Quote (tolppa @ Sep 14 2012 05:02am)
No voi kyl ollakki et otan 4 s kuhan hinnat vähä tippuu. Onks isosti kokemuksii 5 ku ei oo järkii ostaa sitä?
no samat ominaisuudet tulee päivityksenä 4s. tietenkin 5 on isompi näyttä ja ohuempi mutta sittempä se akunkesto on 4s huonompi. eihän sekään ole kaikkein paras mutta paljon parempi kun muissa markkinoittein älypuhelimissa.