d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tulista Ruokaa Topix
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 03:39am
Quote (hiivahirvio @ 14 Sep 2012 12:33)
pyyä niit jalapenorinkuloita, tai nappaa salaatista pitsan päälle. ne on pirun tulisia


koska ne o muka tulisia ollu lol!
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 14 2012 03:41am
Quote (PMS @ Sep 14 2012 12:39pm)
koska ne o muka tulisia ollu lol!


en siis tarkota niit perusjalapenoja vaa niitä rinkuloita
liekkö ne jotai eriä emt mut ne on tulisia



tollasii

This post was edited by hiivahirvio on Sep 14 2012 03:45am
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 14 2012 03:46am
samaahan nuo o kai ;F mut joo, ei noikaan tulisia ole :E
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 14 2012 03:51am
kuulkaas herrat, on olemassa jalopenoa ja hot jalopenoa, jokainen voit itsekseen miettiä kumpi on tulisempaa..

ja lappeerannasta saa kyllä tulista soossia kun pyytää pizza rakuunassa pollenpotkukastiketta, se on oikeesti tulista
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 14 2012 03:51am
on niitä tosiaan erilaisia, salaatissa olevien tulisuusaste on aika lähellä nollaa yleensä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 04:14am
Quote (hiivahirvio @ 14 Sep 2012 12:41)
en siis tarkota niit perusjalapenoja vaa niitä rinkuloita
liekkö ne jotai eriä emt mut ne on tulisia

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4/40003/1244971411_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

tollasii


juu tiedän mitä tarkotat.. ei ne must kyllä hirveen tulisii kyllä oo
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 14 2012 10:27pm
Quote (PMS @ Sep 14 2012 01:14pm)
juu tiedän mitä tarkotat.. ei ne must kyllä hirveen tulisii kyllä oo


et siis oo vetämy oikeit rinkoloit..
oon 100VARMKa jos oot maistanu nuita tiedät kyl mistä ot kyse

en sit tiiä onko etelän vetelist kyse oulustaki löytää aika harvakseltaa noit salaatist mut sen kyl näkee ja kokee tulisena

jos kyseenalaistat näkemisen aistin nii sun silmät lieskuu tulta, sun sydän sanoo ei enää ja saatana sun olalla kehuu sua kovaksi jätkäksi
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 10:35pm
Quote (hiivahirvio @ 15 Sep 2012 07:27)
et siis oo vetämy oikeit rinkoloit..
oon 100VARMKa jos oot maistanu nuita tiedät kyl mistä ot kyse

en sit tiiä onko etelän vetelist kyse oulustaki löytää aika harvakseltaa noit salaatist mut sen kyl näkee ja kokee tulisena

jos kyseenalaistat näkemisen aistin nii sun silmät lieskuu tulta, sun sydän sanoo ei enää ja saatana sun olalla kehuu sua kovaksi jätkäksi


no olen varma ja todellakin tiedän :D mullahan kasvaa kaike näköisiä chilejä kotona ja käytän ruuanlaitossa aikapaljon chiliä :P ni kyllä mie tiien :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 14 2012 10:37pm
Quote (PMS @ Sep 15 2012 07:35am)
no olen varma ja todellakin tiedän :D mullahan kasvaa kaike näköisiä chilejä kotona ja käytän ruuanlaitossa aikapaljon chiliä :P ni kyllä mie tiien :D


joo oot varmaa kova jätkä
"kunnioitusta"
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 14 2012 10:45pm
noi rinkulat ainakin itelle parhaimmillaan aika optimaalisen tulisia
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll