Quote (Rumilus @ Sep 16 2012 02:36pm)
Hahahaha how does this make you feel, hajottaako nulikka kun virtuaalirahas meni etkä saa ostettua shakoja :)))))))))))))))))))
BOOMSHAKALAKAAAAAAA
No diablo 2:sta en enää pelaile, joten shakoja ei olis tullu ostettua, ja voin sanoa, että kyllä vituttaa.
Nulikaks en enää itteäni tunne, mut kiits kohteliaisuudesta.
Mut joo, olis kiva tietää mihin accounttii ne on nyt tän "liittäny"
Atm käytän mokkulaa, mut eikös näidenki iipeiden pitäs olla yksilöllisiä, muutama viikko sitte katkes kiintee netti, jonka takia ton baban myinki, ei tällä pingillä whirlwindailla missää actissa.