d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 7 2012 06:01am
Quote (wani @ 7 Sep 2012 15:00)
hmm, mahtaako olla vanilia captain morgania, se on aikas hyvää viskiks :)

tulee hyvin se vanilian maku sieltä lopuks

Muute hyvä mut ei taida olla viskiä 8D...

:zzz:

Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 7 2012 06:03am
Quote (eppo @ 7 Sep 2012 12:01)
Muute hyvä mut ei taida olla viskiä 8D...

:zzz:


ai captain morgan?

eiku niimpä näkyy, no rommia sit.. :D mulle rommi ja viski on sama

This post was edited by wani on Sep 7 2012 06:03am
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 7 2012 06:04am
Quote (wani @ 7 Sep 2012 15:00)
hmm, mahtaako olla vanilia captain morgania, se on aikas hyvää viskiks :)

tulee hyvin se vanilian maku sieltä lopuks


Vanilja... viski..?
...
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 7 2012 06:05am
Quote (Saimoz @ 7 Sep 2012 15:04)
Vanilja... viski..?
...

Aika mones laadukkaas single malt -viskis itseasias on vaniljaa mausteena.

noobi

Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 7 2012 06:05am
Quote (wani @ 7 Sep 2012 15:00)
hmm, mahtaako olla vanilia captain morgania, se on aikas hyvää viskiks :)

tulee hyvin se vanilian maku sieltä lopuks


Juu kyllä toi versio morganista toimii aika hyvi just pepsin / kokiksen kanssa (:

This post was edited by soppamies on Sep 7 2012 06:15am
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 7 2012 06:08am
Quote (eppo @ 7 Sep 2012 15:05)
Aika mones laadukkaas single malt -viskis itseasias on vaniljaa mausteena.

noobi


Laadukkaassa.. vaniljaa.
Eppo.. stfy.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 7 2012 06:16am
Quote (hiivahirvio @ Sep 7 2012 11:59am)
mm limu ja captain morgans ei kuulosta hassummalta

toho vielä limettiä tai sitruunaa ni saat cuba libret


ite teen cuba libret bacardi bläkist
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 7 2012 06:56am
nobelaneriii xaxaaxxa
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 7 2012 07:40am
Tänää iha chillisti himas.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 7 2012 09:42am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll