d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ladder Reset !!! > Zomg Omg Omg Trolololo
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 1 2012 10:25am
Quote (KUF @ Nov 1 2012 04:37pm)
VOIS KYL EHKÄ HARKITA ITEKI....ALKO MAISTUU PASKALTA D3



Tästä d3:sta on tapettu toi grindaamisen ja kaman ettimisen "ilo" tolla auction housella ihan selkeesti.

Oon tehny täs parin päivän aikana 200 miljoonaa goldia pelkästään AH hunttaamisella, eli idiootit myy tuolla jatkuvasti aivan liian halvalla vitun kallista tavaraa. Ostan ne ja myyn = profit.

Aika pelleilyä.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 1 2012 10:45am
Quote (Pomppeli @ 1 Nov 2012 18:25)
Tästä d3:sta on tapettu toi grindaamisen ja kaman ettimisen "ilo" tolla auction housella ihan selkeesti.

Oon tehny täs parin päivän aikana 200 miljoonaa goldia pelkästään AH hunttaamisella, eli idiootit myy tuolla jatkuvasti aivan liian halvalla vitun kallista tavaraa. Ostan ne ja myyn = profit.

Aika pelleilyä.


pompippa ny vittuu siitä
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 1 2012 10:48am
Quote (Speedparts @ Nov 1 2012 06:45pm)
pompippa ny vittuu siitä



miksi tämä rage?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 1 2012 11:00am
Quote (Pomppeli @ 1 Nov 2012 18:25)
Tästä d3:sta on tapettu toi grindaamisen ja kaman ettimisen "ilo" tolla auction housella ihan selkeesti.

Oon tehny täs parin päivän aikana 200 miljoonaa goldia pelkästään AH hunttaamisella, eli idiootit myy tuolla jatkuvasti aivan liian halvalla vitun kallista tavaraa. Ostan ne ja myyn = profit.

Aika pelleilyä.


kuka vittu jaksaa pelata auctionia, hyi saatana
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 1 2012 11:03am
Quote (hartwall @ Nov 1 2012 07:00pm)
kuka vittu jaksaa pelata auctionia, hyi saatana



kyllästyinpä tähän barbaariini ku sillä oli niin paskat kamat, ja enkä jaksanu ruveta farmaan mitään luolastoja niin hoidin asian omalla tavallani
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 1 2012 11:07am
Quote (Pomppeli @ 1 Nov 2012 19:03)
kyllästyinpä tähän barbaariini ku sillä oli niin paskat kamat, ja enkä jaksanu ruveta farmaan mitään luolastoja niin hoidin asian omalla tavallani


haluutko mun karvasti sissi juustolla höystettyä kullia?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 1 2012 11:12am
Quote (Speedparts @ Nov 1 2012 07:07pm)
haluutko mun karvasti sissi juustolla höystettyä kullia?



en ku itelki täs vähä sissijuustoo pukkaa, tai ainaki vähä haisee, pitäs käydä suihkus :/
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Nov 1 2012 11:21am
alkaisin pelaamaan mutta eipä pahemmin ole aikaa...
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 1 2012 11:23am
Quote (Pomppeli @ 1 Nov 2012 19:12)
en ku itelki täs vähä sissijuustoo pukkaa, tai ainaki vähä haisee, pitäs käydä suihkus :/


hyi fittu jätkä joku lemupetteri, ei vittu niinku daa, hei oikeesti anna mun olla
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 1 2012 12:28pm
Quote (Pomppeli @ 1 Nov 2012 19:25)
Tästä d3:sta on tapettu toi grindaamisen ja kaman ettimisen "ilo" tolla auction housella ihan selkeesti.

Oon tehny täs parin päivän aikana 200 miljoonaa goldia pelkästään AH hunttaamisella, eli idiootit myy tuolla jatkuvasti aivan liian halvalla vitun kallista tavaraa. Ostan ne ja myyn = profit.

Aika pelleilyä.


pelaa sitä peliä äläkkä pelleile
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll