Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 16:41)
nyt meni jo epätoivoseks kaveri hei
me puhutaan nyt tavaroista jotka on heitetty roskiin poisheitettäväksi
vastatakseni kysymyksees: kyllä, on se jos tyyppi on heittänyt tavaran poisheitettäväks
roskien dyykki ei o laitonta btw
ainoastaan tämä trespassing eipä tuu suomalaista sanaa ny mielee
e: nyt ei puhutakkaa pelkästää rahattomista vaan haaskaamisesta ja ruoan hyötykäytöstä koitappa tajuta
tottahan se on, että jos ruoka
_roskiin_ laitetaan saa kuka tahansa sen sieltä viedä kunhan ei vaan juuri läpikulje toisten omistamia alueta/vastaavaa
mutta miettikääs sitä näin; mikä on oikeasti roskis ? onko se jätelava siellä kaupan takana varmasti roskis, vai säilöökö kauppa vaan ne tavarat siinä ennen roskiinvientiä(jolloinka se olisi näpistys?)
dyykkaus on rumaa ja köyhille, ja "ruuan säästö" ultimaattisesti ainoastaan tekosyy saada ilmaiset safkat. kyllä täällä ruokaa riittää.
Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 16:55)
juu eihä maailmassa ole nälänhätää eikä mitään
kyllä täällä ruokaa riittää, meillä on hyvä olla
kuuntele nyt ittees*
joops veikkaan kans että se et dyykkaat tääl suomessa auttaa aivan fitusti niitä intian nälkälapsia

ironiaa parhaillaan*
This post was edited by Pavise on Aug 31 2012 07:58am