Quote (MukavaSamu @ Sep 2 2012 12:36pm)
jaappanissa vois mennä ihan vaan seuralaiseks. Eiks siel oo iha perus setti'ä, että nuoret / hyvännäköset
istuu seuralaisina joidenki kihojen pöydässä ku ne illastaa? saavat vissii viel hyvää rahaakin. Ei tarvi siis ku vaa istuu hymyillä ja olla messis.
ehkä, luulis tosin, että lähinnä naisille kuitenkin moinen?
Quote (sipuli @ Sep 2 2012 09:44am)
työkkärissä olis hieno olla töissä... sais hyppööttää teitä pummeja

moi gorilla