d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > No Mitäs Tänne Kuuluu? > Kukkuluuruu
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 7 2012 03:18pm
Quote (EasyCoolWin @ 8 Nov 2012 00:10)
Höpöhöpö, muistan kyl vanhaparran hämärästi ^_^


Taukoa on se pari kolme vuotta, mut kiva jos muistat :P
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 7 2012 06:08pm
määkin muistan vaikka oon joinannu vast 2012 :O
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 7 2012 06:09pm
Quote (UGsamu @ Nov 8 2012 03:08am)
määkin muistan vaikka oon joinannu vast 2012 :O


2011 näköjää sitteki, vittu ku ei muista et millo milläki acolla <_<
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 8 2012 01:37am
aaa no nyt näyttää vähä tutulta ku näkee sigin ja avan :)
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 8 2012 03:49pm
Heitetään muuten tällanen ilmaan et jos vaikka vahingos instaloisin ja alkaisin taas paukuttaa d2 niin olisko hc vai sc? ladder vai non? Ja mikä char? Nollista siis lähtisin ku ei oo fg ja kamojakaan ei taida enää accoilta löytyy mitä vois myydä niin sekin varmaan pitäis ottaa huomioon.

Ajatuksia/mielipiteitä?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 8 2012 03:53pm
Quote (ProblemRock @ 9 Nov 2012 00:49)
Heitetään muuten tällanen ilmaan et jos vaikka vahingos instaloisin ja alkaisin taas paukuttaa d2 niin olisko hc vai sc? ladder vai non? Ja mikä char? Nollista siis lähtisin ku ei oo fg ja kamojakaan ei taida enää accoilta löytyy mitä vois myydä niin sekin varmaan pitäis ottaa huomioon.

Ajatuksia/mielipiteitä?


en alennu vastaamaan muuta
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 8 2012 03:54pm
Quote (Rzi @ 9 Nov 2012 00:53)
en alennu vastaamaan muuta


loisto postaus!
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 8 2012 04:16pm
Quote (ProblemRock @ Nov 9 2012 12:49am)
Heitetään muuten tällanen ilmaan et jos vaikka vahingos instaloisin ja alkaisin taas paukuttaa d2 niin olisko hc vai sc? ladder vai non? Ja mikä char? Nollista siis lähtisin ku ei oo fg ja kamojakaan ei taida enää accoilta löytyy mitä vois myydä niin sekin varmaan pitäis ottaa huomioon.

Ajatuksia/mielipiteitä?


tässä tapauksessa hc ofc
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 8 2012 04:30pm
Quote (ProblemRock @ 9 Nov 2012 00:49)
Heitetään muuten tällanen ilmaan et jos vaikka vahingos instaloisin ja alkaisin taas paukuttaa d2 niin olisko hc vai sc? ladder vai non? Ja mikä char? Nollista siis lähtisin ku ei oo fg ja kamojakaan ei taida enää accoilta löytyy mitä vois myydä niin sekin varmaan pitäis ottaa huomioon.

Ajatuksia/mielipiteitä?


Juuh elikkäs tänne hcl vaan, meil on tääl enit pääl jne

mahtusit grouppii

This post was edited by Rupsu on Nov 8 2012 04:31pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll