d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Muutto Kerrostalon Neljännestä > Omakotitaloon 5h+k+sauna
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 13 2012 06:27pm
Quote (Gastly @ Sep 14 2012 03:23am)
äh ai pihal vai
päissää ni ei tajunnu lukea kunnol tota edellist postia
mut joo kyl ehottomasti paras on aina se ku käy pienil talvipakkasil tupakal tuol kylmäs, virkistävää!


joo varsinki aamusin herättää suorilta.

hehe mulla oli ranskassa rakennuksen toisessa kerroksessa kattoikkuna, ja mä aina kävin siitä pöydän kautti katolle kessutteleen. se oli vitun mukavaa hengaa siellä katolla, eikä tarvinu ravaa rappusia alas
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 13 2012 06:41pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 14 2012 03:27am)
joo varsinki aamusin herättää suorilta.

hehe mulla oli ranskassa rakennuksen toisessa kerroksessa kattoikkuna, ja mä aina kävin siitä pöydän kautti katolle kessutteleen. se oli vitun mukavaa hengaa siellä katolla, eikä tarvinu ravaa rappusia alas


jooh ehkä ikävintä tos tupakoinni lopettamisessaha o se kui paljo nautintoo se tuottaa
ite lopettanu joskus iha vaa sen takii et pääsee kattoo et kestääks kantti sitä
mut sit jossai vaihees aina alottanu uusiks ku se ny vaa on nii pirun mukavaa

sehä muuttaa aivois sillai et ihmine samaistaa sen näihi tämmösii tarpeisii ku juomine, nälkä tai seksi

This post was edited by Gastly on Sep 13 2012 06:49pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 13 2012 11:24pm
Quote (Gastly @ Sep 14 2012 02:41am)
jooh ehkä ikävintä tos tupakoinni lopettamisessaha o se kui paljo nautintoo se tuottaa
ite lopettanu joskus iha vaa sen takii et pääsee kattoo et kestääks kantti sitä
mut sit jossai vaihees aina alottanu uusiks ku se ny vaa on nii pirun mukavaa

sehä muuttaa aivois sillai et ihmine samaistaa sen näihi tämmösii tarpeisii ku juomine, nälkä tai seksi


röökissä se huono puoli, että on kiva, että joskus haistaakin jotain ja hajuaistiton elo jotenkin harmauttaa ainakin itellä, sen verran voimakas aisti kuitenkin.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Sep 14 2012 04:51am
ite en ainakaa ois valmis sitoutumaa mihkää vuosien velan maksuu tai ehkä enemmänki siihen et asusin ees samas paikas niin pitkää :P vuokralla o iha jees vaikka ohan se suolasta yli 500e maksaa kk
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 14 2012 04:56am
Quote (theprinceofsmooth @ Sep 14 2012 12:51pm)
ite en ainakaa ois valmis sitoutumaa mihkää vuosien velan maksuu tai ehkä enemmänki siihen et asusin ees samas paikas niin pitkää :P vuokralla o iha jees vaikka ohan se suolasta yli 500e maksaa kk


Muutteletko vai parin vuoden välein? :p
Pointti varmaan olikin jos maksaa 1700e/kk ja haluaa muuttaa vaikka 5 vuoden päästä muualle, asunnon myytyä saa luultavasti kelpo massit.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Sep 14 2012 06:12am
Quote (BebebBurns @ 14 Sep 2012 13:56)
Muutteletko vai parin vuoden välein? :p
Pointti varmaan olikin jos maksaa 1700e/kk ja haluaa muuttaa vaikka 5 vuoden päästä muualle, asunnon myytyä saa luultavasti kelpo massit.


on tää vähä yli vuoden sisää meikän kolmas asunto...sit exän luonaki kerkesin jonku aikaa majailee ja sit olin asunnottomana pari kuukautta ^^

juuh oishan siinä tuo mahollisuus sitte aina kuha eka sais lainat maksettua ni vapaa tekemää miten tahtoo

hmmm frendi makso pari vuotta sitte 50k kämpästää täälpäi..ni jos ton summan lyhentäs lainaa kuukaudes ni ilman korkoja ei menis vissii nopeesti laskettuna kun 2.5vuotta
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 14 2012 06:45am
Quote (theprinceofsmooth @ Sep 14 2012 02:12pm)
on tää vähä yli vuoden sisää meikän kolmas asunto...sit exän luonaki kerkesin jonku aikaa majailee ja sit olin asunnottomana pari kuukautta ^^

juuh oishan siinä tuo mahollisuus sitte aina kuha eka sais lainat maksettua ni vapaa tekemää miten tahtoo


oot varmaan saanu hyvin vähennettyy ylimääräset roippeet, tollanen muuttelu krääsämassojen kanssa saattais olla rasittavaa : p
mistäs eri syistä kolmessa eri kämpässä /~1v

ei vai voi myydä asuntoa ellei oo lainat maksettu? outoa
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Sep 14 2012 08:47am
Quote (BebebBurns @ 14 Sep 2012 15:45)
oot varmaan saanu hyvin vähennettyy ylimääräset roippeet, tollanen muuttelu krääsämassojen kanssa saattais olla rasittavaa : p
mistäs eri syistä kolmessa eri kämpässä /~1v

ei vai voi myydä asuntoa ellei oo lainat maksettu? outoa


juuh oon koittanu mahollisimman vähä kerätä kaiken maailman roinaa mut tuntuu et taas on liian monta laatikkoo kaikkee järjestelemätöntä :D

eka muutto viime vuoden kesän oli siks ku sillone mimmifrendi asu eri paikka kunnal ni sit tuntu turhalt pitää omaa kämppää kauempan ku en siel ikin ollu..no sitte meni joku kuukaus irtisanomisest ni meni välit poikki x) sit ku sain uuen kämpän ni tajusin liian myöhää et se oliki ihan homeessa -_- noh ei muutaku taas ettimää uutta ja tos pari kk sitte löysinki suht hyvän lols

hard knock life xD

...hmm totta meinasin kysyykki et miten se käytännös toimis
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Sep 14 2012 02:36pm
ei jumalauta AP on tyhmä ihmispaska.

toivon, että perheesi lapsista ei tule noin vajaita, tällä planeetalla on liikaa jo vitun tyhmiä ihmisiä.

hetkine, miltäs sivulta oot naikkoses/miekkoses ostanu?
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Sep 14 2012 08:50pm
Henkilökohtasesti aion ostaa asunnon mahdollisimman pian. Ajattelen asiaa näin että voin maksaa jonkun muun asuntoa pois tai sitten voin maksaa sitä itelleni ja jos tilanne tulee niin ainahan sen voi myydä pois.

ja joku 10 vuottakin kun on maksanu kämppää niin siellä on aika kiva kasa rahaa vaikka mihin..
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll