d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Tupakka
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 02:10pm
Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 22:54)
itehän lopettelin sen takii ku en enää yksinkertasesti jaksa ravata kaupoissa ostamassa vartavasten kessua ja muutenki alkanu ajattelee omaa terveyttä ko pappa tukehtu tupakkaan 5v sitte


jooh ei tu kovin äkkii sen takii lähettyy, nytki topan hukkasin jonai päivän ni viel senki takii venyttää hakureissua ^^
papan isä kans delas verensyöksyy..tuskin mikää kiva tapa lähtee...
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 02:17pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 22:10)
jooh ei tu kovin äkkii sen takii lähettyy, nytki topan hukkasin jonai päivän ni viel senki takii venyttää hakureissua ^^
papan isä kans delas verensyöksyy..tuskin mikää kiva tapa lähtee...


joo kyllä sitä alkaa miettimään ku joku läheinen kuolee samaan mitä itse tekee, muutenki suvussa pari entistä syöpäpotilasta, oli mulla tuos tän vuoden tammikuus suusyöpä tarkistut jossa löytyy takahampaitten takaa valkosta leukoplakiaa mut ei alkanu oireilee mitenkään, nyt kävin täl viikol uudestaa tarkistukses jossa oli se vaalea alue poistunu, (ei muuten oo mukavaa jos miettii et onko mulla mahdollisesti syöpä eikä uskalla kertoa siitä kellekkään, nyt otin itteä niskasta kiinni ja kävin hammaslääkärissä ja hymyillen sai tulla pois
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 02:25pm
onko muuten normaalia et ku lopettaa polttamisen ni tulee kuumetta ja räkätauti vai onko tää sattumaa?
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 02:27pm
Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 23:17)
joo kyllä sitä alkaa miettimään ku joku läheinen kuolee samaan mitä itse tekee, muutenki suvussa pari entistä syöpäpotilasta, oli mulla tuos tän vuoden tammikuus suusyöpä tarkistut jossa löytyy takahampaitten takaa valkosta leukoplakiaa mut ei alkanu oireilee mitenkään, nyt kävin täl viikol uudestaa tarkistukses jossa oli se vaalea alue poistunu, (ei muuten oo mukavaa jos miettii et onko mulla mahdollisesti syöpä eikä uskalla kertoa siitä kellekkään, nyt otin itteä niskasta kiinni ja kävin hammaslääkärissä ja hymyillen sai tulla pois


jepjep, hirvee kynnys kyl lähtee tarkistuttamaa tommosii terveytee liittyvii asioit...ite sain parin vuoden vaiheilun jälkee varattuu spirometrii ajan :D

Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 23:25)
onko muuten normaalia et ku lopettaa polttamisen ni tulee kuumetta ja räkätauti vai onko tää sattumaa?


voi varmasti tulla, mut ohan tätä flunssatautii kyl nyt liikentees ni paha sanoo

yhtee ~40 vuotiaasee äijää törmäsin kesäl ni oli saanu epilepsian ku lopetti röökaamisen

This post was edited by theprinceofsmooth on Nov 17 2012 02:28pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 02:32pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 22:27)
jepjep, hirvee kynnys kyl lähtee tarkistuttamaa tommosii terveytee liittyvii asioit...ite sain parin vuoden vaiheilun jälkee varattuu spirometrii ajan :D

mikä tää on? :)

voi varmasti tulla, mut ohan tätä flunssatautii kyl nyt liikentees ni paha sanoo

yhtee ~40 vuotiaasee äijää törmäsin kesäl ni oli saanu epilepsian ku lopetti röökaamisen


no huh huh ei kyllä oo mukava kokemus jos yrittää parantaa elintapoja ni tulee tollanen

voi varmasti tulla, mut ohan tätä flunssatautii kyl nyt liikentees ni paha sanoo ettei tää oo vaa rangaistus mulle ku eilen tultiin mummun kans kaupasta ja aloin heti syömään, mummu sit kysy et pesitkö kädet, sanoin et en minä nyt sormilla syö :D tietty tuli just tosta :D :D kuhan nyt vaa selviäis maanantaina töihin ettei tarvii jäädä tänne kämpille makaamaan

This post was edited by Speedparts on Nov 17 2012 02:34pm
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 02:50pm
Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 23:32)
no huh huh ei kyllä oo mukava kokemus jos yrittää parantaa elintapoja ni tulee tollanen

voi varmasti tulla, mut ohan tätä flunssatautii kyl nyt liikentees ni paha sanoo ettei tää oo vaa rangaistus mulle ku eilen tultiin mummun kans kaupasta ja aloin heti syömään, mummu sit kysy et pesitkö kädet, sanoin et en minä nyt sormilla syö :D tietty tuli just tosta :D :D  kuhan nyt vaa selviäis maanantaina töihin ettei tarvii jäädä tänne kämpille makaamaan


hehehe suht loisto päätelmä, pienestä ne taudinaiheuttajat tarttuu :D

käy kyl duuniski aika hullun pitkäks josson kipeen, mut oon nyt silti menny ku ei kummiskaa kuumetta ollu vaik ihan semmoi olo oli monen päivän nyyhx

ainii ja toi äijän kertomus suht sikein mitä kuullu aiheesee liittyen, muttei sentää henki lähteny ni jotai hyvää " :D "
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 02:55pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 22:50)
hehehe suht loisto päätelmä, pienestä ne taudinaiheuttajat tarttuu :D

käy kyl duuniski aika hullun pitkäks josson kipeen, mut oon nyt silti menny ku ei kummiskaa kuumetta ollu vaik ihan semmoi olo oli monen päivän nyyhx

ainii ja toi äijän kertomus suht sikein mitä kuullu aiheesee liittyen, muttei sentää henki lähteny ni jotai hyvää " :D "


mut toivon vaa et kuume loppus sunnuntai iltaan mennes koska muuten hajoaa pää tääl kämpil, tänki päivän ollu kämpil ja tekis mieli käydä vähä ajelemassa autolla mut ei uskalla ku heittää pääs

joo hyvä et ei henki lähteny

E: miten vitus jos nyt pitäs lähtee hakee lääkärintodistusta töihin ni varmaa ajaisin jonku päälle tai tappasin itteni autolla, mut eihän tohon tk:hon oo ku 400-500m ni kyl se kävellen menee :D

This post was edited by Speedparts on Nov 17 2012 02:58pm
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 03:27pm
Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 23:55)
mut toivon vaa et kuume loppus sunnuntai iltaan mennes koska muuten hajoaa pää tääl kämpil, tänki päivän ollu kämpil ja tekis mieli käydä vähä ajelemassa autolla mut ei uskalla ku heittää pääs

joo hyvä et ei henki lähteny

E: miten vitus jos nyt pitäs lähtee hakee lääkärintodistusta töihin ni varmaa ajaisin jonku päälle tai tappasin itteni autolla, mut eihän tohon tk:hon oo ku 400-500m ni kyl se kävellen menee :D


jepa :/ gl
itekki jumitteli iha tarpeeks enne ku tonne pääsin ni tietää kyl kuinka pitkästyttävää voi olla jo vaikkei kipeen oiskaa...

noh cäpil tietty :D tai dösäl emt...ite varmaa ajaisin muttei o ollu mahollista hetkee
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 03:31pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 23:27)
jepa :/ gl
itekki jumitteli iha tarpeeks enne ku tonne pääsin ni tietää kyl kuinka pitkästyttävää voi olla jo vaikkei kipeen oiskaa...

noh cäpil tietty :D tai dösäl emt...ite varmaa ajaisin muttei o ollu mahollista hetkee


lähin pysäkki on tk:n vieres xD
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 03:33pm
Quote (Speedparts @ 18 Nov 2012 00:31)
lähin pysäkki on tk:n vieres xD


8Dd

jos siin kävelymatkal sattus jotai ni korvaisko työpaikan vakuutukset sen vai korvaako vaa iha työaikana sattuneet jutut?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll