Quote (Pomppeli @ 15 Dec 2012 00:40)
Näinhän se on
Ruotsi on suomea parempi mm. Keksinnöt, autoteollisuus, urheilu, he ovat paremman näkösiä, porno, elintaso, sivistys, suvaitsevaisuus, musiikki, finanssitalous,
elokuvat ja tv sarjat, sotateollisuus, itseluottamus , niillä on enemmä rahaa , niiden naiset on parempia ajamaan karvat...
Siinä tuli jotai mikä tuli ekana mieleen
ja silti ne ei uskalla tehä mitään sille miten ees ambulanssit pääse ählylähiöihin vaa niit aletaa viskoo kivillä

mielummin täällä kun siellä.
ps, ruotsissa on vain 2-olutta