Quote (ProblemRock @ 9 Nov 2012 00:49)
Heitetään muuten tällanen ilmaan et jos vaikka vahingos instaloisin ja alkaisin taas paukuttaa d2 niin olisko hc vai sc? ladder vai non? Ja mikä char? Nollista siis lähtisin ku ei oo fg ja kamojakaan ei taida enää accoilta löytyy mitä vois myydä niin sekin varmaan pitäis ottaa huomioon.
Ajatuksia/mielipiteitä?
Juuh elikkäs tänne hcl vaan, meil on tääl enit pääl jne
mahtusit grouppii
This post was edited by Rupsu on Nov 8 2012 04:31pm