Quote (EasyCoolWin @ Sep 17 2012 02:56am)
Millasta oli

?
imo after eight drinkki oli jotain tohon suuntaan.
nojoo, suht hyvin alas menevää tavaraa, loppujenlopuks toi vanatallinna ei paljoa makuun vaikuta kuhan kohtuudella sotkee, tän drinksun jälkee koitan pikkasen enempi tota tallinnaa laittaa, ehkä 60/40 tallinnan hyväks.
atm jotain 70/30 dooleyssin hyväks..
tosiaan tekis mieli alkaa herkutteleen muutenki täällä kotona eikä aina vaan baarissa, ens jackpotin tullessa (kuhan saan myytyä ton amun 100+ mil/joku haluaa hienon just leimatun vuoden -76 c kadetin) vois tehä tilauksen venäjälle (entiseltä työpaikalta jäi sentäs hyvä "kontakti")
Ostais suht laajalle alueelle tarpeita, kirpeistä tykkään paljon, esim kaipiroska, peltikatto.
mut kyllä se kieli välillä makeiden puolelle vetää myös, joten pitäis sitte erilaisia "mehuja" ostella kanssa.
Ja shottiviinoja jokunen pullo tiätyst, tequila ofc, joku halpaviina ja ja ja enpäs iteasiassa tiiäkkää vielä.