d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Multille Nimi? > Jepulis
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 04:55pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 01:50am)
tästä saat warnia. et saa kannustamaan tommosta. sääntörikkomus sekin.


ja mitehä vitusti tää nyt vaikuttaa mun elämään

e: jos sä et aijo fgtä käyttää enään niin miks sä välität nii vitusti nuista lukoista

This post was edited by hiivahirvio on Sep 16 2012 04:56pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:57pm
Quote (hiivahirvio @ 17 Sep 2012 01:55)
ja mitehä vitusti tää nyt vaikuttaa mun elämään


voi olla että saat warnia. itse en jaksa raportoida mitään
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:59pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 01:55am)
ja mitehä vitusti tää nyt vaikuttaa mun elämään

e: jos sä et aijo fgtä käyttää enään niin miks sä välität nii vitusti nuista lukoista


no olishan se mukavaa käyttää tätä samaa accoa.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 16 2012 05:00pm
::::::::: DDDDDDDDD
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:02pm
Quote (Ankeli @ Sep 17 2012 02:00am)
::::::::: DDDDDDDDD


no gz vaa noist kolmesta +1:stä mitä just sait
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Sep 17 2012 07:32am
xDDDDdd ddf
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 17 2012 07:41am
Että semmosta, ei kannata multeilla ja logata random koneille jsp acolla.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 28 2012 06:17pm
Quote (PMS @ 17 Sep 2012 01:18)
Minä olen kyllä multeillu ja ihan reilusti enemmän kuin kukaan tällä foorumilla. Olen oppinut virheistäni. (scam tagin poistokin todistaa sen)

Aika harva kenellä on 90% warn saa edes scam tagia pois. En ole tekopyhä yritän vaan auttaa kanssaihmistä.

jaha. mulle oot perf spirit st velkaa.
reported
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 28 2012 06:23pm
Quote (PMS @ 17 Sep 2012 01:57)
voi olla että saat warnia. itse en jaksa raportoida mitään


MINKÄ TAKIA POISTIT MEIKÄ JA RISA KAVEREIST D3? :D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Sep 28 2012 10:54pm
Nimesi olkoon... Homoimaami666.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll