d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Juu
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 18 2012 12:16pm
Quote (Rupsu @ 18 Oct 2012 20:59)
Ne on katos ihmisinä parempia.

rupsu pelas vegaanien valttikortin. argumentointi tämän jälkeen on turhaa.
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Oct 18 2012 12:17pm
Quote (wani @ Oct 18 2012 09:14pm)
mulla on vaa voita....


Tuu heittään vähä voita ni saat pari juustoo :E
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 18 2012 12:18pm
Quote (hartwall @ 18 Oct 2012 21:16)
3-5kiloa rehua vois korvata vaik linsseil pavuil hampul jne mitä ihmiset söis, saman verran niiden tuottamiseen menee ku mitä karjalle syötettävään rehuun.

miks pitää antaa eläimille ihmisten ruokaa ?

Quote (wani @ 18 Oct 2012 21:16)
minä olen, omnomnomnom

marmoipihvi voittaa minkä tahansa kasvisruuan.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 18 2012 12:20pm
Quote (Ehmed @ 18 Oct 2012 18:17)
Tuu heittään vähä voita ni saat pari juustoo :E


käy hyvin, voin antaa majoo kans vähä nii saanko vaik pari palaa kurkkua si kans?
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Oct 18 2012 12:23pm
Quote (wani @ Oct 18 2012 09:20pm)
käy hyvin, voin antaa majoo kans vähä nii saanko vaik pari palaa kurkkua si kans?


aattelin et jos ois toisinpäi onnistunu
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 18 2012 12:24pm
Veget syököön omia kasvispaskojaan, kunha ei tuputa samaa muille.

Ihan sama mitä syövät.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 18 2012 12:26pm
Quote (CeePee @ 18 Oct 2012 21:24)
Veget syököön omia kasvispaskojaan, kunha ei tuputa samaa muille.

Ihan sama mitä syövät.

tätä mieltä.
vege joka ulisee lihansyönnin paheista ei ole yhtään vähempi paha kuin joku uskovaishihhuli, joka tuputtaa uskontoaan
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 18 2012 12:30pm
Quote (Napi @ 18 Oct 2012 20:26)
tätä mieltä.
vege joka ulisee lihansyönnin paheista ei ole yhtään vähempi paha kuin joku uskovaishihhuli, joka tuputtaa uskontoaan


Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.

Sama pätee vegeihin.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 18 2012 01:50pm
Quote (Napi @ Oct 18 2012 08:26pm)
tätä mieltä.
vege joka ulisee lihansyönnin paheista ei ole yhtään vähempi paha kuin joku uskovaishihhuli, joka tuputtaa uskontoaan


Mikäs siinä mitä tukee, surullista se vaan on. Tuntuu osuvan arkaan paikkaan jos noin helposti provosoituu, lihansyöntiä on mukava ylistää kiimaisena, mutta jos joku mainitsee lihattomuudesta niin ollaan pillastuneita. Uskontojuttuun vertaus on aika absurdia, koska uskonto on abstraktia, eläinten kärsimys taas ei. pointti tosiaan ei oo mitä syö, vaan mitä ei syö. Omatunto ja turhamaisuuskysymys josta saanisi varmaan ihan mielenkiintoisia jubailuja ilman lukkoonlyötyjä kantoja.

Ymmärrettäväähän se on, että menee massan mukana, mutta herranjestas jos sanoo olevansa eläinrakas niin sitten on jokin pahasti vialla.
Suomalaiset tuskin söisivät yhtä mielellään lihaa jos niiden alkuperänä ois sadatmiljoonat piskit, jotka siis toki on tyhmempiä kuin siat (mikäli sillä nyt pitäisi olla kauheasti väliä), toisin kuin jotkut luulevat tai itselleen uskottelevat.

Provoa toki, mutta väittäsin, että lihansyöjät provoavat vielä useammin ja kokevat sen oikeutetumpana.

:santa:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 18 2012 01:55pm
Quote (BebebBurns @ 18 Oct 2012 22:50)
Mikäs siinä mitä tukee, surullista se vaan on. Tuntuu osuvan arkaan paikkaan jos noin helposti provosoituu, lihansyöntiä on mukava ylistää kiimaisena, mutta jos joku mainitsee lihattomuudesta niin ollaan pillastuneita. Uskontojuttuun vertaus on aika absurdia, koska uskonto on abstraktia, eläinten kärsimys taas ei. pointti tosiaan ei oo mitä syö, vaan mitä ei syö. Omatunto ja turhamaisuuskysymys josta saanisi varmaan ihan mielenkiintoisia jubailuja ilman lukkoonlyötyjä kantoja.

Ymmärrettäväähän se on, että menee massan mukana, mutta herranjestas jos sanoo olevansa eläinrakas niin sitten on jokin pahasti vialla.
Suomalaiset tuskin söisivät yhtä mielellään lihaa jos niiden alkuperänä ois sadatmiljoonat piskit, jotka siis toki on tyhmempiä kuin siat (mikäli sillä nyt pitäisi olla kauheasti väliä), toisin kuin jotkut luulevat tai itselleen uskottelevat.

Provoa toki, mutta väittäsin, että lihansyöjät provoavat vielä useammin ja kokevat sen oikeutetumpana.

:santa:


söisin piskejä jos se liha olis hyvää. omaa lemmikkiä en söis mutta muitten kyllä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll