d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Helsinkiin RyyppÄÄmÄÄn -->
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 22 2012 01:21pm
mitäs nistejä täällä oikee liikkuu

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 22 2012 01:57pm
Quote (Gastly @ 22 Oct 2012 22:21)
mitäs nistejä täällä oikee liikkuu

http://www.upload.ee/image/2766459/1350933401490682.gif


Mites se vierotus on sul alkanu ;D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 22 2012 02:12pm
Quote (Ankeli @ Oct 22 2012 10:57pm)
Mites se vierotus on sul alkanu ;D


täs nauttimas bissee maanantain kunniaks :--D

This post was edited by Gastly on Oct 22 2012 02:12pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 22 2012 02:29pm
Quote (Gastly @ 22 Oct 2012 23:12)
täs nauttimas bissee maanantain kunniaks :--D


No se on pääasia et on suunta ;D Joo nyt nukkuu et jaksaa huomen grillaa amisten kans.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 22 2012 05:41pm
Quote (Ankeli @ Oct 22 2012 11:29pm)
No se on pääasia et on suunta ;D Joo nyt nukkuu et jaksaa huomen grillaa amisten kans.


hei kamoon meitsi sentäs opiskelee atm
suunta o ylöspäi :D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Oct 22 2012 05:53pm
Quote (Gastly @ Oct 22 2012 11:41pm)
hei kamoon meitsi sentäs opiskelee atm
suunta o ylöspäi :D


Seuraat Akun jalanjälkii? Labrarotta? 8)
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 22 2012 06:06pm
Quote (EasyCoolWin @ Oct 23 2012 02:53am)
Seuraat Akun jalanjälkii? Labrarotta? 8)


emmä, suoritan täs lukioo
ja tiiätkö mitä aku tekee nykyää :D
jäbä ollu vähä kadoksis
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Oct 22 2012 07:12pm
Quote (Gastly @ Oct 23 2012 12:06am)
emmä, suoritan täs lukioo
ja tiiätkö mitä aku tekee nykyää :D
jäbä ollu vähä kadoksis


se ilmesty meseen yks päivä ja vaikutti suht sekaselta ;D

onko se vieläki eurotripillä D;

This post was edited by EasyCoolWin on Oct 22 2012 07:12pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 22 2012 07:59pm
Quote (EasyCoolWin @ Oct 23 2012 04:12am)
se ilmesty meseen yks päivä ja vaikutti suht sekaselta ;D

onko se vieläki eurotripillä D;


tripillä se o, mut eurotripistä en tiiä
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 23 2012 06:23am
kuuuuuletko kama kutsuu
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll