Quote (Napi @ 19 Dec 2012 18:25)
olisikko mun joulumuori :3
Hävytön oot:) Oma mielipide Diabloista on seuraa: D3 pelaan jos siitä maksetaa 20€ tunti, D2 pelaan ku on tylsää, D1 pelasin viimeeks eile ja aivan loistava vieläkii. tuli kesä 97 mielee ku kaverin kanssa pelattii netissä ja netti oli iha uskomaton:)