hevoinen
Quote (Rocko @ Oct 12 2012 02:06pm)
ei ole ollut oma itsensä viimeset 2 kautta. turhia sivuhahmoja ja sivujuonia jotka on vaan raahannu tarinaa eri suuntaan. viime kauden lopussa ja nyt tällä kaudella (ainakin alun perusteella) ollaan taas päästy asian ytimeen.
kyllä nuo aikasemmatkin kaudet katto, ei siinä mitään. esim kausi 4 vaan sattu olemaan niin raudanluja, että sitä oli vähän vaikee ylittää.
kai sitä melkein vois joskus kurkkia