d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Tarttee Apua Ja Kovasti! > Juomat Loppuu Ja Pahin Vain Jälellä!!!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:45pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 02:39am)
mää oon alkanu ymmärtää ettei iha kaikki opiskelijat eläkkää näin alle satasen kuussa
siis kokopäiväopiskelijat, millä vitulla te elätte?

oon joskus maininnu tuttaville tosta ja ne on iha ihmeissää et mite mää pärjään
eikö ne opiskelijabudjetti jutut piäkkää paikkaasa



juuh on tuo imo jo vähän liian överiä
jos oikeasti alkais vaivaa nälkärajalla eläminen nii kyl mää hakisin töitä ennemmi :D


no ei se oo överiä, maahanmuuttajat kusettaa kelaa/sossua noin kolme kertaa pahemmin..




Ja palatakseni topicin aiheeseen, ni päätin vetää raakana shotteja aina sillon tällön, vedellä alas huuhtoen.

Siis ihan järkkyä kamaa, sain lahjaks tän pullon aikoinaan, ja mikä tahansa muu raaka viina menee noin neljä kertaa helpommin alas.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 16 2012 05:46pm
Dooleys+Vanatallinna+Maito komboo kokeilisin



€: Sulla tuskin vodkaa on? Kahvin kanssa toi on ihan mukiinmenevää tavaraa. Ite en kyl tykkää makeista :c


This post was edited by EasyCoolWin on Sep 16 2012 05:48pm
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:48pm
Quote (EasyCoolWin @ Sep 17 2012 02:46am)
Dooleys+Vanatallinna+Maito komboo kokeilisin


dooleys + maito on aivan mahtavaa, juon sitä usein, enkä läheskään aina humalahakuisesti.

Vois pienellä suhteella kyl kokeilla nyt ja tuli kyllä tosi hömeli olo ku en aatellu vaikka dooleys tosiaan on tuolla kaapissa vaan maidon kanssa vedettäväks
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:50pm
Quote (EasyCoolWin @ Sep 17 2012 02:46am)
Dooleys+Vanatallinna+Maito komboo kokeilisin



€: Sulla tuskin vodkaa on? Kahvin kanssa toi on ihan mukiinmenevää tavaraa. Ite en kyl tykkää makeista :c


eip oo vodkaa, just vedin vikat saarenmaat ja aloin shotteilee tän vanatallinnan kanssa.


Pitänee hommata uus pullo viinaa tonne kaappiin, ja ens viikolla näköjää vielä uus litran tönkkä dooleyssiä
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:52pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 02:43am)
sillo ku mä opiskelin ni mulla oli rahaa laskuje jälkeen 120e per kuukaus noin 30e viikko ei mulla aina ees menny kaik rahat :P magaroonia tuli syötyy aikapal pelkä ketsupinki kans mut ei se pahaa ollu! :D


joo itelläki oli jokunen kuukaus tässä pari vuotta sitte millon piti elää melkein nollabudjetilla, oppi tekeen kyllä hemmetin hyvää makaroonia ku mausteiden kanssa kikkaili tarpeeks :D


Ja juu tosiaan oli melkein nollabudjetti, ei tullu ees sossusta sillon rahaa, muistan ku yhellä irkkikannulla porukka alko kerään mulle kolehtia :D

en ottanu vastaan vaikka suuri apu olis ollukki (tyylii parikymppiä sielt olis tullu)
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:55pm
Quote (Posomies @ Sep 17 2012 02:52am)
joo itelläki oli jokunen kuukaus tässä pari vuotta sitte millon piti elää melkein nollabudjetilla, oppi tekeen kyllä hemmetin hyvää makaroonia ku mausteiden kanssa kikkaili tarpeeks :D


Ja juu tosiaan oli melkein nollabudjetti, ei tullu ees sossusta sillon rahaa, muistan ku yhellä irkkikannulla porukka alko kerään mulle kolehtia :D

en ottanu vastaan vaikka suuri apu olis ollukki (tyylii parikymppiä sielt olis tullu)


Mut joo, nykyää elämä ollu vähä paremmassa kuosissa - työt just loppu.

mut jokatapauksessa tullu semmonen 1.5k e kuukaus tän vuoden puolella josta jääny käteen se pyöree 900e, nyt taas pikkuhetki neljällä satkulla elettävä, ja ootettava et tää suomen taloustilanne menee parempaan suuntaan ja työpaikkoja avautuu taas.

Suht kattava kokemus kyllä on, että ei tässä tod näk kauaa tartte työttömänä olla että pääsee ees johkuu paskaduuniin.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 16 2012 05:56pm
Millasta oli ^_^ ?

imo after eight drinkki oli jotain tohon suuntaan.

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 16 2012 05:57pm
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 06:05pm
Quote (EasyCoolWin @ Sep 17 2012 02:56am)
Millasta oli ^_^ ?

imo after eight drinkki oli jotain tohon suuntaan.


nojoo, suht hyvin alas menevää tavaraa, loppujenlopuks toi vanatallinna ei paljoa makuun vaikuta kuhan kohtuudella sotkee, tän drinksun jälkee koitan pikkasen enempi tota tallinnaa laittaa, ehkä 60/40 tallinnan hyväks.


atm jotain 70/30 dooleyssin hyväks..


tosiaan tekis mieli alkaa herkutteleen muutenki täällä kotona eikä aina vaan baarissa, ens jackpotin tullessa (kuhan saan myytyä ton amun 100+ mil/joku haluaa hienon just leimatun vuoden -76 c kadetin) vois tehä tilauksen venäjälle (entiseltä työpaikalta jäi sentäs hyvä "kontakti")

Ostais suht laajalle alueelle tarpeita, kirpeistä tykkään paljon, esim kaipiroska, peltikatto.

mut kyllä se kieli välillä makeiden puolelle vetää myös, joten pitäis sitte erilaisia "mehuja" ostella kanssa.

Ja shottiviinoja jokunen pullo tiätyst, tequila ofc, joku halpaviina ja ja ja enpäs iteasiassa tiiäkkää vielä.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 16 2012 06:25pm
Oho.

This post was edited by Saimoz on Sep 16 2012 06:27pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 06:27pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 03:05)
nojoo, suht hyvin alas menevää tavaraa, loppujenlopuks toi vanatallinna ei paljoa makuun vaikuta kuhan kohtuudella sotkee, tän drinksun jälkee koitan pikkasen enempi tota tallinnaa laittaa, ehkä 60/40 tallinnan hyväks.


atm jotain 70/30 dooleyssin hyväks..


tosiaan tekis mieli alkaa herkutteleen muutenki täällä kotona eikä aina vaan baarissa, ens jackpotin tullessa (kuhan saan myytyä ton amun 100+ mil/joku haluaa hienon just leimatun vuoden -76 c kadetin) vois tehä tilauksen venäjälle (entiseltä työpaikalta jäi sentäs hyvä "kontakti")

Ostais suht laajalle alueelle tarpeita, kirpeistä tykkään paljon, esim kaipiroska, peltikatto.

mut kyllä se kieli välillä makeiden puolelle vetää myös, joten pitäis sitte erilaisia "mehuja" ostella kanssa.

Ja shottiviinoja jokunen pullo tiätyst, tequila ofc, joku halpaviina ja ja ja enpäs iteasiassa tiiäkkää vielä.


itse ostaisin vaan whiskejä ja sikareita. en muuta tarvitsisi
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll