Quote (KUF @ Nov 1 2012 04:37pm)
VOIS KYL EHKÄ HARKITA ITEKI....ALKO MAISTUU PASKALTA D3
Tästä d3:sta on tapettu toi grindaamisen ja kaman ettimisen "ilo" tolla auction housella ihan selkeesti.
Oon tehny täs parin päivän aikana 200 miljoonaa goldia pelkästään AH hunttaamisella, eli idiootit myy tuolla jatkuvasti aivan liian halvalla vitun kallista tavaraa. Ostan ne ja myyn = profit.
Aika pelleilyä.