Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 23:17)
joo kyllä sitä alkaa miettimään ku joku läheinen kuolee samaan mitä itse tekee, muutenki suvussa pari entistä syöpäpotilasta, oli mulla tuos tän vuoden tammikuus suusyöpä tarkistut jossa löytyy takahampaitten takaa valkosta leukoplakiaa mut ei alkanu oireilee mitenkään, nyt kävin täl viikol uudestaa tarkistukses jossa oli se vaalea alue poistunu, (ei muuten oo mukavaa jos miettii et onko mulla mahdollisesti syöpä eikä uskalla kertoa siitä kellekkään, nyt otin itteä niskasta kiinni ja kävin hammaslääkärissä ja hymyillen sai tulla pois
jepjep, hirvee kynnys kyl lähtee tarkistuttamaa tommosii terveytee liittyvii asioit...ite sain parin vuoden vaiheilun jälkee varattuu spirometrii ajan

Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 23:25)
onko muuten normaalia et ku lopettaa polttamisen ni tulee kuumetta ja räkätauti vai onko tää sattumaa?
voi varmasti tulla, mut ohan tätä flunssatautii kyl nyt liikentees ni paha sanoo
yhtee ~40 vuotiaasee äijää törmäsin kesäl ni oli saanu epilepsian ku lopetti röökaamisen
This post was edited by theprinceofsmooth on Nov 17 2012 02:28pm