http://i48.tinypic.com/2ef1d77.png
tos ny jtn, imo ei 50 -100e oo paha tollasest jälestä, hinta riippuu ihan siint tuleeeko värilline ja kui iso jne.
Lappeenrannassa asuu kyseine kaverini, kotonaa tekee. Häne harrastus tavallaa

jonku +1v tehny sillai suht aktiivisesti