se, jos erottas EUsta ja laitettas katainen ja muut vastuuseen paskoista päätöksistään.
vitutti aivan saatanasti lukee taas huolttiksel iltalehtee / sanomia, kun kataisen naama heti etusivulla ja sit jotain paskaa eläkeiän nostamisesta ja muusta.
jos ei 5 vuode sisää ala menee parempaa suuntaa, pitää alkaa freedom fighteriks ja tehä asialle ite jotain.


älä ny viitti herrajestas. sun puheista nääkee yhe jutun, oot köyhä ja äänestät soinia, yhtä suomen suurimmista rosvoista.
katainen tehny erittäin asiallista duunia ja kokoomus ainoa joka pitää suomea pystyssä nyt.

edit: ja en tajua koko eurovastasuutta, mitähä haittaa siitä ollu? hyötyjä on mielettömästi, ja mitään haittaa ei oo.

This post was edited by do_NaUKI on Jan 2 2013 06:46pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 2 2013 07:36pm
Quote (do_NaUKI @ 3 Jan 2013 02:45)
älä ny viitti herrajestas. sun puheista nääkee yhe jutun, oot köyhä ja äänestät soinia, yhtä suomen suurimmista rosvoista.
katainen tehny erittäin asiallista duunia ja kokoomus ainoa joka pitää suomea pystyssä nyt.

edit: ja en tajua koko eurovastasuutta, mitähä haittaa siitä ollu? hyötyjä on mielettömästi, ja mitään haittaa ei oo.


:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 3 2013 12:28am
Quote (do_NaUKI @ 3 Jan 2013 03:45)
älä ny viitti herrajestas. sun puheista nääkee yhe jutun, oot köyhä ja äänestät soinia, yhtä suomen suurimmista rosvoista.
katainen tehny erittäin asiallista duunia ja kokoomus ainoa joka pitää suomea pystyssä nyt.

edit: ja en tajua koko eurovastasuutta, mitähä haittaa siitä ollu? hyötyjä on mielettömästi, ja mitään haittaa ei oo.


SÄ OLET UMPIKÖYHÄ JA VÄITÄT ET SEKOOMUSLAISET PITÄÄ SUOMEA PYSTYSSÄ?

ET O TAITANU PEREHTYÄ TÄHÄ POLITIIKKAAN KAUHEEN TARKKAAN 8-----------D
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Jan 3 2013 03:55am
FITTU IHAN KU KUKAA TEIST TIETÄIS POLITIIKAST YHTÄÄ MITÄÄ KU ETTE OO EES YHTEISKUNTATIETEITTE MAISTEREITA

SAATIKA ET TIETÄSITTE SKENEST YHTÄÄ MITÄÄ

FITUN SOFTIT KESKITTYKÄÄ DIABLOO ÄLKÄÄ POLITIIKKAAN

T. KOKOOMUS ON PARAS
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 3 2013 07:09am
Quote (Gastly @ Jan 2 2013 07:41pm)
onks se sit niinku zombiapokalypsi ku huumeiden veteläks muuttamat tyhjäntoimittajat vaeltaa pitkin katuja ja ulisee jotai käsittämätöntä


mitä nää horiset? Huumeen ja päihteen ainut ero on LAKI, se määrittää, mikä substanssi on ja ei oo huume. Voin luvata sulle, että tässä maassa on VITUSTI enemmän
ihmisiä jotka on alkoholin, bentsojen ja opiaattien veltoks vetämiä, KUN esimerkiks näitten niin sanotuiden "huumeiden".

Quote (do_NaUKI @ Jan 3 2013 01:45am)
älä ny viitti herrajestas. sun puheista nääkee yhe jutun, oot köyhä ja äänestät soinia, yhtä suomen suurimmista rosvoista.
katainen tehny erittäin asiallista duunia ja kokoomus ainoa joka pitää suomea pystyssä nyt.

edit: ja en tajua koko eurovastasuutta, mitähä haittaa siitä ollu? hyötyjä on mielettömästi, ja mitään haittaa ei oo.


Köyhä? Tottavitussa mä olen köyhä, kun elän pahoinvointivaltiossa, missä raha liikkuu sinne missä sitä on jo vitusti, ja niiltä kellä sitä on vähän,
otetaan sekin pois. Sun puheista taas selkeesti huomaa, että oot sikarikas. kerro toki miten teit omaisuutes. Toisaalta ei mua kiinnosta vittuakaa ni jätä vaan vastaamatta :D

Mitä hyötyä? jumalauta jokainen työssäkäyvä ihminen on euroon liittymisen jälkeen rutissu, että vitun kallista ja suunta kohti helvettiä.

Sä tietysti oot kattonu UUTISIA ja niis on kerrottu, että euro on hyvä, suomi pelastuu... ja lampaan lailla uskot jokasen valheen.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 3 2013 07:19am
Quote (MukavaSamu @ 3 Jan 2013 16:09)
mitä nää horiset?  Huumeen ja päihteen ainut ero on LAKI, se määrittää, mikä substanssi on ja ei oo huume. Voin luvata sulle, että tässä maassa on VITUSTI enemmän
ihmisiä jotka on alkoholin, bentsojen ja opiaattien veltoks vetämiä, KUN esimerkiks näitten niin sanotuiden "huumeiden".



Köyhä? Tottavitussa mä olen köyhä, kun elän pahoinvointivaltiossa, missä raha liikkuu sinne missä sitä on jo vitusti, ja niiltä kellä sitä on vähän,
otetaan sekin pois.  Sun puheista taas selkeesti huomaa, että oot sikarikas. kerro toki miten teit omaisuutes. Toisaalta ei mua kiinnosta vittuakaa ni jätä vaan vastaamatta :D

Mitä hyötyä? jumalauta jokainen työssäkäyvä ihminen on euroon liittymisen jälkeen rutissu, että vitun kallista ja suunta kohti helvettiä.

Sä tietysti oot kattonu UUTISIA ja niis on kerrottu, että euro on hyvä, suomi pelastuu... ja lampaan lailla uskot jokasen valheen.


MUKAVASAMU 1 - 0 PERSE_ONAUKI
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 3 2013 07:32am
Quote (MukavaSamu @ 3 Jan 2013 16:09)

Köyhä? Tottavitussa mä olen köyhä, kun elän pahoinvointivaltiossa, missä raha liikkuu sinne missä sitä on jo vitusti, ja niiltä kellä sitä on vähän,
otetaan sekin pois.


Ei, vaan sä olet köyhä, koska et viitsinyt
1) yläasteella lukea kirjoja, jotta pääsisit kunnon lukioon
2) jossa et olis viitsiny lukea kirjoja, koska "amishan se tienaa enemmän & lukiosta ei oo mitään hyötyä
3) jonka jälkeen et taas olis viitsiny lukea & hakea korkeakouluun, jonka opintojen aikana olisit tienannu saman ikäsenä ku nyt kaksi kertaa enemmän.

On niitä jotka viitsii tehdä jotain, ja niitä jotka ei viitsi. Keskimääräinen köyhä ei ole viitsinyt, joten syyttää siitä sitten esim. valtiota. PAHOINVOINTIVALTIOTA!
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 3 2013 07:40am
Quote (Rupsu @ 3 Jan 2013 16:32)
Ei, vaan sä olet köyhä, koska et viitsinyt
1) yläasteella lukea kirjoja, jotta pääsisit kunnon lukioon
2) jossa et olis viitsiny lukea kirjoja, koska "amishan se tienaa enemmän & lukiosta ei oo mitään hyötyä
3) jonka jälkeen et taas olis viitsiny lukea & hakea korkeakouluun, jonka opintojen aikana olisit tienannu saman ikäsenä ku nyt kaksi kertaa enemmän.

On niitä jotka viitsii tehdä jotain, ja niitä jotka ei viitsi. Keskimääräinen köyhä ei ole viitsinyt, joten syyttää siitä sitten esim. valtiota. PAHOINVOINTIVALTIOTA!

luulis, että te lukiolaiset tietäisitte paremmin...
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll