d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Dyykkaus > Ootteko Kokeillu
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Aug 31 2012 07:40am
ennemmin laatua kaupasta rahaa vastaan
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 31 2012 07:40am
Quote (Pavise @ 31 Aug 2012 15:37)
eli varastaminen on ok jossei se tyyppi vaan tarvitse sitä enää ?

kaupan kamojahan ne on niin kauan kun ne tontilla on, vaikka "roskiin" ovatkin jo tungettu


mitä vittua mä luen :DDDD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 31 2012 07:40am
Quote (Pavise @ Aug 31 2012 03:37pm)
eli varastaminen on ok jossei se tyyppi vaan tarvitse sitä enää ?

kaupan kamojahan ne on niin kauan kun ne tontilla on, vaikka "roskiin" ovatkin jo tungettu


öö
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 07:41am
Quote (Pavise @ Aug 31 2012 04:37pm)
eli varastaminen on ok jossei se tyyppi vaan tarvitse sitä enää ?

kaupan kamojahan ne on niin kauan kun ne tontilla on, vaikka "roskiin" ovatkin jo tungettu


nyt meni jo epätoivoseks kaveri hei

me puhutaan nyt tavaroista jotka on heitetty roskiin poisheitettäväksi

vastatakseni kysymyksees: kyllä, on se jos tyyppi on heittänyt tavaran poisheitettäväks

roskien dyykki ei o laitonta btw
ainoastaan tämä trespassing eipä tuu suomalaista sanaa ny mielee

e: nyt ei puhutakkaa pelkästää rahattomista vaan haaskaamisesta ja ruoan hyötykäytöstä koitappa tajuta

This post was edited by hiivahirvio on Aug 31 2012 07:42am
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 31 2012 07:52am
Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 16:41)
nyt meni jo epätoivoseks kaveri hei

me puhutaan nyt tavaroista jotka on heitetty roskiin poisheitettäväksi

vastatakseni kysymyksees: kyllä, on se jos tyyppi on heittänyt tavaran poisheitettäväks

roskien dyykki ei o laitonta btw
ainoastaan tämä trespassing eipä tuu suomalaista sanaa ny mielee

e: nyt ei puhutakkaa pelkästää rahattomista vaan haaskaamisesta ja ruoan hyötykäytöstä koitappa tajuta


tottahan se on, että jos ruoka _roskiin_ laitetaan saa kuka tahansa sen sieltä viedä kunhan ei vaan juuri läpikulje toisten omistamia alueta/vastaavaa

mutta miettikääs sitä näin; mikä on oikeasti roskis ? onko se jätelava siellä kaupan takana varmasti roskis, vai säilöökö kauppa vaan ne tavarat siinä ennen roskiinvientiä(jolloinka se olisi näpistys?) B)


dyykkaus on rumaa ja köyhille, ja "ruuan säästö" ultimaattisesti ainoastaan tekosyy saada ilmaiset safkat. kyllä täällä ruokaa riittää.


Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 16:55)
juu eihä maailmassa ole nälänhätää eikä mitään  :thumbsup:

kyllä täällä ruokaa riittää, meillä on hyvä olla

kuuntele nyt ittees*


joops veikkaan kans että se et dyykkaat tääl suomessa auttaa aivan fitusti niitä intian nälkälapsia :rofl: ironiaa parhaillaan*

This post was edited by Pavise on Aug 31 2012 07:58am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 07:55am
Quote (Pavise @ Aug 31 2012 04:52pm)
tottahan se on, että jos ruoka _roskiin_ laitetaan saa kuka tahansa sen sieltä viedä kunhan ei vaan juuri läpikulje toisten omistamia alueta/vastaavaa

mutta miettikääs sitä näin; mikä on oikeasti roskis ? onko se jätelava siellä kaupan takana varmasti roskis, vai säilöökö kauppa vaan ne tavarat siinä ennen roskiinvientiä(jolloinka se olisi näpistys?)  B)


dyykkaus on rumaa ja köyhille, ja "ruuan säästö" ultimaattisesti ainoastaan tekosyy saada ilmaiset safkat. kyllä täällä ruokaa riittää.



juu eihä maailmassa ole nälänhätää eikä mitään :thumbsup:

kyllä täällä ruokaa riittää, meillä on hyvä olla

kuuntele nyt ittees
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 31 2012 07:58am
Quote (Pavise @ 31 Aug 2012 15:52)
tottahan se on, että jos ruoka _roskiin_ laitetaan saa kuka tahansa sen sieltä viedä kunhan ei vaan juuri läpikulje toisten omistamia alueta/vastaavaa

mutta miettikääs sitä näin; mikä on oikeasti roskis ? onko se jätelava siellä kaupan takana varmasti roskis, vai säilöökö kauppa vaan ne tavarat siinä ennen roskiinvientiä(jolloinka se olisi näpistys?)  B)


dyykkaus on rumaa ja köyhille, ja "ruuan säästö" ultimaattisesti ainoastaan tekosyy saada ilmaiset safkat. kyllä täällä ruokaa riittää.


Se on paikka jossa on kunnossa olevaa ruokaa jota kaupat ei halua jakaa sitä tarvitseville/ihmisille jotka vois sitä haluta vaan itsekkäästi heittää menemään, tietty jos sitä haluaa ajatella kapitalistina "roskien pyhänä säilytystilana josta ne siirretään asianmukaisesti ilman häiriötä tuhottavaksi" ni mikäs siinä mut eihän tos oo järkeä
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 07:58am
Quote (Pavise @ Aug 31 2012 04:52pm)
tottahan se on, että jos ruoka _roskiin_ laitetaan saa kuka tahansa sen sieltä viedä kunhan ei vaan juuri läpikulje toisten omistamia alueta/vastaavaa

mutta miettikääs sitä näin; mikä on oikeasti roskis ? onko se jätelava siellä kaupan takana varmasti roskis, vai säilöökö kauppa vaan ne tavarat siinä ennen roskiinvientiä(jolloinka se olisi näpistys?)  B)


dyykkaus on rumaa ja köyhille, ja "ruuan säästö" ultimaattisesti ainoastaan tekosyy saada ilmaiset safkat. kyllä täällä ruokaa riittää.


siis että on parempi heittää ruokaa pois ku antaa niitä ihmisille jotka tarvii
sä oot kyl kans yks nero hei

kuvitellaa tilanne jossa meikällä o vaikka keissi kaljaa ja päätän etten tahokkaa juoda ni onko parempi kaataa ne kaikki yksitelle lavuaarii vai aintaa kaverille joka o pennitö ja kaipais kaljoja :bonk:
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 31 2012 08:00am
Quote (Gastly @ 31 Aug 2012 15:58)
siis että on parempi heittää ruokaa pois ku antaa niitä ihmisille jotka tarvii
sä oot kyl kans yks nero hei

kuvitellaa tilanne jossa meikällä o vaikka keissi kaljaa ja päätän etten tahokkaa juoda ni onko parempi kaataa ne kaikki yksitelle lavuaarii vai aintaa kaverille joka o pennitö ja kaipais kaljoja  :bonk:


no selkeästi Pavisen mielestä kauppa saa tehdä mitä lystää eikä kuunnella ketään ja jos ei mennä kaupan ja lain pillin mukaan niin vittu, lätty lätisee ja köyhät kyykkyyn.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 31 2012 08:01am
Quote (Gastly @ 31 Aug 2012 16:58)
siis että on parempi heittää ruokaa pois ku antaa niitä ihmisille jotka tarvii
sä oot kyl kans yks nero hei

kuvitellaa tilanne jossa meikällä o vaikka keissi kaljaa ja päätän etten tahokkaa juoda ni onko parempi kaataa ne kaikki yksitelle lavuaarii vai aintaa kaverille joka o pennitö ja kaipais kaljoja  :bonk:


en kuvittele, mut mie voin kuvitella että sie jätät sen vitun kaljakeissin ostamatta ja annat ne rahat vaikka sinne intiaan köyhille, kun tollanen maailmanpelastaja kerta olet

eikun hei? :rofl:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll