d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Sm-liiga
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 26 2012 10:33am
Quote (EasyCoolWin @ 26 Sep 2012 17:57)
Nordic bet tarjoo ilvekselle stamkosia jos ne ottaa jonku kehvon kylkee :D


sounds legit.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 26 2012 01:10pm
Quote (Rocko @ Sep 26 2012 04:33pm)
sounds legit.


http://www.iltalehti.fi/smliiga/2012092616124612_sm.shtml

Veikkaaja vouchaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 27 2012 08:19am
Quote (EasyCoolWin @ 26 Sep 2012 22:10)

ilves tekee itestään pellen jos ryhtyy tohon mukaan
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 27 2012 10:04am
Quote (Napi @ Sep 27 2012 02:19pm)
ilves tekee itestään pellen jos ryhtyy tohon mukaan


onko varaa kieltäytyä? Ei toi tee joukkueelle muuta ku hyvää... Lipputuloja tulis paljo enemmän ja konkka ois mahdollista välttää ^_^
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 27 2012 10:07am
Quote (EasyCoolWin @ 27 Sep 2012 19:04)
onko varaa kieltäytyä? Ei toi tee joukkueelle muuta ku hyvää... Lipputuloja tulis paljo enemmän ja konkka ois mahdollista välttää ^_^

älä nyt, mannigan sano ettei ilves oo menossa konkkaa :P
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 27 2012 10:30am
Quote (Napi @ Sep 27 2012 04:07pm)
älä nyt, mannigan sano ettei ilves oo menossa konkkaa :P


se 500 000 minkä se heitti takataskusta kesällä ei paljoo auta ^^
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Sep 27 2012 12:42pm
Kiitos ilves! <3 Jokeri fanit kehtaski viel huudella jokeri huutoja hallin käytävillä :D Ei tainnu huomata et sai nauruja enimmäkseen huudoilleen :P
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 30 2012 11:42am
Quote (CallOfJaws @ 27 Sep 2012 21:42)
Kiitos ilves! <3 Jokeri fanit kehtaski viel huudella jokeri huutoja hallin käytävillä :D Ei tainnu huomata et sai nauruja enimmäkseen huudoilleen :P

tiistaina tulee SaiPa haastamaan, pakko mennä kattoo..
Paljon maksaa liput ? ( sanomattakin varmaan selvää, että hinnat on noussu )
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Oct 5 2012 10:48pm
Pitääkö tätä paskaliigaa oikeesti alkaa seuraan...

Vaikuttaa siltä että koko NHL- kausi peruuntuu ._. Nyt uhkaillaan jo winter classicin peruuntumisella... Sen ko tekee :fume:
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Oct 6 2012 02:53am
Quote (Napi @ 30 Sep 2012 20:42)
tiistaina tulee SaiPa haastamaan, pakko mennä kattoo..
Paljon maksaa liput ? ( sanomattakin varmaan selvää, että hinnat on noussu )


Olitko kattomassa, ite olin. Aivan huiketa oli taas kerran vaikka pitkäveto menikin vituiks koistisen tasotuksesta ;D;D;D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll