Quote (Ankeli @ 20 Nov 2012 15:49)
210€ Sakkoo 8DDDDDDDDDDDDDDDD
Ei terve.... Ois varmaa pit vaihtaa salia ku siel oli joQ lapsenraiskaaja ja feikannu sitä en ois varmaa ees saanu sakkoja.
Great system.
kai nyt joudut viel oikeudenkäyntikulut maksaa päälle?
