Quote (Pomppeli @ 29 Oct 2012 01:19)
otin tosta ekan aamulehden linkin ja ekassa virkkeessä sanotaan:
"Brittisanomalehti The Independent omisti sunnuntaipainoksessaan aukeaman Suomelle.
Kepeässä sunnuntaijutussa lehti pohti, miksi Suomi on euromaista ainoa, joka on onnistunut
säilyttämään kolmen A:n luottoluokituksensa ja taloutensa näkymät vakaina."
ja taloussanomista otettua:
"Citigroup muistuttaa, että Suomi on ainoa euromaa, jolla on AAA-luokitus ja joka täyttää kaikki Maastrichtin sopimuksen ehdot."
no ihan sama, mun pointti tuli varmaan selväks, että nämä päivät pitkät bongia imevät hipit kuten tämä tislaaja, joiden mielestä suomi on "paska poliisivaltio" vois ottaa itteä vaikka niskasta kiinni
kyl enempi hajottaa ne fitun juntit agrekännis viikonloppusin vaikka kuinka kävisvät töissä ja oisvat "oikeutettu" tomintaasa
toisaalt semmoset kaupungil ylimielisen näkösenä notkuvat "hipit" yrtit nupissa fituttaa melkee yhtä paljon, mut usein ne onki suht kakaroit viel
oha tää nyt suht poliisivaltio kattoo milt kannalt vaa ni voi sille mitää et paska homma, mut tommosen toiminnan voi toisaalt jättää iha omaa arvoosa ja elää iha omaa elämäänsä välittämättä mistää turhanpäiväsest roskast
word