☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Perjantai
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1254
Replies: 51
Track Topic
eppo
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#31
Sep 7 2012 06:01am
Quote (wani @ 7 Sep 2012 15:00)
hmm, mahtaako olla vanilia captain morgania, se on aikas hyvää viskiks
tulee hyvin se vanilian maku sieltä lopuks
Muute hyvä mut ei taida olla viskiä 8D...
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#32
Sep 7 2012 06:03am
Quote (eppo @ 7 Sep 2012 12:01)
Muute hyvä mut ei taida olla viskiä 8D...
ai captain morgan?
eiku niimpä näkyy, no rommia sit..
mulle rommi ja viski on sama
This post was edited by wani on Sep 7 2012 06:03am
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#33
Sep 7 2012 06:04am
Quote (wani @ 7 Sep 2012 15:00)
hmm, mahtaako olla vanilia captain morgania, se on aikas hyvää viskiks
tulee hyvin se vanilian maku sieltä lopuks
Vanilja... viski..?
...
eppo
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#34
Sep 7 2012 06:05am
Quote (Saimoz @ 7 Sep 2012 15:04)
Vanilja... viski..?
...
Aika mones laadukkaas single malt -viskis itseasias on vaniljaa mausteena.
noobi
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#35
Sep 7 2012 06:05am
Quote (wani @ 7 Sep 2012 15:00)
hmm, mahtaako olla vanilia captain morgania, se on aikas hyvää viskiks
tulee hyvin se vanilian maku sieltä lopuks
Juu kyllä toi versio morganista toimii aika hyvi just pepsin / kokiksen kanssa (:
This post was edited by soppamies on Sep 7 2012 06:15am
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#36
Sep 7 2012 06:08am
Quote (eppo @ 7 Sep 2012 15:05)
Aika mones laadukkaas single malt -viskis itseasias on vaniljaa mausteena.
noobi
Laadukkaassa.. vaniljaa.
Eppo.. stfy.
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#37
Sep 7 2012 06:16am
Quote (hiivahirvio @ Sep 7 2012 11:59am)
mm limu ja captain morgans ei kuulosta hassummalta
toho vielä limettiä tai sitruunaa ni saat cuba libret
ite teen cuba libret bacardi bläkist
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#38
Sep 7 2012 06:56am
nobelaneriii xaxaaxxa
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#39
Sep 7 2012 07:40am
Tänää iha chillisti himas.
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#40
Sep 7 2012 09:42am
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact