Quote (nakkipipo @ 22 Sep 2012 06:53)
no eihän tuo ole ees paha..¨
EDIT::
vittu mä en tajua teitä... jeejee farmaan jotain helvetin infi act1 GOGO..
soolooppa a2 tai a3 wizardina, kylhä oisin pystyny a2 farmaa mut mieluite pelaan sen varmasti jos sooloon, a2 fast jailer x x x tietyt mobit rapee mut hetkessä jos tulee paha combo :E ja olin sooloomas nii turha lähtee a2 tai a3..
