Quote (Vaakasuoratislaaja @ 31 Oct 2012 21:54)
uutisoinnissa taidettii jo mainita, että lucas tulee oleen jonkinsorttises neuvojan asemassa ..
Juuh, nonni. Tod. näk. ei tuu varmaan ihan HIRVEESTI huonompia leffoja. Oonko iha paska jätkä, ku mun mielest 1-3 on parempia kun 4-6?
Odotan Kyle Katarnia, jos nyt tulee joku ep.7.