Quote (BatGirl @ Sep 10 2012 08:22pm)
tossa on pointtia . pahin on vaa se että en saa unta jos en oo polttanut tupakkaa .. :/
Itellä on kans melko rutiininomaista tupakointia esim. aamulla kun herää on pakko saada aamukahvin kanssa tupakka, safkaamisen jälkeen ja ennen kuin on menossa nukkumaan.
Kaveri joskus lopetti silleen et se vähitellen vähensi tupakointia (poltti x määrän tiettynä aikana ja vähensi sit päivä/viikko tahdilla)
Mun vinkkinä (näin teoreettisesti) on yksinkertaisesti vaan vähentään tupakanpolttoa oman aikataulun mukaan / hommata tupakalle korvike jostain muusta nautintoaineesta, en kyllä ite usko tollaseen seinään lopettamiseen, tietty se yksilöstä riippuu mutta aika rankkaa voi olla noin seinään vaa lopettaa, vaikka luultavasti se onkin ainut hyvä keino.