Quote (kerpele @ 29 Oct 2012 21:42)
kovin ollaan ny moraalisia taas täälläkin.. ei toi omasta mielestä nyt niin paha läppä ole, kun kaveri on vielä parantunut tosta syövästäkin. Saattaa jopa olla itseaiheutettua douppaamisella, who knows.
tuskin pyöräilyä hyödyttävät aineet vaikuttavat alakerran oloihin
This post was edited by potaa on Nov 5 2012 04:56am