Quote (Gastly @ Jan 2 2013 07:41pm)
onks se sit niinku zombiapokalypsi ku huumeiden veteläks muuttamat tyhjäntoimittajat vaeltaa pitkin katuja ja ulisee jotai käsittämätöntä
mitä nää horiset? Huumeen ja päihteen ainut ero on LAKI, se määrittää, mikä substanssi on ja ei oo huume. Voin luvata sulle, että tässä maassa on VITUSTI enemmän
ihmisiä jotka on alkoholin, bentsojen ja opiaattien veltoks vetämiä, KUN esimerkiks näitten niin sanotuiden "huumeiden".
Quote (do_NaUKI @ Jan 3 2013 01:45am)
älä ny viitti herrajestas. sun puheista nääkee yhe jutun, oot köyhä ja äänestät soinia, yhtä suomen suurimmista rosvoista.
katainen tehny erittäin asiallista duunia ja kokoomus ainoa joka pitää suomea pystyssä nyt.
edit: ja en tajua koko eurovastasuutta, mitähä haittaa siitä ollu? hyötyjä on mielettömästi, ja mitään haittaa ei oo.
Köyhä? Tottavitussa mä olen köyhä, kun elän pahoinvointivaltiossa, missä raha liikkuu sinne missä sitä on jo vitusti, ja niiltä kellä sitä on vähän,
otetaan sekin pois. Sun puheista taas selkeesti huomaa, että oot sikarikas. kerro toki miten teit omaisuutes. Toisaalta ei mua kiinnosta vittuakaa ni jätä vaan vastaamatta
Mitä hyötyä? jumalauta jokainen työssäkäyvä ihminen on euroon liittymisen jälkeen rutissu, että vitun kallista ja suunta kohti helvettiä.
Sä tietysti oot kattonu UUTISIA ja niis on kerrottu, että euro on hyvä, suomi pelastuu... ja lampaan lailla uskot jokasen valheen.