Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 19:13)
jaahas nyt lähen tinaan. ties vaikka sitä viisaiden juomaakin tulee naukkailtua, ihan vähän!
jaahas, jos sitä ite lähtis paskalle ja sit duunii, kaupassakii pitäs vie eväst käyvä ostaa.
This post was edited by soppamies on Oct 12 2012 11:34am