d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Nistit?
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 18 2012 07:34am
Quote (hartwall @ 18 Nov 2012 16:13)
vituttaaks ees olla elintasosta riippuvainen


En kyllä keksi yhtään hyvää syytä, et miks normaalioloissa vituttais :D Sanotaan vaikka niin, että onhan aina tietysti riski että hommat menee reisille, mutta ei sen tiedostaminen "vituta." :P
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 18 2012 07:36am
Quote (Rupsu @ 18 Nov 2012 15:34)
En kyllä keksi yhtään hyvää syytä, et miks normaalioloissa vituttais :D Sanotaan vaikka niin, että onhan aina tietysti riski että hommat menee reisille, mutta ei sen tiedostaminen "vituta." :P


siistii! Kelasin kertoo täs jotain onnellisuudest mut en jaksa :DDD
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 18 2012 07:59am
Quote (hartwall @ 18 Nov 2012 16:36)
siistii! Kelasin kertoo täs jotain onnellisuudest mut en jaksa :DDD


Ei haittaa. :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll