d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ketkä Haluu Alkaa Pelaa Tänää Hccl? =d > Yep
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 25 2012 08:56am
Quote (SK7 @ 25 Oct 2012 10:33)
As we all anxiously await the release of Diablo III on May 15, we invite you to come enjoyone last hurrah in Diablo II as we reset the ladder the morning of May 2.
We generally prefer to provide a two week warning for the case of resets

Voi olla et ei tuu reset 2.11


mistä sää ton 2.11 vetäsit? :D
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 25 2012 09:54am
Quote (Affii @ 25 Oct 2012 17:56)
mistä sää ton 2.11 vetäsit? :D


puol vuotta viime resetistä 8)))))
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Oct 25 2012 10:03am
Quote (Affii @ 25 Oct 2012 17:56)
mistä sää ton 2.11 vetäsit? :D


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64692361&f=21
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll