d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tähtien Sota...
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 31 2012 11:33am
Quote (A2K @ 31 Oct 2012 20:01)
Nii, eikö ne ostanu koko höskän+ kaiken mitä sen nimis/alla on?

näin mä käsitin. kuka vittu maksaa kätytetystä ideasta noin paljo :D toivon todellakin että walt disney haukkas ison kasan paskaa tässä kaupassa
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 31 2012 11:53am
Quote (Napi @ 31 Oct 2012 19:33)
näin mä käsitin. kuka vittu maksaa kätytetystä ideasta noin paljo :D toivon todellakin että walt disney haukkas ison kasan paskaa tässä kaupassa


Jeh. Mulla kans oli se käsitys. Kans luulen et täs o kyse myös kilpailijan pois ostamisesta. Yks kilpailija vähemmä, ja kaikki niiden osaamine ja ideat o ny omat. Pia nähään jänniä leffoja ku ne yhistää niitä. :lol:
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 31 2012 12:11pm
Quote (A2K @ 31 Oct 2012 20:53)
Jeh. Mulla kans oli se käsitys. Kans luulen et täs o kyse myös kilpailijan pois ostamisesta. Yks kilpailija vähemmä, ja kaikki niiden osaamine ja ideat o ny omat. Pia nähään jänniä leffoja ku ne yhistää niitä. :lol:


Ja ehk ne siel disnilläki tajuu, et jos just maksettiin ihan perkeleesti rahaa, ni ehkä näit uusii leffoi ei sit kannata kusta iha täysii.

Mä veikkaan että Lucas vielä tulee ohjaamaan sen uuden elokuvan, tai on konsulttina tjsp.
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Oct 31 2012 12:54pm
Quote (Rupsu @ Oct 31 2012 08:11pm)
Ja ehk ne siel disnilläki tajuu, et jos just maksettiin ihan perkeleesti rahaa, ni ehkä näit uusii leffoi ei sit kannata kusta iha täysii.

Mä veikkaan että Lucas vielä tulee ohjaamaan sen uuden elokuvan, tai on konsulttina tjsp.


uutisoinnissa taidettii jo mainita, että lucas tulee oleen jonkinsorttises neuvojan asemassa ..
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 31 2012 12:55pm
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 31 Oct 2012 21:54)
uutisoinnissa taidettii jo mainita, että lucas tulee oleen jonkinsorttises neuvojan asemassa ..


Juuh, nonni. Tod. näk. ei tuu varmaan ihan HIRVEESTI huonompia leffoja. Oonko iha paska jätkä, ku mun mielest 1-3 on parempia kun 4-6?

Odotan Kyle Katarnia, jos nyt tulee joku ep.7.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 31 2012 01:23pm
Ei se kyl ylläri ollut et ne "palkkaa" sen oston jälkeen. Saattaa tosiaan tulla hienojaki leffoja ulos, ku kaks eri tyylin firmaa yhistyy. Jack sparrow kuoleman tähdellä. Apureina mikki hiiri ja aku ankka. B)
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Oct 31 2012 01:32pm
Quote (A2K @ 31 Oct 2012 15:12)
4biljon englanninkielessä on 4miljardia suomekielessä.
Ei todellakaan 4000miljardia. :p


Olis varmaan pitäny tarkentaa, että kyseessä oli sarkasmi. 8( Kuka vittu luulee, että jostain maksetaan 4000 miljardia?
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Oct 31 2012 01:38pm
disneyllä tän vuoden q1-3 nettotulos 4,7miljardia, eli ei toi kauppa paljoa rahois tunnu..
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 31 2012 02:15pm
Quote (Dorieus @ 31 Oct 2012 21:32)
Olis varmaan pitäny tarkentaa, että kyseessä oli sarkasmi. 8( Kuka vittu luulee, että jostain maksetaan 4000 miljardia?


Ei voi tietää tällä foorumilla. :rofl:

ei siis sua kohtaan mitään henkilökohtaista. On vaan oudompiaki juttuja lukenu

This post was edited by A2K on Oct 31 2012 02:15pm
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Oct 31 2012 03:17pm
Quote (A2K @ 31 Oct 2012 21:15)
Ei voi tietää tällä foorumilla. :rofl:

ei siis sua kohtaan mitään henkilökohtaista. On vaan oudompiaki juttuja lukenu


totta. :ph34r:

This post was edited by Dorieus on Oct 31 2012 03:18pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll