Quote (BebebBurns @ 14 Sep 2012 15:45)
oot varmaan saanu hyvin vähennettyy ylimääräset roippeet, tollanen muuttelu krääsämassojen kanssa saattais olla rasittavaa : p
mistäs eri syistä kolmessa eri kämpässä /~1v
ei vai voi myydä asuntoa ellei oo lainat maksettu? outoa
juuh oon koittanu mahollisimman vähä kerätä kaiken maailman roinaa mut tuntuu et taas on liian monta laatikkoo kaikkee järjestelemätöntä

eka muutto viime vuoden kesän oli siks ku sillone mimmifrendi asu eri paikka kunnal ni sit tuntu turhalt pitää omaa kämppää kauempan ku en siel ikin ollu..no sitte meni joku kuukaus irtisanomisest ni meni välit poikki x) sit ku sain uuen kämpän ni tajusin liian myöhää et se oliki ihan homeessa

noh ei muutaku taas ettimää uutta ja tos pari kk sitte löysinki suht hyvän lols
hard knock life xD
...hmm totta meinasin kysyykki et miten se käytännös toimis