Quote (CallOfJaws @ 27 Sep 2012 21:42)
Kiitos ilves!

Jokeri fanit kehtaski viel huudella jokeri huutoja hallin käytävillä

Ei tainnu huomata et sai nauruja enimmäkseen huudoilleen

tiistaina tulee SaiPa haastamaan, pakko mennä kattoo..
Paljon maksaa liput ? ( sanomattakin varmaan selvää, että hinnat on noussu )